رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
saeed kratos

Pessino توضیح می دهد که چرا The Order: 1886 بخش آنلاین ندارد

پست های پیشنهاد شده

The-Order-1886-3-250x140.jpg

 

یکی از موسسان استودیوی Ready At Dawn یعنی آقای Andrea Pessino چند اطلاعات جدید از بازی بزرگ و مورد انتظار آن ها یعنی عنوان انحصاری Play Station 4 منتشر کرده است، بازیThe Order: 1886. اول از هر چیز او تأیید کرده است که بازی از ۴x antialiasing برخوردار خواهد بود در حالی که کی??یت نهایی بازی بر روی PS4 هنوز در دست بررسی است.

همچنین Pessino توضیح می دهد که چرا سازندگان بازی ??قط به بخش تک ن??ره اکت??ا کرده اند و بازی بخش چند ن??ره ی آنلاین یا همان Multiplayer ندارد. او در ابتدا می گوید:

بخش آنلاینی در کار نیست، بازی تک ن??ره است، سوم شخص اکشن ماجراجویی. این سبک بازی ماست. تنها چیزی که هد?? ما بوده است این بوده است که شما از بازی بر روی PS4 لذت ببرید و همین باعث می شود که بازی بخش آنلاین داشته باشد. اگر یک کار را کامل انجام بدهیم بهتر از این است که دوتا کار را نص??ه انجام دهیم.

همچنین وقتی درباره ی aspect ratio و Field Of View از او پرسیده شد او گ??ت که این یک تصمیم از بخش هنری و گیم پلی بازی است و تا اواخر ساخت بازی مشخص نمی شود. همچنین از طریق سایت NeoGAF سازندگان بازی توضیح می دهند که چرا به جای کار با یک سیستم Render کننده ی ساده از یک سیستم سخت و حر??ه ای است??اده کرده اند:

ما واقعا به MSAA باور داریم. اگر شما یک کی??یت خوب می خواهید این چیزی است که برای بازی ضروری خواهد بود. سیستم های دیگری مانند FXAA و MLAA هم وجود دارند و می توانند صحنه های زیبایی را خلق کنند ولی آن ها به خاطر نداشتن اطلاعات زیر پیکسلی کمی محدود می شوند که در حرکات بسیار مشهود است. این سه سیستم می توانند با هم به خوبی صحبت کنند چون بالاخره جاهایی هم وجود دارد که MSAA هم کم بیاورد ولی تمرکز اصلی ما بر روی ۴XMSAA است.

منبع گیم??ا

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...