رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Ahmad2013

آموزش ساخت ایمیل یاهو پس از حذف ایران!

پست های پیشنهاد شده

[h=1]آموزش ساخت ایمیل یاهو پس از حذ?? ایران![/h]منتشر شده توسط:برسام شهریور ۲۳, ۱۳۹۲ درآرشیو, اخبار, نرم‌ا??زار نظر شما چیست؟

در تاریخ 16 شهریور سال جاری خبری با سرخط «یاهو با ایران خداحا??ظی کرد» در این سایت منتشر کردیم و گ??تیم به دنبال تغییرات صورت گر??ته در نحوه ایجاد ایمیل های یاهو از این پس امکان ایجاد پست الکترونیکی جدید این شرکت برای کاربران ایرانی وجود نخواهد داشت. اما اینجا یک خبر خوشحال کننده برای کاربرانی داریم که همچنان به ساخت اکانت یاهو تمایل دارند.در تاریخ ۱۶ شهریور سال جاری خبری با سرخط «یاهو با ایران خداحا??ظی کرد» در این سایت منتشر کردیم و گ??تیم به دنبال تغییرات صورت گر??ته در نحوه ایجاد ایمیل های یاهو از این پس امکان ایجاد پست الکترونیکی جدید این شرکت برای کاربران ایرانی وجود نخواهد داشت. اما اینجا یک خبر خوشحال کننده برای کاربرانی داریم که همچنان به ساخت اکانت یاهو تمایل دارند.به گزارش پایگاه خبری ??ناوری اطلاعات برسام و به نقل از برترینها، یاهو در اقدامی عجیب نام ایران را از ??هرست کشورهایی که هنگام ثبت نام پست الکترونیک دیده می شد حذ?? کرده است. برای ثبت نام و ??عال سازی حساب کاربری نیز وارد کردن شماره تل??ن همراه الزامی است و این کار برای کاربران ایرانی غیر ممکن است.

اما این مساله به معنای خداحا??ظی یاهو از ایران نیست. ما ایرانی ها همیشه راه حلی برای هر مشکل داریم.

با جست‌وجوی نه چندان آسان در وب می توانید مطلبی را پیدا کنید که در قسمت نظرات مطلبی در وب سایت worldit قرار دارد و بسیار آسان مراحل دور زدن تحریم ها علیه ایران را آموزش داده است.

برای آشنایی با روش کار به همراه عکس های آموزشی با ما همراه باشید.

۱٫ طبق روال همیشگی، به ص??حه اصلی یاهو بروید. گزینه Mail را انتخاب کنید.

yahoo1.jpg ۲٫ در ص??حه ای که باز می شود، روی کادر آبی رنگ در پایین ص??حه که نوشته شده است: Creat New Account (ساخت حساب کاربری جدید) کلیک کنید. Account-yahoo.jpg۳٫ در ص??حه ای که باز می شود، مشخصات خود را یادداشت و جنسیت خود را وارد کنید. در این مرحله باید روی کد +۱ ایالت متحده کلیک راست و گزینه Inspect Element را انتخاب کنید. yahoo-2.jpg ۴٫ در این مرحله در پایین ص??حه پنجره ای باز می شود که باید جای خالی را با واژه «+۹۸» و عدد یک که دو خط بالاتر قرار دارد را با «۹۸» پر کنید. yahoo-3.jpg۵٫ هر دو کد آمریکا را به روش مذکور به ایران تغییر دهید. yahoo-4.jpg

۶٫ در این مرحله ایمیل شما ساخته شده است. yahoo-5.jpg ۷٫ می توانید وارد ایمیل یاهوی خود بشوید و نامه های الکترونیک را با اکانت یاهو ارسال یا دریا??ت کنید.yahoo-6.jpg

 

منبع:bartrinha.ir

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...