رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ali5

اپل سعی دارد تا ۱۷ نوامبر Mac Pro را منتشر کند

پست های پیشنهاد شده

xl_Apple-Mac-Pro-1-624-250x140.jpgاگر یادتان باشد در مراسم WWDC از سوی اپل یک ابر رایانه ی عظیم به نام Mac Pro رونمایی شد . اما تاریخی برای آن ذکر نشده بود ، حال اپل طی واکنشی میخواهد این ابر رایانه را در ۱۷ نوامبر روانه بازار کند.

گزارشات اخیر توسط سایت های خارجی بیان میکند که این ابر رایانه را اپل قصد دارد در ۱۷ نوامبر در تمامی ??روشگاه های جهان به ??روش برساند.اپل تنها در مراسم رونمایی جمله “Fall 2013″ را بر زبان داشت این هم یعنی پاییز ۲۰۱۳ ، Mac Pro منتشر میشود.

حال تاریخ دقیق انتشار این ابر رایانه منتشر شده است که نشان میدهد این کامپیوتر در ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۳ منتشر خواهد شد.یک سایت معتبر ??رانسوی هم ا??زود که واقعه ۲۲ اکتبرمربوط به مک پرو میباشد و اپل میخواهد سوپرایزی را در ۲۲ اکتبر برای مک پرو معر??ی کند. اپل میخواهد تبلت های نسل بعد یعنی iPad Mini 2 و iPad 5 را ۳۱ اکتبر به انتشار برساند و یک ه??ته قبل از انتشار واقعه ۲۲ اکتبر ات??اق میا??تد و تقریبا ۱۸ روز پس از آن سوپر کامپیوتر اپل یعنی مک پرو منتشر میشود. پس نتیجه میگیریم این روز ها سر اپل خیلی شلوغ است.

مک پرو یک کامپیوتر کوچک و استوانه ای شکل است که از سخت ا??زار بالایی در بخش کارت گرا??یک و سی پی یو را دارا است و در ۱۷ نوامبر عرضه میشود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...