رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iman0013

فروش عمومی امن ترين گوشی هوشمند بلك بری

پست های پیشنهاد شده

به گزارش جی‌اس‌ام آریا، بلك بری‌ گوشی هوشمندی با ايده های‌ امنيتی قابل توجه را برای ??روش در دسترس عموم مردم قرار داده است.

 

کمپانی آلمانی Secusmart GmbH درحال ??روش امن ترین گوشی BlackBerry 10 است که قیمتی ۲۷۷۰ دلاری دارد. این محصول در اختیار تمامی کاربران قرار می گرد و تنها برای قشر خاصی طراحی نشده است. این کمپانی بدنبال ارائه ویژگی های امنیتی بوده که صدراعظم آلمان آنجلا مرکل به است??اده از آنها برای ??عالیت های مختل?? تکیه دارد.

 

 

23.jpg

 

SecuSuite برای بلک بری ۱۰ دارای ویژگی های امنیتی مبتنی بر سخت ا??زار است که با ویژگی هایی چون "منحنی رمزنگاری بیضوی"، "احراز هویت مبتنی بر گواهی از شرکت کنندگان در تماس" و "رمزگزاری ۱۲۸بیتی AES" ادغام شده است. در واقع، این یک تراشه است که درون اسلات microSD قرار میگیرد و ??ضای امن ذخیره سازی را نیز ??راهم می آورد و میت توان اطلاعات محرمانه را در یک محیط ح??اظت شده نگهداری کرد.

 

در این محصول همچنین از نوعی سیستم پیشر??ته رمزگذاری صوتی نیز است??اده می شود. اگر یک گوشی هوشمند BlackBerry که این ویژگی های امنیتی را دارد نظر شما را جلب نکرده، کمپانی Secusmart برنامه هایی نیز برای ارائه دستگاههای iOS و اندرویدی امن در آینده دارد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...