رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iman0013

رفع ***** فیس‌بوک در چند استان کلید خورد!

پست های پیشنهاد شده

به گزارش جی‌اس‌ام آریا، ر??ع ***** ??یس بوک از ابتدای دولت یازدهم تا به حال بارها طی شده است؛ یک اظهار نظر دولتی درباره ر??ع ***** ??یس‌بوک، یک تکذیب و البته کارگروهی که گویا تا به حال هیچ‌وقت موضوع ر??ع ***** ??یس‌بوک را بررسی نکرده است و ات??اقا ۶ وزیر هم عضو آن هستند.

 

به نقل از ملیت، از دانا، چندروزی است که شبکه اجتماعی ??یس بوک در شهرستان پلدختر ر??ع ***** شد؛ یک بام و دوهوای *****ینگ ??یس‌بوک حتی وزیر خارجه سوئد را که به تازگی به ایران س??ر کرده، شگ??ت زده می‌کند تا آنجا که بعد از بازگشت نوشته بود: در ایران ات??اق شگ??تی ا??تاده است، مسئولان ارشد کشور ص??حه ??یس‌بوک را غیرقانونی اعلام و ***** کرده‌اند، اما همان مسئولان خودشان با «***** شکن» وارد ??یس‌بوک شده‌اند و ص??حه باز کرده‌اند و با مردمی که آنها هم با *****شکن وارد ??یس‌بوک می‌شوند، ارتباط برقرار می‌کنند!

 

نظرسنجی اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور در ??یس‌بوک درباره موضوع مهم هد??مندی یارانه‌ها، شاهد دیگری بر دغدغه‌های ??یس‌بوکی است. او به تازگی انتشار مطلبی در ص??حه شخصی ??یس‌بوک خود ضمن اشاره به قانون هد??مندی یارانه‌ها و اجرای ??از دوم آن، از «مردم» ??یس‌بوکی‌ها درخواست کرده بود نظر خود را در خصوص میزان ک?? در آمد برای تعیین مرز یارانه بگیران و دهک‌هایی که از دریا??ت یارانه حد?? خواهند شد بیان کنند!

 

حالا دیگر شاید ***** بودن یا نبودن ??یس‌بوک چندان مهم نباشد؛ آن هم در جایی که ??یس‌بوک خود درگیری بودن یا نبودن است. چندی پیش محققان دانشگاه «پرینستون» آمریکا در تحقیقی به این نتیجه رسیدند که شبکه اجتماعی ??یس‌بوک احتمالاً تا سال ۲۰۱۷، ۸۰ درصد از کاربران خود را از دست می‌دهد. گرچه در آن زمان واکنش‌های ??یس‌بوک به این نتیجه تحقیق طنزآلود و تمسخر‌آمیز بود اما خرید ۱۹ میلیارد دلاری اخیر ??یس‌بوک برای حاکمیت در سیستم‌های پیام‌رسانی موبایلی حکایت از آن دارد که ??یس‌بوک دارد برای ماندن تلاش می‌کند.

 

حال این سوال ها پیش می آید که آیا بستر برای ر??ع ***** ??یسبوک در کشور ??راهم شده است؟آیا ر??ع *****ینگ ??یسبوک در پلدختر ات??اقی بوده یا نه؟ آیا در نقاط دیگر کشور این ات??اق هم ا??تاده و واقعا دلایل این ات??اق چیست؟اگر ??یسبوک ***** است چرا دولتمردان می توانند در این شبکه اجتماعی ??عالیت کنند؟

 

شبکه ??یسبوک شبکه ای که حتی صاحبان اینترنت و دشمنان ما از مضرات آن کاملا آگاه هستند، تا آنجایی که باراک اوباما در یک برنامه تلویزیونی می گوید: "من به دخترانم اجازه نمی دهم که عضو ??یس بوک شوند".

 

این سیکل از ابتدای دولت یازدهم تا به حال بارها طی شده است؛ یک اظهار نظر دولتی درباره ر??ع ***** ??یس‌بوک، یک تکذیب و البته کارگروهی که گویا تا به حال هیچ‌وقت موضوع ر??ع ***** ??یس‌بوک را بررسی نکرده است و ات??اقا ۶ وزیر هم عضو آن هستند.

 

گ??تنی است ??یسبوک از سال ۸۸ به بعد در سراسر کشور ***** می باشد.

 

??یس بوک در کرمان و همدان هم ر??ع ***** شد

 

پس ار ر??ع ***** ??یس‌بوک در برخی از شهرستان ها و استان ها ،این‌بار شبکه اجتماعی ??یس بوک در کرمان و همدان هم ر??ع ***** شد؛ این در حالی است که امسال در مورد ر??ع ***** شدن ??یسبوک در ایران حر?? و حدیث های زیادی در رسانه های مختل?? پخش شد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...