رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iman0013

عینک هوشمند سونی رونمایی شد!

پست های پیشنهاد شده

به گزارش جی‌اس‌ام آریا، چندی پیش گوگل عینک هوشمند خود با نام Google Glass را عرضه کرد که با استقبال خوبی هم روبرو شد و دیگر شرکت‌های رقیب نظیر سونی را نیز بر آن داشت تا وارد این صنعت شوند و از رقبای خوب عقب نمانند.

 

این شرکت ژاپنی نمونه اولیه عینک هوشمند خود با نام SmartEyeglass را در کن??رانس کالاهای پوشیدنی DevCon رونمایی کرد که همین ه??ته در مکانی خارج از سان??رانسیسکو برگزار شد. در این کن??رانس سونی تمام تلاش خود را به کار گر??ت تا دیگر توسعه‌دهندگان نرم‌ا??زار را به ساخت اپلیکیشن برای این عینک جدید مجاب نماید.

 

همچون محصول گوگل SmartEyeglass نیز اطلاعات را مستقیما مقابل چشمان کاربر نمایش می‌دهد اما برخلا?? Google Glass که دارای یک نمایشگر منشوری است عینک هوشمند سونی شاهت زیادی به عینک‌های معمولی دارد و اطلاعات را به رنگ سبز روی دو لنز معمولی نمایش می‌دهد.

 

Untitled-12-19-einak.jpg

 

در ویدئویی که برای نمایش قابلیت‌های این عینک منتشر شد، کاربران وارد یک هواپیما می‌شوند و اطلاعات لازم در مورد جهت حرکت به سمت میز کنترل مدارک را روی عینک خود دریا??ت می‌کنند. از دیگر موارد مصر?? این عینک می‌توان به نمایش جدیدترین امتیازها و اسامی بازیگران در حین تماشای ??وتبال، ارسال و دریا??ت متن و اطلاع از تماس‌های از دست ر??ته اشاره نمود.

 

این عینک‌ها دارای یک نمایشگر دو چشمی است که باعث می‌شود متن دورتر از حد معمول به نظر بیاید و همین مسأله خواندن متون را برای شما راحت‌تر خواهد کرد. این دو لنز همچنین دارای یک دوربین، میکرو??ون، و چند حسگر داخلی هستند که شباهت زیادی به نمونه‌های کار شده در داخل گوشی‌های هوشمند دارند و عبارتند از یک شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و قطب‌نما.

 

Untitled-12-19-einak1.jpg

 

این عینک هنوز در حد یک نمونه اولیه است و به پیشر??تگی Google Glass هم نمی‌باشد. عملکرد آن به واسطه یک کنترلر جداگانه متصل به سیم و یک تاچ‌پد صورت می‌گیرد که دارای چندین دکمه برای روشن شدن، ??عال نمودن دوربین و رهگیری است. در حال حاضر این عینک‌ها با گوشی‌های اندرویدی کار می‌کنند و برنامه‌هایی که برای این عینک ساخته شده‌اند نیز از روی گوشی اجرا می‌شوند و از طریق بلوتوث یا وای‌??ای با گوشی یا تبلت تعامل می‌کنند.

 

کمپانی سونی اعلام کرده است که در حال حاضر مشغول کار روی نوعی کیت توسعه نرم‌ا??زاری برای این محصول است که بر اساس چهارچوب به کار ر??ته در SmartWatch 2 ساخته شده است اما هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه کیت توسعه نرم‌ا??زار یا خود محصول به بازار عرضه می‌شود، منتشر نشده است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...