رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

تا به حال ۸ میلیون نسخه از سری بازی The Witcher به فروش رفته است

پست های پیشنهاد شده

witcher-3-wild-hunt-250x140.jpg

 

 

اگر به سبک نقش آ??رینی علاقه دارید،حتما سری بازی The Witcher را می شناسید که توسط استدیو CD Projekt RED ساخته می شود.به تازگی مشخص شده است که سری بازی The Witcher توانسته ۸ میلیون نسخه در سراسر جهان ب??روشد.

 

این خبر بر اساس گزارشات مالی اخیر،طبق گ??ته های خود شرکت CD Project RED اعلام شده است.در اطلاعات قبلی مشخص شده بود که از مارس ۲۰۱۳ تاکنون بیش از ۱ میلیون نسخه از این سری بازی به ??روش ر??ته است.

 

نسخه اول این سری با نام The Witcher: Rise of the White Wolf در سال ۲۰۰۷ برای ویندوز آمد و بعد از آن برای کنسول های PS3 و Xbox 360 منتشر شد.از طر??ی دیگر نسخه دوم بازی The Witcher ابتدا در سال ۲۰۱۱ برای PC و Linux و سپس سال بعد برای کنسول نسل ه??تم مایکروسا??ت یعنیXbox 360 عرضه شد.

 

سری بازی The Witcher همیشه از دیدگاه منتقدان جایگاه خوب و ویژه ای را داشته است و همچنین در شهرت استدیو CD Project RED نقش به سزایی را ای??ا کرده است.

 

این خبر در شرایطی اعلام شده است که استدیو در حال ساخت سومین قسمت از این بازی به نام The Witcher 3: Wild Hunt می باشد که قرار است در ۱۰۹ کشور عرضه شود که این میتواند عاملی مهم در ا??زایش ??روش این سری شود.به نظر می رسد که سازندگان بازی برای بهتر شدن بازی تلاش عظیمی را انجام میدهند از این رو طر??داران بازی برای مو??قیت نسخه سوم میتوانند بسیار امیدوار باشند.

 

در نهایت لازم به ذکر است که بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای پلت??رم های ویندوز،PS4 و Xbox One در ۲۴ ??وریه سال ۲۰۱۵ میلادی منتشر می شود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
اخرین نسخش عجب گرا??یکی داشت

اره دقیقا.نسخه ی دومش رو همین الان اگه بازی کنی گرا??یکش 80 درصد بازیای جدید رو می خوره.گیم پلیش هم که 100 در صد بازیای جدید رو قورت میده.شاهکار همینه دیگه.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...