رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

saeed kratos

عضو
  • تعداد ارسال ها

    4,167
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    6

آخرین بار برد saeed kratos در 14 اسفند 1398

saeed kratos یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اعتبار در سایت

8 معمولی

2 دنبال کننده

درباره saeed kratos

  • درجه
    کاربر �عال

Converted

  • محل زندگی
    تهران

Converted

  • علایق
    عاشق گیم و راک و متال و �وتبال و استقلال و رئال مادرید و

Converted

  • شغل
    دکتر دامپزشک

Converted

  • تیم باشگاهی ایرانی مورد علاقه
    esteghlal

Converted

  • تیم باشگاهی اروپایی مورد علاقه
    real-madrid

Converted

  • جنسیت شما
    مرد

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. saeed kratos

    *** خنده های __ یواشکی ***

    میگن هیچ وقت با ی خانوم با شخصیت دعوا نکن حتی ب شوخی!
  2. به نظرم این که دایی رو برداشتن کار درستیه ولی این که درخشان رو اوردن کار غلطیه.اخه این یارو تا حالا چیکار کرده جز سقوط تیمهایی که توشون بوده.البه من که دروغ نگم خوشحالم.واسه شما دوستای پرسپولیسیم میگم.
  3. saeed kratos

    *** خنده های __ یواشکی ***

    من دیگه حر??ی ندارم
  4. بعد از لیک شدن چند عکس از از بازی Resident Evil: Revelations 2، چند ه??ته بعد این بازی به طور رسمی در کن??رانس Sony Japan در کن??رانس Tokyo Game Show 2014 تایید شد. پس از انتشار اطلاعات زیادی از بازی بالاخره یک تریلر از بازی منتشر شد.این تریلر از طریق کانال رسمی Resident Evil YouTube برای اولین منتشر شده است و صحنه های بسیار هیجان انگیز و ترسناکی را به نمایش می کشد. همچنین دیروز کپکام اطلاعات جدیدی را از Resident Evil: Revelations 2 منتشر کرد. در این اطلاعات اعلام شد بازی به صورت ۴ اپیزودی هر ه??ته عرضه خواهد شد. که هر کدام $۵٫۹۹ قیمت دارند و به صورت Season Pass به قیمت $۲۴٫۹۹ خواهند بود. البته پس از آن تمامی اپیزود ها به صورت کالکشن در یک DVD برای پلت??رم های بازی منتشر خواهد شد.Resident Evil: Revelations 2 در اوایل ۲۰۱۵ برای PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360, و PC منتشر خواهد شد. دانلود تریلر Resident Evil: Revelations 2 با کی??یت ۷۲۰p دانلود تریلر Resident Evil: Revelations 2 با کی??یت ۴۸۰
  5. saeed kratos

    *** خنده های __ یواشکی ***

    یه روز میرم ایتالیا ! نه بخاطر ونیز و برج پیزا ! نه ... ??قط و ??قط . . . . . . . . . . . . . . . . . بخاطر دیدن روی گل حمید معصومی نژاد ! خبرنگار اعزامی جمهوری اسلامی ایران ، ررررررررررررررررررررم!
  6. saeed kratos

    *** خنده های __ یواشکی ***

    تو زندگیت مثل درخت ??ندق باش........ . . . . . . . . . . . . . . یادم نیس چرا ولی حالا تو باش ضرر که نمیکنی!!!! دمت گرم تو عروسيت جبران ميكنم
  7. یکی دو روزی از انتشار عنوان بزرگ بانجی و اکتیویژن یعنی Destiny می گذرد و این عنوان در 24 ساعت اول ??روش مو??ق شد به ??روش 500 میلیون دلاری دست پیدا کند.حالا کم کم نمرات این عنوان در حال انتشار هستند والبته کمی این نمرات گویا کمی با هم مغایرت دارند.دو وبسایت cheat code central و NZGamer نمرات خود را به این عنوان منتشر کرده اند. سایت cheat code central نمره ی عالی 90 از 100 را به این عنوان اعطا کرده است و از سوی دیگر NZGamer نمره ی نسبتا خوب 70 از 100 را به این عنوان اختصاص داده است. حالا باید منتظر نمرات و نقدهای وبسایتهای بزرگ و معنبری مثل گیم این??ورمر و گیم اسپات و … باشیم تا کلیت این عنوان را بیشتر درک کنیم و بدانیم که با چه طور بازی ای طر?? هستیم. ایا شما از ان دسته گیمرها هستید که نمرات وبسایتها را ملاک خود برای خرید بازی قرار می دهید؟
  8. تریلر بازیشو دیدم.به نظر خیلی باحال بود.
  9. ایشالا که شرایط جوری رقم بخوره که پرسپولیس بمونه توی لیگ برتر.!
  10. اگه به این میگن گیمر پس به ایرانیا چی میگن. احتمالا گوگول.
  11. هر کدوم که بیشتر دوست داری باش. منظورت رو نمی??همم.
  12. چاکرم داداش.البته توی mass effect هم میتونستی جوری رقم بزنی که نص?? بیشتر یارها و دوستات بمیرن.ولی اون صحنه ی اولش که ??رمانده شپرد مجبور میشد زمین رو ترک کنه و از س??ینه نابود شدن تدریجی زمین و مرگ اون پسر بچه رو می بینه به همراه موسیقی بی نظیر کلینت منسل برای من احساسی ترین صحنه بود.چون من با این سری زندگی کردم و واقعا عاشق تک تک شخصیتهاش و به خصوص ??رمانده شپرد هستم.
×
×
  • جدید...