رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
behnam81

هرآن چه که در رابطه با iphone5s باید بدانید + تاریخ عرضه !

پست های پیشنهاد شده

ر شما از علاقه مندان به برند اپل باشید ؛ حتما اخبار و شایعات دو محصول جدید و جنجالی این برند را که قرار است در آینده ای نه چندان دور به بازار جهانی راه یابند را دنبال کرده اید.بله ! دقیقا منظورم از این دو محصول ؛ iphone5s و iphone5c بود.امروز قصد دارم با شما کاربران خوب گویا آی تی به یک جمع بندی در رابطه با اخبار و شایعات پیرامون iphone5s برسیم و اخبار و شایعات پیرامون iphone5s را با هم ورق بزنیم.

Capture154.png

 

در حال حاضر متاس??انه نمی توان میان شایعات و واقعیات لو ر??ته از این محصول مرزی قائل شد ؛ چرا که شایعاتی بوده اند که پس از گذشت زمان ؛ رنگ واقعیت به خود گر??ته اند ! بنابراین نمی توانیم چشم خود را روی شایعات ببندیم و بگوییم که این ها همه کذب محض است و ارزشی ندارند ! در نتیجه باید به شایعات و یا اخبار لو ر??ته ؛ کمی دقت نماییم و گوشه چشمی هم به آن ها داشته باشیم.

برطبق ادعاها و اطلاعاتی که در دست است ؛ گ??ته می شود که این دو محصول جدید برند اپل ؛ در تاریخ دهم ماه سپتامبر میلادی از طر?? برند اپل رسما رونمایی می شوند.البته ادعای یک رسانه ژاپنی ( Nikkei ) نیز جالب است که ؛ مدعی شده است عرضه این دو محصول در بیستم ماه سپتامبر میلادی انجام خواهد گشت !

حال بد نیست ؛ کمی هم روی مشخصات ??نی لو ر??ته iPhone 5s تمرکز کنیم :

 

  • دوربین ) شاید به جد بتوان گ??ت که برای خریدار یک اسمارت ??ون ؛ یکی از گزینه های مهم ؛ کی??یت دوربین باشد. در رابطه با دوربین iphone5s ؛ باید بگویم که به لنز f/2.0 و ??لاش دوگانه LED مجهز است.بنابراین باید این نتیجه را گر??ت که ؛ دریچه دیا??راگم iphone5s در قیاس با آی??ون ۵ بزرگ تر خواهد بود و سنسور آن نور بیش تری را جذب خود می کند.این جذب نور بیش تر از طریق سنسور مربوطه ؛ بهبود کی??یت تصویر و بازده بیش تر و بهتر در عکاسی با نور کم را به ارمغان می آورد.

 

  • اسکنر اثر انگشت ) ??ناوری AuthenTec که در سال گذشته به مالکیت و تصاحب برند اپل درآمد در iphone5s قرار داده شده است.این سنسور?? مجهز ( سنسور اثر انگشت خوان ) قرار است تا با دکمه اصلی HOME موجود در آی??ون ؛ هماهنگ و یکپارچه باشد.آن چه که از هد?? برند اپل در قرار دادن این ??ناوری در iphone5s مشخص است ؛ انجام آسان پرداخت های الکترونیکی به وسیله این اسمارت ??ون و ا??زایش امنیت دستگاه است.

 

  • چیپ / تراشه ) طبق شنیده ها ؛ احتمال عرضه iphone5s با حا??ظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی وجود دارد ! اگر به یاد داشته باشید ؛ تراشه A5 به همراه آی??ون ۴s در ماه اکتبر سال ۲۰۱۱ میلادی رسما توسط برند اپل معر??ی شد.حال قرار است که برند اپل در iphone5s خود ؛ از تراشه A7 است??اده نماید.

 

  • پشتیبانی از اسنتاندارد جدید ۳G/4G ) قرار است یک نسخه از iphone5s و iphone5c از استاندارد ۴G TDD-LTE ( این استاندارد در کشور چین بسیار کاربرد دارد و مورد است??اده است ) پشتیبانی به عمل آورد.اگر این ادعا صحت داشته باشد برند اپل از این طریق می تواند ؛ ن??وذ بسیار مو??قیت آمیزی در بازار بزرگ کشور چین داشته باشد.حتی شایعه شده است که در صورت صحت داشتن این ادعا ؛ اپراتور های بزرگ موجود در کشور چین علاقه مند هستند تا با برند اپل قرارداد همکاری ببندند و آی??ون جدید را توزیع کنند.

در پایان بد نیست اشاره ای به رنگ های iPhone 5s داشته باشم.طبق اخبار ضد و نقیض ؛ قرار است برند اپل ؛ iPhone 5s را در سه رنگ عرضه کند ! دو رنگ اصلی و همیشگی آی??ون که همان رنگ های سیاه و س??ید هستند نیز جزو دو رنگ از این سه رنگ انتخابی برای iPhone 5s هستند.رنگ سوم iPhone 5s هم رنگی نیست جز رنگ طلایی !

 

 

منبع:www.gooyait.com

گویا آی تی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...