رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

گرگ خفته | زندگینامه Geralt of Rivia

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]8629[/ATTACH]

 

“بدی بدیه…کم، زیاد و یا متوسط…??رقی نمیکنه…درجه اش اختیاریه….تعری??ش تیره و تاریکه…اگه قرار باشه بین بد و بدتر یکیو انتخاب کنم…ترجیح می دم هیچ کودومو انتخاب نکنم…???

مقاله را با دیالوگی زیبا و تاثیر گذار از گرالت که بسیار جای ت??کر دارد شروع کردم. حی??م آمد که از این دیالوگ ??وق العاده در مقاله است??اده نکنم. در ادامه این مقاله شاهد بیوگرا??ی گرالت خواهید بود.

اگر در همین ابتدای کار بخواهیم تعری??ی از جادوگران را بیان کنیم، باید بگوییم که جادوگران به طور کلی شکارچی هیولاها بوده و برای این کار پول دریا??ت میکنند. آنها با تمرینات ویژه آن هم در سنین پایین، بدن خود را به نحوی اصلاح و بازسازی می کنند و قابلیت های ??رابشری را یاد گر??ته و با است??اده از این قابلیت ها، آنها قادر خواهند بود تا هیولاهای ??وق العاده خطرناک را از بین ببرند.

در داستان ها، گرالت یکی از بهترین و ماهرترین جادوگران در کل دنیا محسوب می شود. او کسی بود که توانست در سنین کودکی اش در مقابل تغییراتی که احتمال داشت برایش بوجود بیاید مقاومت کرده و از مرگ ??رار کند. گرالت ??رزند جادوگری به نام Visenna بوده و پدر وی سربازی به نام Korin بود. مدت کوتاهی پس از به دنیا آمدنش، مادرش او را به Kaer Morhen (قلعه ی جادوگرها) ??رستاد. در آن جا جادوگران بر روی او آزمایشات متعددی انجام داده و گرالت توانست از آن آزمایشات بی شمار جان سالم به در ببرد. البته به لط?? همین آزمایشات گرالت توانست هم از نظر روحی و هم جسمی، قدرت ها و توانایی های زیادی را با کمترین آثار جانبی کسب کند. قدرت هایی از قبیل: سرعت عمل بالا، قدرت بدنی زیاد، انعطا?? پذیری، تحمل بالا و تعدادی از ??نون جادوگری. به همین دلیل او جزو معدود کسانی بود که توسط جادوگران برای آزمایشات اضا??ی انتخاب شد و تنها کسی بود که از این آزمایشات جان سالم به در برد. اگر چه بعد از این آزمایشات، تمام رنگ دانه های بدن او از بین ر??ت. دلیل س??یدی بدن و موی گرالت نیز همین مسئله است. چون پوست و موی گرالت س??ید بود، به او لقب گرگ س??ید نیز دادند. استاد وی Vesemir نام داشت. برخلا?? نامش، گرالت اهل Rivia نیست. جادوگران جوان برای این که مشهور شوند، برای خود یک لقب انتخاب میکردندو لقبی که گرالت برای خود انتخاب کرد، Geralt Roger Eric بود. اما این لقب از سوی استاد Vesemir رد شد. به نظر او، این لقب، یک لقب احمقانه بود. به همین دلیل او لقب گرالت را به Geralt of Rivia تغییر داد. پس از گذراندن دوره آموزشی جادوگری، گرالت توانست مدال گرگ خود را دریا??ت کند. (نشان Kaer Morhen و همان گردنبندی که همیشه به گردن گرالت آویخته شده است.) پس از دریا??ت این مدال، گرالت عازم سرزمین The Roach شد و در آن جا به صورت یک قاتل هیولا ??عالیت کرد. (گرالت تمامی اسب هایش را The Roach نام نهاد. زیرا اولین اسب خود را در این سرزمین پیدا کرد.) پس از مدتی که گرالت اسم و رسمی در زمینه از بین بردن هیولاها بدست آورد، به منظور دریا??ت جایزه به پاس زحماتش، از پرنسس Pavetta و شوهرش Duny، ??رزندی که هنوز به دنیا نیامده بود را طلب کرد. اما گرالت پس از به دنیا آمدن نوزاد، هنگامی که دریا??ت نوزاد به دنیا آمده دختر است، درخواست خود را پس گر??ت! اما سرنوشت یا بهتر بگوییم طالع تاریک، گرالت و آن دختر را سه بار در مقابل یکدیگر قرار داد. نام آن دختر Ciri بود. پس از مرگ مادر Ciri، گرالت از Ciri مراقبت کرد و به او همانند دختر خودش عشق می ورزید.

 

93322618101208265520.png

ماجراها و حوادثی که پس از این برای گرالت ات??اق می ا??تد را شرکت CD project RED در قالب دو عنوان روانه بازار کرده که با تجربه کردن این عناوین به این ات??اقات پی خواهید برد.

 

 

سخن پایانی: سعی من بر این بود تا محوریت اصلی این مقاله، شخصیت گرالت باشد و تا حد امکان از صحبت های اضا??ی و بازگو کردن مطالب حاشیه ای خودداری کردم. و در پایان، یک مقاله نسبتا کوتاه و با هد?? رساندن اطلاعاتی از این شخصیت آماده شد که امیدوارم مورد پسند واقع شده باشد.

منبع گیم سایدرز

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ایول مقاله خوبی بود . تا قبل این از زندگینامه گرالت بی خبر بود و 1 و 2 این بازی ??وق العاده رو هم نتونستم بازی کنم و خیلی منتظر نسخه سومشم :thumbup:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

چاکرم محمد رضا جون.من هردو رو بازی کردم.ویچر 2 خارق العاده اس.شدیدا منتظر 3 هستم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...