رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ali5

iMac های جدید پاورچین در ویترین فروشگاه‌های اپل

پست های پیشنهاد شده

روز گذشته، کمپانی اپل بر خلا?? سنت همیشگی و بدون هیچ‌گونه اعلام قبلی، نسل جدید کامپیوترهای All-in-One معرو?? خود، یعنی iMac را معر??ی نمود.ساده‌ترین مدل، که دارای یک ص??حه نمایش 21.5 اینچیست، از نسل چهارم پردازنده‌های Core i5 و چیپ گرا??یکی Intel Iris Pro است??اده می‌کند. اما اپل در مدل های گران‌تر به این چیپ های گرا??یکی قناعت نکرده و از کارت های گرا??یکی رده‌بالای NVIDIA GeForce سری GT 700M است??اده نموده است. به علاوه مدل های رده‌بالای 21.5 و 27 اینچی به پردازنده‌های Core i7 مجهز شده‌اند.

 

اما خارج از این ت??اوت‌ها، تمامی مدل ها از شبکه‌های بی‌سیم Wi-Fi با استاندارد 802.11 AC است??اده کرده و بین 8 تا 32 گیگابایت حا??ظه RAM دارند. برای حا??ظه داخلی نیز، کاربران حق انتخاب بین حا??ظه‌های SSD از نوع PCIe و یا حا??ظه‌های هیبریدی تا سه ترابایت را دارند.

 

موردی که کمی باعث نا امیدی شد این است که به جز قطعات داخلی، هیچ‌گونه تغییر دیگری در iMac های جدید نسبت به مدل های سال گذشته اعمال نشده است. ص??حه نمایش، بلندگوها، پورت ها و اتصالات، طراحی، بدنه، ... همگی دقیقا همان‌هایی هستند که در مدل های سال گذشته نیز است??اده شده بودند شاید دلیل بی‌سر و صدا بودن معر??ی این دستگاه‌ها هم همین امر باشد.

نسل جدید iMac از همینک با قیمت 1299 دلار (برای ساده‌ترین مدل 21.5 اینچی) و 1799 دلار (برای ساده‌ترین مدل 27 اینچی) قابل تهیه می‌باشد.

 

منبع: Apple.com/iMac

News482.jpgNews483.jpgNews484.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...