رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ali5

اپل واقعه بزرگی را در ۲۲ اکتبر تایید کرد

پست های پیشنهاد شده

image1-250x140.jpgاپل طی یک جمله تبلیغاتی زیبا بیان کرد که ??? ما هنوز خیلی پوشش داریم??? ، نمیدانیم که این جمله به چه معناست ، شایر اپل بخواهد مدیا یا دیوایس جدید مهر??ی کند ، ولی هر چه باشد در ٢٢ اکتبر ات??اق میا??تد.

این واقعه به نظر بزرگ میتواند مدیا برای iPad Mini 2 باشد یا اینکه خبری یا آپدیتی از آیپد نسل پنجم !؟این واقعه تنها ۵ روذ دیگر به تحقق میپیوندد! خیلی از شایعات میگویند که اپل در بیست و دو اکتبر میخواهد به آخرین نسل آیپد یعنی آیپد نسل ۵ بپردازد.آپدیت سخت ا??زاری که روی آیپد مینی ٢ انجام شد قابل قبول بود، شاید این واقع آپدیتی برای مک بوک در پیش داشته باشد تا این لپ تاپ گران قیمت را به گرا??یک نسل ٨ وارد کند.

روی پوستری که اپل برای تبلیغات این واقعه بزرگ کرده است نوشته شده است که این کن??رانس در ساعت ١٠صبح به وقت سان ??رانسیسکو و در شاعت ۶ بعد از ظهر به وقا انگلستان برگذار میشود.اپ اینبار آیپد ۵ را با ٩ اینچ نمایشگر ساخته است شاید این کن??رانس بتواند اطلاعات بیشتری را در اختیار طر??داران اپل بگذارد.اپ تا به حال توانسته بسیاری از خواسته های کاربران خود را از طریق همین کن??رانس ها به اتمام برساند شاید سیستم عامل جدید آی او اس معر??ی شده و در ساب بعد به انتشار برسد ؟!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...