رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

Galaxy S5 سامسونگ رونمایی شد ...

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

GalaxyS5_500_portrait.jpg

گلکسی اس 5 سامسونگ رونمایی شد: ص??حه‌نمایش 5.1 اینچ 1080p، پردازنده 4 هسته‌ای اسنپدراگون 800، 2 گیگابایت رم، اسکنر اثر انگشت و حسگر ضربان قلب...

 

سرانجام انتظارها و شایعات گوناگون به آخر رسید و سامسونگ در مراسم Unpack خود، نسل بعدی پرچمدار گلکسی را بصورت رسمی رونمایی کرد. گلکسی اس 5 سامسونگ برای مدت طولانی مرکز حدس و گمان‌ها و شایعات مختل?? بود که باعث شده بود از پیش، برخی ویژگی‌های آن نظیر اسکنر اثر انگشت شناخته شده باشد.

 

گلکسی اس 5 سرانجام اینجاست و اکنون همه چیز را در خصوص پرچمدار سال 2014 تولیدکننده مطرح کره‌ای می‌دانیم. گلکسی اس 5 به قلمرو ??بلت‌ها بیش از پیش نزدیک شده و از یک ص??حه‌نمایش 5.1 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1920 در 1080 بهره می‌برد؛ اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه خانگی و نیز حسگر ضربان قلب قرار گر??ته در پشت دستگاه در کنار بخش ??لش LED این دستگاه را همراهی می‌کنند. گلکسی اس 5 سامسونگ کاملا در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم است که می‌توان آن را یکی از اساسی‌ترین ویژگی‌های پرچمدار جدید دانست.

 

 

پرچمدار مبتنی بر اندروید 4.4 سامسونگ، از زبان طراحی نسل قبلی خود چندان ??اصله نگر??ته است. این دستگاه از ص??حه‌نمایشی بزرگتر در شاسی بزرگ‌تر بهره می‌برد که البته باز هم کلیه این قسمت بعلاوه پوشش پشتی، حاشیه‌ها و دکمه بیضی شکل خانگی از جنس پلاستیک است اما اسکنر اثر انگشت و کنترلگر ضربان قلب ویژگی‌های سخت‌ا??زاری بسیار جالب توجهی هستند. با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد گلکسی اس 5 تمرکز ویژه‌ای بر روی سلامت و تناسب اندام داشته که می‌تواند نوعی مقابله پیشاپیش با تحرکات اپل برای سخت‌ا??زار و نرم‌ا??زارهای بعدی باشد.

 

 

گلکسی اس 5 سامسونگ از یک پردازنده چهار هسته‌ای Snapdragon 800 با ??رکانس کاری 2.5 گیگاهرتز، دو گیگابایت رم، NFC، پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE، بلوتوث 4.0، حا??ظه داخلی 16 یا 32 گیگ که از طریق کارت حا??ظه قابل ارتقا تا 128 گیگابایت است بهره می‌برد. دوربین این دستگاه 16 مگاپیکسلی بوده و از ??یلمبرداری با کی??یت 4K پشتیبانی می‌کند.

 

dsc-1279-1.jpg

dsc-1278-1.jpg

dsc-1275-1.jpg

dsc-1289-1.jpg

dsc-1288-1.jpg

dsc-1285-1.jpg

dsc-1282-1.jpg

dsc-1294-1.jpg

dsc-1293-1.jpg

dsc-1290-1.jpg

samsung-galaxy-s5-mwc-2014-25_610x458.jpg

samsung-galaxy-s5-mwc-2014_610x458.jpg

samsung-galaxy-s5-mwc-2014-24_610x458.jpg

مشاهده ضربان قلب


در گوشی هوشمند جدید سامسونگ، حسگر ضربان تعبیه شده، تپش قلب شما را اندازه‌گیری کرده و داده‌های مربوطه را به برنامه S Health 3.0 که اپلیکیشن کنترل سلامت سامسونگ است ارسال می‌کند. این اپلیکیشن در حال حاضر توانایی محاسبه قدم‌های برداشته شده و نیز میزان کالری سوزانده شده را نیز دارا است. یک مانیتور از وضعیت بصری ضربان قلب که توسط انگشتان دست قابل تعامل است نیز بر روی ص??حه‌نمایش ساعت‌های هوشمند Gear نمایان خواهد شد. این ویژگی در مجموع بعد دیگری را به داده‌های بدست آمده اضا??ه می‌نماید که می‌تواند منجر به ارائه تصویر کلی واضح‌تری از وضعیت سلامت کلی شخص شود.

 

  • انجام پرداخت با کشیدن انگشت


ویژگی مهم دیگر گلکسی اس 5، است??اده از سنسور شناسایی اثر انگشت در این دستگاه است. بدون شک بسیاری ا??راد، بار دیگر سامسونگ را به کپی‌برداری از اپل متهم خواهند نمود اما سنسور به کار ر??ته در گلکسی اس 5 کاملا مت??اوت از نمونه به کار ر??ته در آی??ون 5s است. این سنسور توانایی ثبت سه اثر انگشت گوناگون را دارد و ??رآیند ثبت از طریق انجام هشت بار کشیدن انگشت انجام می‌پذیرد (سنسور گلکسی اس 5 برخلا?? آی??ون که از طریق نگاه داشتن انگشت صورت می‌گیرد بر مبنای کشیدن انگشت بر روی سنسور عمل می‌نماید). در گلکسی اس 5 می‌توان از سنسور اثر انگشت به منظور شناسایی و باز نمودن دستگاه بهره برد اما در عین حال کاربرد مهم دیگری نیز برای آن تعبیه شده است؛ با است??اده از این اسکنر کاربر می‌تواند تاییدیه لازم را به PayPal داده و به انجامپرداخت‌های اینترنتی خود در هر کجا بپردازد. این موضوع گستره‌ی بسیار وسیع‌تری را نسبت به کاربرد Apple ID در آی??ون شامل می‌شود و تنها به شناسایی مالک دستگاه و اجرای پرداخت‌های iTunes محدود نیست.

 

از آنجا که در این سیستم از PayPal بهره گر??ته شده است، می‌توان از این ویژگی برای خرید اجناس ??یزیکی نیز در خرده ??روشی‌ها بهره برد. این موضوع بطور بالقوه گزینه‌های پرداخت با موبایل بسیاری را برای سامسونگ و کاربران این شرکت ??راهم خواهد آورد. تمام موارد ذکر شده بستگی به این خواهد داشت که سیستم مذکور در عمل به چه نحوی ظاهر شود و چه میزان تلاش برای شکستن صد امنیتی آن نیاز خواهد بود.

  • ویدئو با کی??یت 4K و ??وکوس قابل تنظیم


ویژگی دیگر گلکسی اس 5 در دوربین جدید این دستگاه نه??ته است که اکنون از رزولوشن 16 مگاپیکسل بهره برده و توانایی ضبط ویدئو با کی??یت 4K را دارا است. البته باید در نظر داشت که ص??حه نمایش قرار گر??ته بر روی دستگاه 1080p بوده و توانایی اجرای با شکوه تمام ویدئوهای ضبط شده را نخواهد داشت. گلکسی اس 5 سامسونگ اولین گوشی معر??ی شده با قابلیت ضبط ویدئو 4K نیست اما مسلما در گروه اولین‌ها قرار می‌گیرد. این موضوع با توجه به همه‌گیر شدن روزا??زون تلویزیون‌های 4K با قیمت‌های قابل دست‌یابی، برای بسیاری کاربران یک مساله اغوا کننده خواهد بود. بنابراین شاید بتوان گ??ت که ویدئوهای خانگی تهیه شده توسط کاربران می‌تواند در حال حاضر بر بسیاری از محتوای رسمی از نظر کی??یت غلبه کند.

 

دوربین جدید این دستگاه همچنین از عملکرد جدید تصویر آهسته بهره می‌برد که نمونه آن را در آی??ون 5s نیز دیده‌ایم. همچنین دوربین گلکسی اس 5، قابلیت‌ تغییر و تنظیم ??وکوس پس از ثبت تصویر، نظیر آنچه در دوربین‌های گران قیمت سری Lytro می‌بینیم را در خود جای داده است. این هم یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که باید راه خود را هر چه سریع‌تر به دستگاه‌های موبایل باز نماید اما در حال حاضر است??اده از این عملکرد، بطور قطع به سامسونگ کمک خواهد کرد تا کاربران بسیاری را متقاعد به خرید پرچمدار جدید خود کند.

 

  • دیگر موارد


از دیگر مشخصات گلکسی اس 5 می‌توان به درگاه کارت حا??ظه microSD به منظور ا??زایش ظر??یت ذخیره‌سازی اشاره کرد. یک نرم‌ا??زار سرعت‌دهنده دانلود نیز که از ترکیب شبکه LTE و Wi-Fi به منظور دانلود ??وق سریع ??ایل‌های بزرگ برخوردار است در این دستگاه تعبیه شده است. طراحی مقاوم در برابر گرد و غبار و آب به این معنی خواهد بود که شما خواهید توانست گلکسی اس 5 را با خود به هرکجا ببرید اما لازم است برای دست یا??تن به پورت Micro USB 3.0 که در پایین دستگاه قرار گر??ته است با یک درپوش سر و کله بزنید.

 

 

در نهایت :

گلکسی اس 5 سامسونگ از یک پردازنده چهار هسته‌ای Snapdragon 800 با ??رکانس کاری 2.5 گیگاهرتز، دو گیگابایت رم، NFC، پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE، بلوتوث 4.0، حا??ظه داخلی 16 یا 32 گیگ که از طریق کارت حا??ظه قابل ارتقا تا 128 گیگابایت است بهره می‌برد.

....

Zoomit

 

 

 

 

ویرایش شده توسط aminomi

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ای جانم سامی جون چکار کرده . .. . .خودم s4 دارما حالا یکی بیاد به من بگه چه ??رقی دارن s4 و s5

ای گند زدی سامسونگ . . .. با اون طراحی اس?? بار و بدنه پلاستیکی . . . . ..

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

مثله همیشه ترکونده!!!مقاوم در برابر گرد و غبار(چه شود!!!:love:)پس باید منتظر note 4 هم باشیم واقعا بهترین برند هست.بقیه ی برند ها ??قط اسمشون مونده

یادش بخیر اونموقع که بحث سر s3 و one x بود همه ی ??روشنده ها میگ??تند one x بهتره(از لحاظ ساپرت و قدرت سخت ا??زار tegra 3 و بدنه ی پلی کربنات!!!)ولی الان سامسونگ رسما تایید کرده کهs3 قراره هم به 4.3 و هم به 4.4.2 upgrade بشه در حالی که one x تو 4.2.2 موند

از لحاظ قدرت سخت ا??زار هم توی بنچ مارک ها که s3 برتره ولی توی عمل هم تو بازی Real Racing 3 s3 با تنظیمات medium (که اینه بغل هم نشون میده) بازی رو روونتر از one x توی تنظیمات low که اینه ها نشون نمیدند اجرا میکنه!!!!!!!!!!!!!! تازه باتریشم که در میاد و اون مشکل داغ شدن باتری one x رو هم نداره

ویرایش شده توسط Lord Asghar

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

??قط xperia z2 :thumbup:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خدا مرگیت بده سامسونگ.بازم ریدی

همش تکراریه.از زمانی گالاکسی اس داشتم این همش همین قیا??ه رو داره.

ریدی بابا آبم قطه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...