رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mohammads77

ناو USS Ponce به توپ لیزری مجهز می‌شود!!!

پست های پیشنهاد شده

 

 

 

 

 

گویا اسلحه‌ها و تجهیزات نظامی که پیش از این در ??یلم‌های علمی‌تخیلی شاهد است??اده از آن‌ها بودیم، راه به سوی جهان واقعیت باز کرده‌اند، چراکه ایالات متحده اعلام کرده است که اولین توپ لیزری خود را روی یکی از ناوهای نیروی دریایی خود قرار خواهد داد.

 

[h=4][/h]

 

 

نیروی دریایی ایالات متحده‌ی آمریکا اعلام کرده است که نمونه‌ای از سیستم حالت جامد اسلحه‌ی لیزری را آماده است??اده در ناوهای جنگی خود کرده است. تابستان سال جاری میلادی ناو USS Ponce به این اسلحه‌ی لیزری تجهیز خواهد شد که آن را قادر به شلیک به سمت پهبادها یا قایق‌های تندروی دشمن از مسا??ت بسیار زیاد خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد با اختراع و توسعه‌ی چنین سلاح‌های ر??ته‌ر??ته آنچه که در ??یلم جنگ ستارگان شاهد آن بودیم به حقیقت می‌پیوندد.

 

 

هرچند ساخت اسلحه به مقاصد نظامی یکی از اقدامات ناخوشایند در جوامع بشری است، اما می‌توان توسعه‌ی این سیستم را گامی موثر و تاثیرگذار در صنایع نظامی عنوان کرد، چراکه است??اده از این سیستم‌ها منجر به کاهش هزینه‌های سرسام‌اور تجهیزات نظامی پیشین خواهد شد. این لیزر برای ورود به ??از عملیاتی تنها نیازمند 30 کیلووات انرژی است و نیازی به نیروی انسانی به منظور کنترل ندارد.

یکی از عمده‌ترین نقاط ضع?? این سیستم عدم کارایی آن در هوای ابری و همچنین ??ضایی مملو از گرد و غبار است که این سیستم را از کار باز می‌دارد. در ادامه می‌توانید ویدئوی مربوط به نحوه‌ی کارکرد این سیستم مرگبار را ملاحظه کنید.

 

 

لینک دانلود ویدئو

 

 

 

 

 

 

Zoomit

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

:369182h9f7t06oge::369182h9f7t06oge::369182h9f7t06oge:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...