رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ali2013

محصولاتی که اپل در سال ۲۰۱۴ معرفی خواهد کرد

پست های پیشنهاد شده

در سال ۲۰۱۳ کمپانی اپل با عرضه ی iPhone 5S و iPad Air توانست پایان خوشی برای ??عالیت این سال خود رقم بزند. انتظارات برای محصولاتی که اپل در سال ۲۰۱۴ عرضه خواهد کرد زمانی بیشتر می شود که Tim Cook در نامه ای برای کارکنان خود، سال ۲۰۱۴ را سالی “پر محصول با نرم ا??زار های ??وق العاده??? معر??ی می کند. با نزدیک تر شدن به پایان سال ۲۰۱۳ شایعات زیادی درباره ی این محصولات ??وق العاده مطرح می شود که نگاهی اجمالی بر مهم ترین آنها می اندازیم.

iwatch2.jpg

iWatch:شایعات بسیاری برای iWatch مطرح شده است اما اپل آنها را نه تکذیب و نه تایید می کند و هم چنان به سکوت خود در این باره ادامه داده است. احتمال می رود این محصول دارای ص??حه نمایش ۱٫۵ تا ۲ اینچی و به تکنولوژی بیومتریک (اندازه گیری و تحلیل آماری داده‌های بیولوژیکی) مجهز خواهد بود. این تکنولوژی به محصول این امکان را می دهد که علاوه بر کنترل علایم حیاتی ??رد بر علایم وضعیت سلامی و میزان کالری های مصر?? شده و مواردی از این قبیل نظارت و توجه کامل داشته باشد. هم چنین عده ای این محصول را با نام “اسمارت واچ اپل??? نیز می شناسند.

iphone-6-concept-render.jpg

iPhone 6 :مطمئنا در سال ۲۰۱۴ شاهد معر??ی iPhone 6 خواهیم بود. اولین نکته ای که در رابطه با این گوشی هوشمند مطرح می شود ص??حه نمایش آن است که شایعات زیادی درباره ی آن وجود دارد. بر اساس اخباری که در این رابطه منتشر شده است کمپانی اپل مبلغی در حدود ۵۷۸ میلیون دلار به GT Advanced Technologies برای ساخت ص??حه نمایش های یاقوتی پرداخت کرده است. این ص??حه نمایش ها تا کنون در تاچ آی دی و لنز پشتی دوربین iPhone 5S است??اده شده است. به گ??ته ی GT Advanced Technologies ص??حه نمایش های یاقوتی استحکامی در حدود دو برابر ص??حه های ??وق العاده مستحکم نسل جدید گوریلا‌گلس را دارا می باشند. بر اساس آخرین اخبار مجله ژاپنی Mac Fan، iPhone 6 از ص??حه نمایش های ۵ اینچی برخوردار خواهد بود و این ص??حه نمایش ها در رزولوشن ۱۰۸۰P منتشر خواهند شد.

318449-apple-iplay.jpg

iPlay :اولین بار این شایعه توسط سایت IGN مطرح شد. به مناسبت روز “دروغ ماه آگوست??? سایت IGN خبری مبنی بر معر??ی کنسول بازی اپل در سال ۲۰۱۴ را منتشر کرد. از همان زمان عده ای به این محصول نام iPlay را دادند و تاکنون این محصول معر??ی نشده با این نام شناخته می شود. علاوه بر این موضوع، جدید ترین سیستم عامل کمپانی اپل یعنی iOS 7 از دسته های بازی نیز پشتیبانی کامل می کند و این موضوع باعث ایجاد گمانه زنی های درباره ی کنسول بازی اپل می شود. هر چند به عقیده ی کارشناسان احتمال عرضه چنین محصولی از سوی اپل بسیار دور از انتظارات است.

ipadair2-620x346.jpg

iPad Air 2 :با اینکه هنوز مدت زمان زیادی از عرضه iPad Air نمی گذرد اما بازار شایعات درباره ی iPad Air بعدی داغ می باشد. بر اساس اخبار وال استریت ژورنال، iPad بعدی با نام iPad Max یا iPad Maxi و با ص??حه نمایش ۹ اینچی یا ۱۳٫۲ اینچی عرضه خواهد شد. هم چنین بر اساس منبعی دیگر، قرار است که iPad بعدی با ص??حه نمایش ۴K و با رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ و با اندازه ۱۲٫۹ اینچ عرضه شود. اپل در این مورد هم سکوت اختیار کرده است.

ios-8-concept.jpg

iOS 8 و OS X 10.10 :از آنجا که iOS 7 گامی بزرگ در تغییر ویژگی های ظاهری این سیستم عامل بود، انتظار می رود در نسخه بعدی آن شاهد تغییرات ظاهری زیادی نباشیم اما گمانه زنی های زیادی درباره ی برنامه ی Maps و Siri می رود. بر اساس شایعات، Siri بعدی توانایی عکس گر??تن از ا??راد را دارد، اما این شایعات به همینجا ختم نمی شوند و بر اساس شایعات دیگر Siri بعدی می توانید ویژگی های عکس های گر??ته شده و ویژگی های ا??راد را نیز به حا??ظه بسپارد! برخلا?? دیگر بخش های اپل شایعات زیادی درباره ی OS X بعدی منتشر نشده است.علاوه بر محصولات مذکور امکان معر??ی Macbook Pro و Mac Pro های جدیدی نیز وجود دارد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...