رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

hamed127

عضو
  • تعداد ارسال ها

    164
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 معمولی

درباره hamed127

  • درجه
    �عالیت 40%

Converted

  • محل زندگی
    سراوان

Converted

  • شغل
    تحصیل

Converted

  • تیم باشگاهی ایرانی مورد علاقه
    perspolis

Converted

  • تیم باشگاهی اروپایی مورد علاقه
    arsenal

Converted

  • سیمکارت
    091

Converted

  • حودرو شما
    HONDA

Converted

  • جنسیت شما
    مرد

Converted

  • گوشی موبایل شما
    samsung-galaxy-gio
  1. در وب سایت Konsolen-Junkies گزارش شده است که Nand کنسول Xbox One، همانند ایکس باکس ۳۶۰ است (آن را تخلیه کرده اند و یک دامپ از آن گر??ته اند) و ۴٫۹ گیگابایت حجم دارد. از این رو باید دید آیا این کنسول که قبلا هم بازی ندای وظیقه: ارواح بر روی آن هک شده بود به طور کامل هک خواهد شد یا خیر. انتظار می ر??ت که کنسول ایکس باکس وان قوی تر از این حر?? ها در زمینه هک شدن با توجه به سرنوشت ایکس باکس ۳۶۰ باشد که به نظر می رسد اینگونه نشده است.
  2. این مقاله به شما کمک می‌کند هنگام خرید کارت حا??ظه برای موبایلتان چه نکاتی را در نظر داشته باشید. ممکن است عده‌ای از مشترکان تل??ن همراه هنگام خرید کارت‌های حا??ظه با این سوال که کدام حا??ظه عملکرد بهتری از خود به نمایش می‌گذارد، روبرو شده باشند.به گزارش پایگاه خبری ??ناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایسنا، اکثر گوشی‌های تل??ن همراه مجهز به درگاه کارت حا??ظه هستند. در حقیقت کارت حا??ظه‌ای که دستگاه‌های موبایل با آن سازگار است، Micro SD نام دارد.عبارت SD مخ???? کلمه Secure Digital به معنای دیجیتال امن است که اولین بار توسط پاناسونیک اختراع شد. سال ۲۰۰۱ اولین کارت‌های SD روانه بازار شدند. کاربرد بیشتر این کارت‌ها در دوربین‌های عکاسی دیجیتال نمود پیدا کرد و با پیشر??ت دنیای تکنولوژی، سرعت انتقال داده از اهمیت بالایی برخوردار شد و کارت‌های حا??ظه نیز از این قضیه مستثنی نبودند. بدین ترتیب کارت‌های حا??ظه‌ای به نام SDHC ، Micro SD و SDYC به بازار روانه شدند. Micro SD حجم این کار‌ت‌ها بازه ۱۲۸ مگابایت تا دو گیگابایت را در برمی‌گیرد. این کارت‌ها در ابتدای عرضه گوشی‌هایی که مجهز به درگاه کارت حا??ظه بودند با استقبال خوبی مواجه شدند اما با پیشر??ت تکنولوژی به علت حجم محدود دیگر همانند سابق از آن‌ها استقبال نمی‌شود.SDHC و SDHC Micro HC در عبارت بالا به معنای ظر??یت زیاد است در حقیقت حجم در این سری از کارت‌ها از چهار تا ۶۴ گیگابایت را دربرمی گر??ت. امروزه کاربران بسیاری از این کارت‌ها است??اده می‌کنند باید این موضوع را در نظر گر??ت که SDHCها در دستگاه‌های کارت‌خوان ساخت ۲۰۰۸ به قبل کار نمی‌کنند.SDXC و Micro SDXC در یک کلمه این کارت‌ها حجم را گسترش داده‌اند.بازه حجمی SDXCها از ۶۴ گیگابایت تا دو ترابایت را شامل می‌شود البته نباید این موضوع را از قلم انداخت که این کارت‌ها بسیار گران قیمت هستند. Class درج شده روی کارت به چه معناست روی اکثر کارت‌های حا??ظه عددهایی از بازه دو تا ۱۰ درج شده است که حداقل سرعت انتقال داده در یک ثانیه را بازگو می‌کنند. در حال حاضر بهترین کلاس حا??ظه برای تل??ن‌های هوشمند، کلاس شش است.بهتر است هنگام خرید کارت‌های حا??ظه، به برند جنس مربوط توجه و ازبرندهای معتبر است??اده کنید چرا که است??اده از اجناس گمنام احتمال از دست دادن اطلاعات شما را ا??زایش می‌دهد. عمر م??ید هر کارت حا??ظه معمولا ۱۰ سال است. بهتر است قبل از خرید کارت‌های حا??ظه با ظر??یت‌های بالا نگاهی به مشخصات دستگاه خود بیندازید. منبع:برسام
  3. مدیر بخش کارت‌های گرا??یک حر??ه‌ای در AMD در مورد تولید کارت‌های گرا??یک جدید، چنین می‌گوید: کاربران و مشتریان ما در حوزه‌ی توسعه نرم‌ا??زار‌هایی که نیازمند پردازش‌های گرا??یکی سنگینی هستند، درخواست‌های از ما داشتند که نیازمند ا??زایش حا??ظه‌ی کارت‌های گرا??یک را در برداشت تا از آن طریق، آن‌ها را قادر به پردازش‌ داده‌ای بیشتری می‌شد. در پاسخ به نیاز این مشتریان، ما کارت‌های گرا??یک AMD FirePro S10000 را با ۱۲GB حا??ظه با قابلیت پشتیبانی از OpenCL و انجام پردازش‌های سنگین و ??ناوری‌های گرا??یکی بالا به بازار عرضه کردیم. کارت‌های گرا??یک ??ایرپرو S10000 براساس دو واحد پردازشی Tahiti با حا??ظه‌ی GDDR5 دوازده گیگابایتی به‌همراه ECC عرضه شده است که بازده ۵٫۹۱ تراپلاپ را در اوج کار ارائه می‌کند. براساس معماری جدید که AMD در هسته‌ی کارت‌های گرا??یک خود به‌کار برده است، کارت گرا??یک جدید ??ایرپرو امکان انجام پردازش‌های موازی را تسهیل کرده است. کارت‌های گرا??یک ??ایرپرو S10000 دوازده گیگابایتی را می‌توان در مواردی همچون پردازش محاسبات مربوط دینامیک سیالات تا شبیه‌سازی اعداد و پردازش تصاویر ماهواره‌ای است??اده کرد. منبع: AMD? ????? ?????? FirePro S10000 ?? 12 ???????? ?????? ?? ????? ??? - ?????
  4. سلام آقا مرتضی.ممنون بابت تاپیک.میخواستم بدونم این بازی روی rebug 4.46.1 rex edition با مولتی من 4.46.04 اجرا میشه؟ مرسی:;-):
  5. nazyarian ??ک کنم شما مراسم لانچ ps4 رو ندیدی وگرنه این خبر رو قرار نمیدادی.در ضمن شما که این همه از دسته xbox و cloud تعری?? میکنی خیلی از سایتای معتبر گ??تن که این قضیه کاملا برعکسه:;-): sony make believe
  6. بعد از تجربه بازی آخرین ما ناتی داگ به دنبال ساخت بازی دیگری ر??ته است. در حالی که اکثرا انتظار ادامه ی آنچارد و شماره ۲ همین آخرین ما را داشتند. در مراسمی به طور صریح گ??ته شد بازی بعدی این استدیو در ??ضا جریان دارد. به نظر می رسد اسم بازی Savage Starlight است که وبسایت آن هم قبلا راه اندازی شده است. در ۲۴ ساعت گذشته اطلاعاتی چند از این بازی منتشر شده است.آقای David Ballard در یک توییت گ??ت: تیم ما در SpaceX(شرکت کال??رنیایی حمل نقل وسایل ??ضایی). Geoff Keighley هم تیزر زیر را به ما نشان می دهد سپس او اعلام می کند همه ps4 داران می توانند این بازی را تجربه کنند. یکی از کارکنان ناتی داگ هم لباس ??ضایی ها را پوشید و عکس گر??ت! باید دید چه ات??اقی می ا??تد
  7. هرهرهرهرهر... خندیدم:thumbdn: یه چیو جا انداختی.باید مواد پیتزا رو هم بهش اضا??ه میکردی یه پیتزای با طعم خود xbox بخوریم:76::76::76::76:
  8. خوب داداشه من معلومه نمیخرم:;)): چون قیمتش تو ایران 2 تا 2.5 میلیون هست... البته به جز بازی که 400 تومن قیمتش هست:;-)::;-)::;-):
  9. به نظر من بتل امسال پیشر??ت ??وق العاده ای داشته و از انجینش گر??ته تا بخش داستانی و مولتی پیشر??ت زیادی کرده... ولی بازم کالا?? به خاطر محبوبیت بالایی که داره به نظرم تو ??روش بهتر عمل کنه:;-):
  10. داش مرتضی دقیقا نمیدونی ریباگ کی میاد؟ چون من ریباگ 4.46.1 rex دارم...
  11. hamed127

    خبر داغ داغ

    :ohnoes::ohnoes::ohnoes::ohnoes::ohnoes::ohnoes::ohnoes:... هاها خندیدیم... شوخی کردم دادا سرکاری باحالی بود:;-)::;-)::;-)::;-)::;-)::;-)::;-)::;-):
  12. سلام داداش گیمر... یه درخواستی ازت داشتم.من از این کارت گرا??یک nvidia gforce gt640 خوشم اومده.میخواستم یه قیمت به روز بهم بدی. و اینکه اگه شما این کارتو تست کردی میخواستم بدونم کاراییش چجوریه؟ تو سایت رایان صبا یه پرینت از مشخصاتش گر??تم ولی تا حالا امتحانش نکردم ببینم چجوریه... مرسی
  13. سلام داداش این دیگه واقعا اخرین اطلاعاتمه. از کمکی که بهم کردی واقعا ممنون.از خرید z77 به h77 تغییر عقیده دادم چون واقعا راست میگ??تی امکاناتشون یکیه... الان من یه جمعی زدم که مادربرد و پاور و رم میشن 750 تومن. ??قط موندم سی پی یو رو چ مدلی از core i5 بگیرم که نسبت به قیمتش به صر??ه باشه... ??قط یه درخواست ازت دارم.اونم اینه که یه کارت گرا??یک عالی تا سق?? 400000 تومن بهم معر??ی کن که بخرم.دیگه هیچی... بودجم کلا تا 1.5 میصر??ه... از راهنماییت واقعا ممنونم:;))::;))::;)):
×
×
  • جدید...