رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
chia

افزایش طول عمر و حفظ سلامتی با مصرف یک قرص

پست های پیشنهاد شده

20140302105052_IMG14002824.jpg

 

به گزارش دریچه خبر ،دانش پژوهان با آزمایش بر روی موش ها دریا??تند ??عال سازی پروتئینی موسوم به "سرتونین 1" طول حیات را وسعت بخشیده، آغاز بیماری های سوخت و سازی مرتبط با سن را به تاخیر می اندازد و سلامت عمومی را ارتقا می دهد.

این یا??ته ها به راهبرد امیدوار کننده و بالقوه ای برای بهبود سلامت و ا??زایش عمر اشاره دارد.

سرتونین 1 یا SIRT1 نقش مهمی را در ح??ظ تعادل سوخت و ساز در با??ت های متعدد دارد و مطالعات ارگانیسم های مختل?? نشان داده است که ??عال سازی این پروتئین می تواند به ??واید سلامتی بسیاری منجر شود.

این تحقیقات همچنین نشان می دهد داروهایی که ??عالیت SIRT1 را ا??زایش می دهند، آغاز پیری و بیماری های مرتبط با سن را در چندین مدل حیوانی کند می کند.

محققان به سرپرستی دکتر را??ائل دو کابو از موسسه ملی پیری در آمریکا تاثیرات یک مولکول کوچک به نام SIRT1720 که SIRT1 را ??عال می کند بر روی سلامت و طول عمر موش ها بررسی کردند.

آنها این حیوانات را تحت رژیم غذایی استانداردی قرار دادند که در آن در ابتدای سن شش ماهگی موش ها 100 میلی گرم SRT1720 دریا??ت می کردند.

آنها دریا??تند مولکول SRT1720 به طور چشمگیری متوسط طول عمر موش ها را تا 8.8 درصد ا??زایش داد.

این مکمل ها همچنین وزن و درصد چربی را کاهش و عملکرد عضلات و هماهنگی موتورهای حرکتی را در سراسر عمر حیوان ا??زایش داد.

این دانش پژوهان در مورد تاثیرات SRT1720 بر روی متغیرهای مختل?? دریا??تند مکمل SRT1720 به کاهش کلی کلسترول و کلسترول LDL می شود که می تواند به ح??اظت در برابر بیماری های قلبی منجر شده و حساسیت انسولین را بهبود و در نتیجه خطر دیابت را کاهش دهد.

دانشمندان همچنین شاهد تاثیرات ضد التهابی در با??ت های مختل?? بودند؛ این یا??ته از آن جهت اهمیت دارد که التهاب مزمن کم درجه در بروز پیری و بیماری های مرتبط با سن دخیل است.

دوکابو گ??ت: برای نخستین بار نشان دادیم که ??عال ساز مصنوعی SIRT1 طول عمر و طول مدت سلامت موش های تحت تغذیه استاندارد را بهبود داده است.

به گ??ته وی این تحقیقات نشان داد می توانیم مولکول هایی بسازیم که بار سوخت و سازی و بیماری های مزمن مرتبط با سن را کاهش دهند.

نتایج این تحقیقات درنشریه سلول منتشر شده است.

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...