رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

بیوگرافی corey taylor

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]7091[/ATTACH]

 

[TABLE=class: infobox vcard]

[TR]

[TD]نام اصلی کوری تاد تیلور[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: nickname]نام مستعار #8، دهان بزرگ عظیم ،[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]زادروز ۸دسامبر ۱۹۷۳ ???(۴۰ سال)[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]اهل کشور دی موین ایووا امریکا[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]سبک ها هوی متال نیومتال الترناتیو متال[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: note]سازها گیتار و باس و کیبورد و پیانو[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]مدت کار ۱۹۹۲ تاکنون[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]گروه ها slipknot و stone sour[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

 

 

کوری تاد تیلور (متولد ۸ دسامبر ۱۹۷۳) که معمولاً با شماره ۸ نیز شناخته می‌شود نوازنده موسیقی و خواننده امریکایی است که بیشتر به‌عنوان خوانندهٔ اسلیپ نات و گروه هاردراک استون ساور شناخته شده‌است. کوری نزد مادر مجردش بزرگ شد. بعد از اینکه مادربزرگش راک کلاسیک را به او معر??ی کرد، علاقه خاصی نسبت به آن پیدا کرد. تیلور برای اولین بار پدرش را در ۲۸مارس سال ۲۰۰۵ ملاقات کرد و روابط صمیمانه‌ای بین آنها شکل گر??ت. او از همسر اولش جدا شده و هم اکنون با همسر جدیدش و دو ??رزندش زندگی می‌کند.

 

کوری تیلور از اعضای پایه گذار گروه استون ساور است و تا به حال سه آلبوم استودیویی با گروهش منتشر کرده است. در سال ۱۹۹۷ به گروه اسلیپ‌نات پیوست و جایگزین خواننده اصلی آنها یعنی اندرس کولس??نی شد و تا به حال چهار آلبوم با این گروه منتشر کرده است. او داعماً در حال جابجایی بین گروه‌هایش است. او همچنین با گروه‌های دیگری از جمله جانک بیر کیدنپ بند، اپوکالیپتیکا، انتراکس، سول ??لای و اونجد سون ??ولد همکاری داشته است. کوری در سبک‌های مختل?? می‌نویسد و می‌خواند. او در بین ۱۰۰خواننده برتر متال در هیت پریدر، مقام ۸۶ رو به خود اختصاص داده است.

 

[ATTACH=CONFIG]7092[/ATTACH]

 

کوری تیلور، اولین ??رزند از سه ??رزند خانواده، در ۲۸دسامبر ۱۹۷۳ در دی موین ایووا متولد شد. او با دایی‌اش جرج رابسون زندگی می‌کرد درحالی که کوری در اصل نزد مادرش در واترلو، آیووا بزرگ شد، جایی که کوری آن را "سوراخی در زمین با ساختمان ها در اطرا??ش" توصی?? می‌کند. در ۱۹۷۹، کوری و مادرش سریال علمی تخیلی باک راجرز در قرن ۲۵ را می‌دید. قبل از این سریال هم در ۱۹۷۸، پیش پرده‌ای از ??یلم ترسناک هالووین نمایش داده شد که تیلور گ??ته " بعضی از احساسات اسلیپ‌نات را (در او) به وجود آورد". زمانی که هالووین، ماسک‌ها و ??ضای وحشت را به کوری معر??ی کرد، مادربزرگش نیز با آهنگ‌های اواخر دهه پنجاه تا ه??تاد الویس پریسلی سبک راک را به او معر??ی کرد. او در دوران جوانی شروع به گوش دادن به کارهای آغازین بلک سبث کرد.

 

[ATTACH=CONFIG]7093[/ATTACH]

 

کوری به همراه مادر و خواهرش در یک خانه قدیمی مخروبه زندگی می‌کرد که در پاییز شبیه تصاویر آلبوم‌های بلک سبث می‌شد. در پانزده سالگی رو به اعتیاد مواد آورد و حتی دو بار با کوکایین اوردوز کرد. در این زمان کوری در واترلو زندگی می‌کرد که بعدها خواست روی پای خود زندگی کند که این داستان در تریلی مادربزرگش در اوهایو خاتمه یا??ت. او سرپرتی کوری را بر عهده گر??ت و شروع به سروسامان دادن به وضع او با سازهای موسیقی شد. کوری در هجده سالگی مادربزرگش را ترک کرد و به مکان‌های مختل??ی ر??ت، از جمله دی موین، جایی که معمولاً به آنجا می‌ر??ت. کوری پدرش را بار اول در بزرگسالی دید و هم اکنون روابط صمیمی‌ای با یکدیگر دارند. در ۱۷سپتامبر ۲۰۰۲ اسکارلت استون، نامزد کوری، پسری به اسم گری??ن پارکر به دنیا آورد. کوری دختری نیز به اسم انجی دارد که از یک رابطه دیگر او در ۱۹۹۲ متولد شد. کوری و استون در ۱۱مارس ۲۰۰۴ ازدواج کردند و سه سال بعد از هم جدا شدند. او در ۱۳ نوامبر ۲۰۰۹ با است??انی لابی ازدواج کرد. کوری همچنین اعتیاد به الکل نیز داشت که همسر سابقش به او کمک کرد و از خودکشی او جلوگیری کرد. او در MTV گ??ت که می‌خواسته از طبقه هشتم خودش را به پایین پرت کند که "[اسکارلت] جلوی منو گر??ت". اسکارلت به او گ??ت که باید از مستی در بیاید وگرنه از او طلاق خواهد گر??ت. قبل از آغاز به ضبط آلبوم come what(ever) may استون ساور، کوری دست از الکل کشید. در سال ۲۰۰۹ به همراه اسکات لن از آنتراکس میزبان Kerrang! Awards شد. در سال بعد هم آنها دوباری میزبان این برنامه شدند و این بار بود که کوری جایزه‌ای را برای پل گری اختصاص داد که به دلیل مصر?? سؤ و تصاد??ی مور??ین و بیماری قلبی جان خود را از دست داده بود. در سپتامبر ۲۰۱۰ کوری اعلام کرد که کتابش با نام "ه??ت گناه کبیره" در ژوئیه ۲۰۱۱ منتشر خواهد شد.

 

[ATTACH=CONFIG]7094[/ATTACH]

 

در آیووا، ج.یی جوردیسون، شاون کراهان و میک تامسون، از او خواستند که به اسلیپ‌نات بپیوندد. او به یکی از تمرین‌های آنها ر??ت و برای آنها خواند. آنها از او خواستند که به‌خاطر شیوه خوانندگی ملودیکش به گروه ملحق شود. وقتی که کوری خواننده اصلی گروه شد، اندرس کولس??نی، خواننده پیشین گروه به در پست پرکاشنیست و هم‌خوان قرار گر??ت که به دلیل نارضایتی، گروه را ترک کرد. از آنجایی که کوری احساس کرد در اسلیپ‌نات جای پیشر??ت بیشتری دارد، موقتاً استون ساور را ترک کرد. اولین اجرای کوری با اسلیپ‌نات در سال ۱۹۹۷ بود که به گ??ته‌ی اعضای گروه، خوب پیش نر??ت. در اولین اجرا، کوری ماسکی بر صورت نداشت، هرچند در اجرای بعد، ماسکی بر صورت گذاشت که شباهتی به ماسک آلبوم اول آنها داشت. هم‌اکنون، یکی از ماسک‌های دردلاک کوری، مطعلق به دومینیک هاوارد، درامر گروه میوس است. شایعه است که هاوارد، در کنسرتی که میوس و اسلیپ‌نات با هم در متال‌??ست داشتند، ماسک را دزدیده است، اما در اصل هدیه‌ای از یک طر??دارانش بوده است.

 

[ATTACH=CONFIG]7095[/ATTACH]

 

کوری از دومین آلبوم دمو، به عنوان خواننده شروع به ضبط با گروه کرد و اولین آلبوم گروه به اسم اسلیپ‌نات در کالی??رنیا ضبط و در ایالت منتشر شد که بالاترین امتیاز را در تاپ هیت‌سیکر چارت و ۲پلاتینیوم در آمریکا گر??ت، همچنین در ۲۰۰۶، در کتاب 1001 اهنگی که باید قبل از مرگ گوش کرد، ثبت شد. کوری به دلیل ترانه Purity متهم به نقض قانون حق نشر شد. کوری در سال ۲۰۰۱ شروع به ضبط آلبوم دوم گروه کرد که مقام اول چارت آلبوم‌های انگلیس و مقام سوم بیلبورد۲۰۰ رو به خود اختصاص داد. کوری در نوشتن ترانه‌های آلبوم Vol. 3: The Subliminal Verses سعی کرد گونه‌ای عمل کند که به یک حال و هوای خاص اشاره نداشته باشد، همین آلبوم مقام دوم بیلبورد۲۰۰ را برنده شد.All Hope is Gone تنها آلبوم گروه است که مقام اول بیلبورد۲۰۰ را گر??ته است.

 

[ATTACH=CONFIG]7096[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]7097[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]7098[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]7099[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]7100[/ATTACH]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دمت گرم همین طور ادامه بده:biggrin2:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
دمت گرم همین طور ادامه بده:biggrin2:

ok.حتما.:thumbsup:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...