رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
hamed127

ایسوس معرفی کرد: خنک ترین کارت گرافیک gtx

پست های پیشنهاد شده

کارت گرا??یک GTX 780 DirectCU II با خنک‌کننده کاملا مت??اوت معر??ی شد...

کارت گرا??یک ایسوس GTX 780 DirectCU II با خنک‌کننده کاملا مت??اوت DirectCU II معر??ی شد. این کارت گرا??یکی دارای مدار طراحی‌شده توسط ایسوس و مجهز به کنترل‌کننده ولتاژ DIGI+ VRM است و در بخش تغذیه آن از اجزای Super Alloy است??اده شده است. در کارت GTX 780 DirectCU II ایسوس پردازنده پردازنده‌ GK110-300 نصب شده که دارای ۲۳۰۴ هسته پردازشی کودا (CUDA) است. این کارت به همراه ۳ گیگابایت حا??ظه ویدیویی GDDR5 با رابط ۳۸۴ بیتی طراحی شده است و برای گیمرها که نیاز به جزییات بالای گرا??یکی و کی??یت تصویر ??راتر از وضوح full HD دارند، کارت جی??ورس GTX 780 DirectCU II با یک خنک‌کننده قدرتمند و کارایی بالا، استقامتی بالاتر از استانداردهای مرجع برای این مدل ارائه می‌کند.

GTX-780.jpg

 

طراحی حرارتی اختصاصی DirectCU II دارای سطح تماس مستقیم با پردازنده گرا??یکی و لوله‌های مسی ۱۰ میلی‌متری برای انتقال حرارت است که ۲۲۰ درصد سطح توزیع حرارت بیشتری دارند و عملکرد د??ع حرارت را ا??زایش می‌دهند. این طراحی در مقایسه با مدل مرجع ۳۰ درصد خنک‌تر است و تا ۳ برابر نویز صوتی کمتری ایجاد می‌کند. ??ن اختصاصی CoolTech با یک تیغه ترکیبی و طراحی منحصر به ??رد بلبرینگ، شامل دمنده شعاعی داخلی و تیغه‌های بیرونی به شکل گلبرگی است. این طراحی با ایجاد جریان هوا در چندین جهت به ??رآیند کاهش حرارت سرعت می‌بخشد و عملکرد پایدار گرا??یکی را ??راهم می‌کند.

??ناوری DIGI+ VRM با ۱۰ ??از توان دارای رگولاتورهای دیجیتالی است که میزان حذ?? نویز برق را تا ۳۰ درصد و راندمان مصر?? انرژی را تا ۱۵ درصد بهبود می‌دهد. با کمک این ??ناوری طول عمر و پایداری کارت تا ۲٫۵ برابر ا??زایش پیدا می‌کند.

نرم‌ا??زار GPU Tweak به همراه کارت جی??ورس GTX 780 DirectCU II ایسوس برای تنظیم کارت و اجرای همزمان آن از طریق یک رابط گرا??یکی طراحی شده است و علاوه بر نمایش و نظارت دقیق بر جزییات بخش‌های مختل?? کارت، درایور و بایوس را به صورت خودکار آپدیت می‌کند. این کارت روی رابط نسل سوم PCI Express نصب می‌شود که سرعت بالاتری نسبت به رابط‌های پیشین دارد. تراشه جی??ورس GTX 780 در این مدل نیز علاوه بر پشتیبانی از رابط DirectX نسخه ۱۱٫۱ دارای ??ناوری‌هایی مثل GPU Boost 2.0 برای کنترل هوشمند ??رکانس پردازنده گرا??یکی، PhysX با توان ۱۰ برابری محاسباتی ??یزیکی در محیط بازی‌ها و تکنولوژی ۳D Vision انویدیا برای نمایش محتوای سه‌بعدی در وضوح بالا است.

منبع:پاتوق پلاس

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...