رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iman0013

5 دلیلی كه می توانید به سراغ آیفون 5s بروید!

پست های پیشنهاد شده

بر اساس بررسی های صورت گر??ته، پنج دلیل وجود دارد تا نظر شما از اندروید به سمت آی??ون 5s جلب شود.

 

اندروید پلت ??رمی دوست‌داشتنی‌ است، چرا که قابلیت‌های ??راوانی را در اختیار کاربران کنجکاو و جستجوگر خود قرار می‌دهد. اما گاها این پلت ??رم قادر به برآورده کردن برخی از انتظارات کاربران نیست و این انتظارات را می‌توان دلایلی برای مهاجرت به دنیای اپل نامید.

 

1- iOS7: اگرچه شاید بسیاری از کارشناسان حوزه‌ی آی‌تی انقلاب جانی‌آیو را در مورد تغییر رابط کاربری iOS7 سطحی، تکراری و بی‌مصر?? بنامند، اما اگر منص??انه‌تر به آن بنگریم، این طراحی سنت‌های موجود در رابط کاربری آی??ون را که بسیار ساده و یکنواخت بود، تغییر داده است. تغییرات رخ داده در رابط کاربری iOS7 همچون انقلابی است که پس از پیوستن Mathias Duarte به تیم طراحی اندروید در سیستم‌عامل گوگل رخ داد و کاربران بسیاری را به‌سوی خود جذب کرد. اما این‌بار اپل با تنوع بخشیدن، دوران جدیدی را در تاریخ سیستم‌عامل خود رقم زده است که شاید برای اشخاص تنوع‌طلب بسیار جالب باشد.

 

2- iMessage: برای اشخاصی که نیاز به ارتباط برای ساعات طولانی از شبانه روز را دارند و انجام مکالمات ویدئویی بخشی جدانشدنی از زندگی روزانه آن‌ها است، شاید بهترین گزینه است??اده از iMessage باشد. هرچند گوگل با ارائه اپلیکیشن Hangout سعی در پر کردن این خلا در اکوسیستم خود دارد، اما هنوز قادر به ارائه خدمات مناسب و پایداری همچون iMessage اپل نیست. لازم به ذکر است که این اپلیکشین علاوه بر ارائه قابلیت برقراری مکالمات ویدئویی، امکان ارسال MMS، پیام‌های گروهی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 

3- دوربین: امروزه یکی از بزرگترین کاربردهای دوربین‌های موجود بر روی گوشی‌های تل??ن همراه، ثبت تصاویر و به اشتراک‌گذاری آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی از جمله Instagram ‌است. اما نسخه‌ی اندروید این اپلیکیشن دارای مشکلاتی در ??شرده سازی تصاویر است چراکه تصاویر ثبت شده را با کی??یت بدی در اینستاگرام ثبت می‌کند. این مشکل یکی از نقاط ضع?? اپلیکیشن ??وق‌الذکر است که ??قط در نسخه‌ی اندروید آن مشاهده شده است و می‌توان آن را یکی از نقاط تاریک در مورد اندروید برای دوستداران این شبکه‌های اجتماعی نامید.

 

مطمئنا سنسور برخی از دوربین‌های موجود برروی گوشی‌های اندرویدی بسیار قوی‌تر از دوربینی است که برروی آی??ون تعبیه شده است، اما کی??یت یک عکس ??قط بستگی به سخت‌ا??زار گوشی ندارد، چراکه رابطه‌ و تعامل سخت‌ا??زار پردازش تصویر و اپلیکیشن‌های توسعه داده شده نیز نقش مهمی در تصویر خروجی ای??ا می‌کنند. از اینرو می‌توان علت کی??یت بالای تصاویر ثبت شده در آی??ون را حاصل وجود پردازنده‌ی سیگنال تصاویر (ISP) دانست، که به مدد آن آی??ون قادر است با تمام اپلیکشین‌های عکس‌برداری به‌خوبی کار کند.

 

4- سخت ا??زار: امکانات و سخت‌ا??زار اغوا کننده‌ی موجود در آی??ون 5s که شامل پردازنده‌ی A7 و همچنین قدرت پردازشی بالای تصاویر این گوشی است، بخشی از طر??دارن زیبایی 5c را مجاب به خرید این گوشی می‌کند. هرچند شاید برخی از این خریداران که علاقه به تنوع و زیبایی رنگ‌های 5c دارند، قاب‌های رنگین را برای گوشی 5s خود انتخاب نمایند.

 

5- سایز: آیا تا حال توجه کرده‌اید که چرا خانم هاعلاقه بیشتری به گوشی های آی??ون دارند؟ جواب این سوال بسیار ساده است، سایز گوشی. به‌دلیل ویژگی‌های ذاتی، بانوان دارای دست‌ها و انگشتان کوچکتری نسبت به آقایان هستند که این عامل آی??ون را تبدیل به گوشی محبوب آنها می‌کند. مطمئنا تماشای تصاویر و ویدئوها در یک ص??حه‌ی نمایش بزرگ لذت خاصی دارد، اما کار با یک گوشی بزرگ در طولانی مدت برای خانم ها خسته کننده و در برخی مواقع آزار دهنده خواهد بود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...