رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
djsaghy

خوش تیپ و خوش قیمت! (مقایسه اکسپریا اس‌پی با اچ‌تی‌سی وان)

پست های پیشنهاد شده

htc-one-vs-xperia-sp.jpg

هیجان در جام قهرمانان آی‌تی به اوج رسیده و همه تیم‌ها در تلاش هستند تا با یاری و حمایت طر??داران خود به مراحل بالاتر صعود کرده و در نهایت با جام قهرمانی به خانه خود باز گردند. این در حالی است که همه تیم‌ها به اوج آمادگی رسیده‌اند و به همین خاطر تیمی که از کوچک‌ترین موقعیت خود نهایت است??اده را ببرد، می‌تواند به پیروزی امیدوار باشد. امروز هم با سومین مسابقه از مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها با شما هستیم. جایی که دو رقیب قدرتمند از دو شرکت پرسابقه و البته خوش‌نام در مقابل یکدیگر قرار خواهند گر??ت. تیم اول پرچم‌دار پرقدرت و جاه‌ طلب شرکت اچ‌تی‌سی با نام One است که توانست در مرحله گروهی به عنوان پرقدرت‌ترین تیم خود را معر??ی کند، چرا که با بیشترین امتیاز و بالاترین آرا به این مرحله پا گذاشت. ولی تیم دوم با شرایطی کاملا مت??اوت به این مرحله رسیده و به همین خاطر لقب شگ??تی‌ساز بزرگ جام را به خود اختصاص داده است. آن هم مدلی نیست جز اکسپریا SP، گوشی میان‌ قیمتی که شاید کمتر کسی ??کر می‌کرد با وجود پرچمدار بزرگی همچون لومیا 1020 بتواند به این مرحله راه یابد، ولی این تیم توانست در بازی آخر و با اختلا??ی اندک محصول جدید نوکیا را شکست دهد و حالا با روحیه مضاع?? در مقابل یکی از مدعیان قهرمانی قرار گر??ته است.

ده دقیقه ابتدایی: طراحی و ظاهر

با اولین نگاه به چهره دو تیم می‌توان به عزم بالای آن‌ها برای به‌ رخ کشیدن زیبایی خود پی برد. از One شروع می‌کنیم و در همان نگاه اول به خوبی احساس خواهید کرد که این گوشی قلب شما را مجذوب زیبایی مثال‌ زدنی خود کرده است. بدنه یکپارچه از آلومینیوم که با درخشش خود هر بیننده‌ای را مبهوت می‌کند. در بخش پشتی بدنه کاملا ??لزی است و ادامه این بخش را در جلوی گوشی و در پایین و بالای نمایشگر هم خواهید دید که البته اسپیکرهای غول‌آسا را در خود جای داده است. در پایین ص??حه نام HTC و در دوطر?? آن هم دو کلید لمسی را خواهید یا??ت. پس خبری از دکمه‌های ??یزیکی روی ص??حه نخواهد بود. در سمت راست گوشی دکمه‌های تنظیم صدا قرار دارند که باز از جنس ??لز هستند ولی کار کردن با آن کمی سخت است چرا که برآمدگی خیلی کمی دارد. همچنین کار کردن با دکمه پاور آن که در بالای گوشی قرار دارد دشوار است، چرا که با بزرگ بودن ص??حه نمایش و ابعاد آن رسیدن به این دکمه با یک دست کار آسانی نیست. در سمت چپ ورودی میکروسیم‌ کارت و در پایین هم پورت USB به چشم می‌خورد. حال به سراغ SP می‌رویم تا ببینیم برای رویارویی با این حری?? قدر چه برنامه‌ای دارد. اولین چیزی که در این گوشی نظر شما را جلب خواهد کرد نوار ش??ا?? پایین ص??حه نمایش خواهد بود که یادآور سری NXT اکسپریا است. در اطرا?? گوشی هم قابی زیبا از آلومینیوم کشیده شده تا از نظر درخشش در زمین دست کمی از حری?? نداشته باشد. البته بخش پشتی بدنه از پلاستیک است ولی این موضوع موجب کم شدن زیبایی این گوشی نشده اشت اما در مقابل محصول اچ‌تی‌سی حر??ی برای گ??تن ندارد. برخلا?? One این گوشی از دکمه‌های مجازی روی نمایشگر است??اده می‌کند و همین امر موجب ا??زایش میزان Bezzle در این گوشی شده تا در این بخش هم شباهت زیادی به حری?? داشته باشد. دکمه پاور و تنظیم صدا هردو در سمت راست قرار دارند که کار با آن به مراتب آسان‌تر از One است. بالای گوشی جک هد??ون و سمت چپ هم پورت USB قرار دارند. در مجموع دو گوشی طراحی بسیار خوبی از خود به نمایش می‌گذارند. البته با توجه به اینکه One دارای ص??حه نمایش 4.7 اینچی و SP هم دارای نمایشگر 4.6 اینچی است می‌توان به راحتی دریا??ت که ابعاد گوشی در مقایسه با ص??حه نمایش هردو بسیار بزرگ است و همین موضوع برای هر دو ضع??ی بزرگ محسوب می‌شود. البته محصول اچ‌تی‌سی به دلیل باریک‌تر بودن، خوش دست‌تر به نظر می‌رسد و در هنگامی که آن را در دست خود بگیرید، حسی بهتر خواهید داشت، حس زیبای داشتن یک گوشی سوپر لوکس!

sp-and-one.jpg

دقیقه 10 تا 20: وزن و کی??یت ساخت

حالا زمان آن ??رارسیده تا ببینیم شما چقدر به وزن و کی??یت ساخت گوشی خود اهمیت می‌دهید. خب حتما پیش خود گ??تید چه سوال مسخره‌ای! اما این حقیقتی غیرقابل انکار است که برای خیلی‌ها داشتن یک گوشی دارای سخت‌ا??زار قوی، بسیار مهم‌تر از داشتن یک گوشی با کی??یت ساخت خوب است. موضوعی که در مواقع به وقوع پیوستن حادثه برای گوشی بیش از پیش چنین ا??رادی را آزار خواهد داد. خوشبختانه در رقابت امروز هردو گوشی از کی??یت ساختی مناسب و قابل قبول سود می‌برند و در توانایی آن‌ها در این بخش شکی نیست. در هر دو از مواد اولیه مرغوب و باکی??یت است??اده شده که حس خاص بودن را به کاربر خود القا خواهد کرد (البته اچ‌تی‌سی وان خاص‌تر است!). موضوعی که شاید آزار دهنده باشد و البته بیشتر در One مشاهده خواهد شد، ایجاد خط و خش برروی بدنه ??لزی این گوشی است که درصورت زیاد شدن این خش‌ها زیبایی گوشی به کلی از بین خواهد ر??ت. از آنجایی که SP ??قط قاب ??لزی دارد و بقیه قسمت‌ها از جنس پلاستیک است، بنابراین در هنگام برخوردهای شدید به زمین ضربه‌ پذیری بهتری از خود نشان می‌دهد. حال ببینیم از نظر وزن کدام گوشی اندام ورزیده‌تری دارد. با توجه به اندازه ص??حه نمایش دو گوشی انتظار می‌رود که وزن هردو از اکثر رقبا کمتر باشد ولی هنگامی که هردو مدل به نوبت برروی ترازوی ما ر??تند، عرق شرم برپیشانی هردو نشست! One با دارا بودن ابعاد 137.4×68.2 و ضخامت 9.3 میلی‌متر وزنی معادل 143 گرم دارد که تقریبا نزدیک به 5 اینچی‌هایی از جمله اکسپریا Z و گلکسی S4 است. البته با توجه به جنس بدنه آن انتظار می‌ر??ت که کمی سنگین وزن باشد. اما به نظر می‌رسد اوضاع SP وخیم‌تر است و به شدت نیاز به کاهش وزن دارد. با اینکه ص??حه نمایش این گوشی 0.1 اینچ از رقیب کوچک‌تر است و ابعادی معادل 130.6×67.1 میلی‌متر دارد ولی ضخامت 10 میلی‌متری آن باعث شده تا وزن این گوشی به 155 گرم برسد که برای گوشی در این رده بسیار زیاد محسوب می‌شود. البته دوگوشی ت??اوت زیادی ندارند ولی در مقایسه با دیگران کمی نا‌امید کننده عمل می‌کنند و به خصوص SP نیاز شدیدی به گر??تن یک رژیم لاغری دارد!

one-and-sp.jpg

دقیقه 20 تا 30: نمایشگر

در دقایق پیش‌رو نیز باید به نظاره ظاهر دو گوشی بپردازیم و البته این ظاهر کمی مت??اوت است، چرا که بیش از طراحی گوشی می‌تواند در جذب و یا د??ع بیننده موثر باشد. این ظاهر چیزی نیست جزچهره دو دستگاه در هنگام روشن شدن ص??حه نمایش‌های‌شان! بی‌شک نمایشگر در گوشی‌های امروزی یکی از اصلی‌ترین ملاک‌های انتخاب محسوب می‌شود. بسیار مهم است که بیننده با دیدن رنگ‌ها در آن ازخود بی‌خود شود و ??کر کند که می‌تواند تصاویر و مناظر را لمس کند! و این کاری است که امروزه شرکت‌ها با تمام توان درپی دست‌یابی به آن هستند. خب ببینیم این دو شرکت پرآوازه چه برایمان به ارمغان آورده‌اند. همان‌طور که گ??تیم از نظر ابعاد دو رقیب بسیار به هم نزدیک هستند. One دارای ص??حه نمایش 4.7 اینچی و SP هم 4.6 اینچی است و نوع نمایشگر هردو گوشی هم LCD است. اما به کی??یت و تصاویر که می‌رسیم اوضاع کمی، و شاید بیش از کمی! مت??اوت می‌شود. One دارای کی??یت تصویر ??ول‌اچ‌دی است ولی کی??یت SP اچ‌دی است. تراکم پیکسلی در One عدد خیره‌کننده 469 را نشان می‌دهد و در SP این رقم 319 است. حتی خود SP هم از این اختلا?? شوکه شده ولی ت??اوت‌ها اینجا پایان نمی‌یابد. از آنجایی که پنل One از نوع S-LCD3 می‌باشد و در مقابل پنل SP از نوع TFT-LCD است، باید منتظر یک حمله اساسی از سوی One بود. ??کر کنیم همه تاکنون متوجه شدید که دلیل این حمله چیست؟ بله، متاس??انه SP هم از آن دسته از گوشی‌های سونی محسوب می‌شود که کنتراست و زاویه دید پایینی دارد. البته از نظر کی??یت تصویر و رنگ در شرایط عادی مشکلی حس نخواهید کرد ولی در شرایط ذکر شده کمی نگران حال گوشی خود خواهید شد! به نظر می‌رسد بهتر باشد خودتان با چشم خود کی??یت تصویر این دوگوشی را ببینید و قضاوت کنید (گوشی سمت راست اچ‌تی‌سی وان و سمت چپ اکسپریا اس‌پی است).

dis-4.jpg dis32.jpg dis22.jpg dis-1.jpg

دقیقه 30 تا 40: رابط کاربری

بعد از اینکه در دقایق پیش One توانست بر دروازه حری?? ??شار وارد کرده و تا حد زیادی هم حری?? را مغلوب خط حمله پرقدرت خود کند، حال به بخش نرم ا??زار و رابط کاربری دو گوشی می‌رسیم. جایی که هردو دستگاه از سیستم عامل اندروید است??اده می‌کنند و از نظر ساختاری شباهت بسیاری به یکدیگر دارند. هردو از ابتدا با اندروید 4.1 وارد بازار شدند و بنابراین از ویژگی‌هایی یکسان سود می‌برند ولی یک ت??اوت عمده بین این دو گوشی مشاهده می‌شود. ابتدا باید ببینید طر??دار رابط کاربری پرزرق و برق هستید یا رابط کاربری ساده و نزدیک به اندروید خام را می‌پسندید. اگر جزو دسته اول هستید، قطعا به سمت One جذب خواهید شد اما اگر از دوستداران دسته دوم باشید، از صا?? و ساده بودن SP لذت خواهید برد.

با نگاه به ص??حه اصلی One احساس خواهید کرد که با یک ویندوز??ون طر?? هستید! دلیل آن هم وجود برنامه‌ای به نام BlinkFeed است که جدیدترین اخبار و ات??اقات شبکه‌های اجتماعی را دراختیار شما خواهد گذاشت. البته اگر از آن خوشتان نیاید می‌توانید آن را حذ?? کنید و از ??ضای زیبای Sense5 لذت ببرید. ویژگی دیگری که در این گوشی و دربخش آلبوم مشاهده خواهید کرد و درحقیقت یک ابزار تدوین ??وق‌العاده قوی محسوب می‌شود، برنامه‌ای است با نام ZOE، علاوه بر این نکته عجیبی که در سنس 5 مشاهده می‌شود و قبلا در سنس 4 هم وجود داشت، عدم وجود دکمه‌های میان‌بری همچون بلوتوث، وای‌??ای و … در پرده اعلانات یا همان Notification Bar است. البته اچ‌تی‌سی پس از مدتی و با ارایه آپدیت جدید، این مشکل را برطر?? کرد. در مجموع این رابط کاربری یکی از زیباترین رابط‌های کاربری در بین دستگاه‌های اندرویدی محسوب می‌شود. در مقابل با نگاه به رابط کاربری سونی که با نام Social life معرو?? است، شاید در ابتدا از سادگی بیش از حد آن نا‌امید شوید ولی در عمل این رابط کاربری بسیار کاربردی است. برنامه‌های مخصوص سونی از جمله Small apps که درحقیقت ویجت‌های روان محسوب می‌شوند بسیار م??ید واقع خواهند شد. همچنین انیمیشن‌های جالبی از جمله نحوه باز شدن ق??ل که شبیه به کرکره است، تا حدی به جذابیت این رابط کاربری ا??زوده است. در پایان تصمیم نهایی با شماست تا با مشاهده تصاویر این دو رابط کاربری، تیم برتر در این بخش را انتخاب کنید.

رابط کاربری اچ‌تی‌سی وان

one-ui.jpg

رابط کاربری اکسپریا اس‌پی

sp-ui.jpg

دقیقه 40 تا 50: سخت ا??زار

دقایق پایانی نیمه اول با آرامشی نسبی پایان‌ پذیر??ت ولی به نظر می‌رسد نیمه دوم کاملا طو??انی آغاز خواهد شد، چرا که دو تیم به خصوص One با غروری بسیار بالا پا به زمین گذاشته‌اند. ببینیم دلیل این همه غرور چیست؟! با شروع بازی و از همان ابتدا به خوبی خواهیم ??همید که دلیل این شروع طو??انی چیزی جز سخت‌ا??زار قدرتمند دو تیم نیست. البته شاید خیلی‌ها ??کر کنند که مقایسه دو گوشی از دوسطح مت??اوت کاری اشتباه به نظر برسد ولی خیلی هم نباید زود درباره SP قضاوت کرد چرا که با نیم نگاهی به بنچمارک‌ها به خوبی درمی‌یابیم که این گوشی در برخی بنچمارک‌ها خیلی از پرچمداران را پشت سر گذاشته است. حال ببینیم دوتیم روی کاغذ چه ویژگی‌هایی دارند تا بعد از آن در عمل هم دو گوشی را محک بزنیم.

One از پردازنده چهارهسته‌ای Snapdragon 600 با ??رکانس کاری 1.7 گیگاهرتزی است??اده می‌کند و نوع هسته‌های آن هم Krait300 است. رم این گوشی 2گیگابایت و واحد گرا??یکی‌اش هم Adreno320 است که تل??یقی ??وق‌العاده قدرتمند محسوب می‌شود و تقریبا در اکثر بنچمارک‌ها در صدر قرار دارد. در مقابل SP از پردازنده دوهسته‌ای Snapdragon S4 pro با ??رکانس 1.7 گیگاهرتز است??اده می‌کند و واحد گرا??یکی این گوشی هم مانند حری?? از نوع Adreno320 است. همچنین رم این گوشی یک گیابایت است. پس روی کاغذ ت??اوت زیادی بین دوگوشی وجود دارد و قدرت One به نوعی بیش از دوبرابر SP است. حال بهتر است نگاهی هم به عملکرد این دو گوشی در زمین بیاندازیم:

58871636100380680967.jpg 67661112761073333665.jpg 71274902051204693468.jpg 73108775021692884992.jpg 81606959450557432387.jpg

درزمینه حا??ظه داخلی One دارای دونسخه 32 و 64 گیگابایتی است ولی درگاه کارت حا??ظه در این گوشی وجود ندارد. درعوض SP دارای حا??ظه داخلی 8 گیگابایتی است و تا 32 گیگابایت هم ظر??یت پشتیبانی از کارت حا??ظه جانبی را دارد.

دقیقه 50 تا 60: دوربین

دقایق پرهیجانی که سپری کردیم همچنان ادامه دارد و در این بخش می‌خواهیم عملکرد دوربین دو گوشی را بررسی کنیم. One با تکنولوژی جدید خود به نام اولتراپیکسل سعی در نشان دادن توانایی‌های‌اش در بخش عکاسی و ??یلم‌برداری دارد. دوربین این گوشی 4اولتراپیکسل است که به ادعای اچ‌تی‌سی کی??یتی برابر با 12 مگاپیکسل دارد. از ویژگی‌های این گوشی می‌توان به HDR و Geotagging و البته ویژگی منحصرب??رد Zoe اشاره کرد که به وسیله آن می‌توانید کارهای جادویی زیادی از جمله تدوین و انتخاب بهترین عکس‌های گر??ته شده را انجام دهید. در مقابل SP از یک دوربین 8 مگاپیکسلی سود می‌برد که همچون حری?? توانایی HDR و Geotagging را نیز به همراه دارد. به کی??یت تصاویر که می‌رسیم One در روز خیلی راضی کننده عمل نمی‌کند و ??اصله زیادی نسبت به رقبای اصلی خود دارد. البته در آخرین به روزرسانی این گوشی بهبود قابل توجهی در کی??یت عکس‌ها مشاهده می‌شود ولی هنوز هم احساس می‌کنید چیزی کم است. درعوض عکاسی با این دوربین در شب و در محیط‌های تاریک یکی از بالاترین لذت‌های زندگیتان خواهد بود! عکس‌ها بسیار باکی??یت و دارای جزییات بالا هستند و دلیل آن هم همین تکنولوژی اولتراپیکسل است که باعث تولید تصاویری با پیکسل‌های بزرگ‌تر خواهد شد و جذب نور بالاتری هم نسبت به دوربین‌های معمولی دارد. کی??یت SP در بین 8 مگاپیکسلی‌ها در رده متوسط است. رنگ‌ها طبیعی و با کنتراست بالا تولید می‌شوند و البته کمی نویز تصاویر بالاست. در نور کم هم تصاویر نسبتا قابل قبول هستند ولی اصلا به گرد پای One هم نخواهد رسید. درباره کی??یت عکسی قضاوت نهایی را برعهده شما می‌گذاریم تا با مشاهده عکس‌هایی که با این دو گوشی برای شما گر??ته‌ایم، تصمیم بگیرید کدام عملکرد بهتری در این دقایق دارند:

sp-pic-1.jpg

 

اکسپریا اس‌پی

 

one-pic-1.jpg

اچ‌تی‌سی وان

 

sp-pic-hdr.jpg

اکسپریا اس‌پی با HDR

 

one-pic-hdr.jpg

اچ‌تی‌سی وان با HDR

 

sp-pic-2.jpg

اکسپریا اس‌پی

 

one-pic-2.jpg اچ‌تی‌سی وان

 

sp-pic3.jpg اکسپریا اس‌پی در هوای نیمه روشن با ??لاش

 

one-pic-3.jpg

اچ‌تی‌سی وان در هوای نیمه روشن با ??لاش

 

sp-pic-4.jpg

اکسپریا اس‌پی در تاریکی مطلق با ??لاش

 

one-pic-4.jpg

اچ‌تی‌سی وان در تاریکی مطلق با ??لاش

 

در ??یلم‌برداری هم هردو توانایی ضبط تصاویری با کی??یت 1080p با نرخ 30 ??ریم بر ثانیه را دارند و همچنین ویژگی HDR در این بخش نیز درهر دو گوشی به چشم می‌خورد. اما اگر در بخش عکاسی دو مدل در برخی جهات قابل قیاس با یکدیگر بودند، در قسمت ??یلم‌برداری این کار امکان پذیر نیست چرا که اچ‌تی‌سی وان به دلیل داشتن پیکسل‌های بزرگ‌تر، کی??یت ??یلم‌برداری خارق‌العاده‌ای دارد که می‌توان آن را به جرات یکی از برترین‌های موجود در بازار دانست که کمتر رقیبی برایش پیدا می‌شود و بهتر است SP در این قسمت دستانش را به نشانه تسلیم بالا ببرد!

sp-camera.jpg one-camera.jpg

دقیقه 60 تا 70: پخش چندرسانه‌ای

در این دقایق است که دو گوشی سعی می‌کنند با توانایی‌های صوتی و تصویری خود کمی ما را سرگرم کنند. ما هم در همین حین تصمیم خواهیم گر??ت که کدام‌یک دراین بخش باید به عنوان تیم سربلند معر??ی شوند. در بخش تصویر از آنجایی که ص??حه نمایش دو گوشی بالای 4.5اینچ است می‌توان از آن‌ها انتظار ارایه تجربه‌ای لذت‌بخش در تماشای ??یلم را داشت. از نظر پشتیبانی از ??رمت‌های مختل?? ??یلم هم هیچ جای نگرانی نیست چون هردو گوشی از سیستم عامل پربار اندروید سود می‌برند. در تماشای عکس با One می‌توانید از Zoe است??اده کنید که ویژگی‌های ??راوانی در اختیارتان قرار می‌دهد. به کی??یت صدا که می‌رسیم One خیلی مصمم به نظر می‌رسد و شما می‌توانید با نگاهی به بالا و پایین نمایشگر دلیل آن را ب??همید. دو بلندگوی غول‌آسا که تاکنون در کمتر گوشی مشاهده است. از نظر کی??یت چه با هد??ون و چه بدون هد??ون، نه تنها از SP بلکه از هر رقیب دیگری یک سروگردن بالاتر است. البته SP هم در این بخش با کمک واکمن عملکرد خوبی ارایه می‌کند و امتیازی خوبی بدست می‌آورد. شاید اگر رقیب او در این مسابقه تیم دیگری بود می‌توانست به راحتی او را تسلیم کند ولی حالا همه چیز برعکس شده و One با تمام قوت همچنان می‌تازد!

دقیقه 70 تا 80: باتری

هرچه به دقایق پایانی رقابت نزدیک می‌شویم، خستگی در چهره دو تیم بیشتر نمایان می‌شود. امیدواریم بازی خسته کننده نشود! در این دقایق دو گوشی دست به دامان باتری‌های خود شده و می‌گویند: “باتری‌های پرتوان، برسید به داد این ناتوان???! از نظر حجم باتری دو گوشی تقریبا برابر هستند. One دارای باتری 2300 میلی‌آمپری از جنس لیتیوم-پلیمر و SP دارای باتری 2370 میلی‌آمپر از جنس لیتیوم-یون است. همان طور که در جدول مشاهده می‌کنید، درشرایط یکسان SP حدود 51 ساعت و One هم 48 ساعت دوام خواهند آورد که برتری جزیی با SP در حالت کلی است. اگرچه وان برای پخش ویدئو و وب‌گردی توان بالاتری دارد و SP‌ هم گوشی برتری در مکالمه طولانی‌تر است.

one-battery1.jpg

7-2.jpg

دقیقه 90: سایر جزئیات

حالا که به پایان بازی نزدیک می‌شویم و داور هم با نگاه به ساعت خود قصد در اعلام وقت اضا??ه دارد، باید ببینیم این دوگوشی چه ویژگی‌های منحصربه‌??ردی نسبت به سایر رقبا دارند که می‌تواند شما را بیش از پیش به سمت خود جذب کند. با One شروع می‌کنیم. ابتدا می‌توان به نرم‌ا??زارهای ??وق‌العاده این گوشی از جمله BlinkFeed و Zoe اشاره کرد. همچنین اگر عاشق موسیقی هستید بلندگوهای پرقدرت این گوشی را در هیچ مدل دیگری نخواهید یا??ت. همچنین در SP اولین چیزی که جلب توجه می‌کند نوار ش??ا?? پایین گوشی است که در هنگام تماشای عکس و ??یلم و یا گوش دادن موسیقی می‌تواند تغییر رنگ دهد و شما را به رویا ??رو ببرد. دیگر ویژگی جالب این مدل توانایی اتصال به کنترل بی‌سیم پلی استیشن و بازی کردن با آن است که لذت بسیاری دارد.

sp-and-one-back.jpg

وقت اضا??ه: قیمت

همواره وقت‌های اضا??ه در مسابقات، جزء حساس‌ترین و تعیین کننده‌ترین لحظات به شمار می‌روند و این رقابت هم از این قاعده مستثنا نیست. جایی که یکی از بزرگترین ت??اوت‌های دو گوشی نمایان شده و ممکن است همین ت??اوت موجب شود که همه تلاش‌های One از دست برود چرا که شاید اکثر ا??راد توانایی خرید گوشی لوکس نداشته باشند و بخواهند با قیمتی مناسب صاحب یک مدل پرقدرت و مناسب شوند. قیمت جهانی وان معادل 600 الی 650 دلار و قیمت آن در ایران هم حدود 2000000 تومان است که به نوعی یکی از گران‌ترین پرچمداران ??علی محسوب می‌شود. درمقابل SP دارای قیمت جهانی 350 دلار و قیمت داخلی 1050000 تومان است که چیزی معادل نص?? حری?? است. شاید در این دقایق SP بتواند نظر خیلی از مخاطب‌ها را با قیمت بسیار خوبش به خود جلب کند، اگرچه نمی‌توان منکر توانمندی‌های بسیار بالای اچ‌تی‌سی وان در مواجهه با رقیب میان قیمتی خود شد.

پس این این رقابت ن??س‌گیر حال نوبت شماست تا با توجه به توانایی‌های دوتیم و البته نیازهای خود تیم برتر را انتخاب کنید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درسته این دو گوشی بسیار قدرتمند هستند ولی قابل مقایسه با galaxy s4 نیستند:thumbdn:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سامسونگ بره جلو بوق بزنه با گوشی های پلاستیکیش

.

.

.

just hTc

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

متاس??م htc ??قط باید به بدنش بنازه :78: چون قدرت که نداره تنها چیزی که به نطر خودش خوبه بدنه ی استیلی بدریختشه- دوربین 4 :78::78::78::78::78::78::78::78::78::78::78::78::78:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
متاس??م htc ??قط باید به بدنش بنازه :78: چون قدرت که نداره تنها چیزی که به نطر خودش خوبه بدنه ی استیلی بدریختشه- دوربین 4 :78::78::78::78::78::78::78::78::78::78::78::78::78:

من خودم htc one دارم کی گ??ته دوربینش 4؟؟؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این htc جدید رو میگم نه مال تو :confetti:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عمو سامسونگ بهترینه.

در ضمن هرچیه از appleکه بهتره داره گوشیه پلاستیکی میده:=D::flapper:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

ولی خداییش sp یه گوشی واقعا عالیه هستش،

تاچش از یه سانتی با سیم و پلاستیک و حتی کلید میگیره،

cpu دو هسته ای از نوع کوالکام کریت پرو داره که گوشی هایی مثل s3 , one x , note2... تو جیب عقبشن،

باتری ??وق العاده قوی (از z هم قوی تر) داره،

بنچ مارک هاشو ببینید سرعت رمش از s4 بیشتره، نمیگم بهتره ولی رمش خیلی سرعت بالاست،

بهترین کارت گرا??یک رو داره (adreno 320)

دور گوشی المینیوم و در کل بدنه قوی داره،

وزنش رو کاغذ زیاده ولی انقدر زیبا وزنش رو پخش کردن و انقدر خوش دسته که وزرنش به چشم نمیاد،

نوار led منحصر به ??رد،

سایز ص??حه بسیار عالی،

اسپیکر و هد??ون با کی??یت،

ص??حه نمایش با کی??یت hd،

تنها ایراد این گوشی زاویه دید هستش، ولی من کسی رو ندیدم با زاویه به گوشی نگا کنه :دی

از همه مهم تر قیمتش هستش که نگم دیگه ...

 

[ATTACH=CONFIG]4511[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]4510[/ATTACH]

ویرایش شده توسط PS_LORD

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست عزیز شما تا به حال ای??ون گر??تی دستت که میگی سامسونگ بهتره بعد هم ص??حه نمایش رتینا با ص??حه سامسونگ قابل مقایسه نیست کل گوشی های سامسونگ ازبلاستیک است حالا ابل بعد از الومینیوم بلاستیکی زده قدرت هم بالاتره ??کرکنم حر??ی واسه گ??تن نداری:flapper::flapper::flapper::flapper::flapper::flapper::flapper::flapper::flapper::flapper::flapper::flapper::flapper::flapper::flapper:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوست عزیز

ali2013 درسته htc one دوربینش 4 است اما همان دوربین4 از 13 s4 هم بهتره بعد هم الومینیوم کجا بلاستیک کجا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
دوست عزیز

ali2013 درسته htc one دوربینش 4 است اما همان دوربین4 از 13 s4 هم بهتره بعد هم الومینیوم کجا بلاستیک کجا

حق با ایشونه سامسونگ یه دوربین میزنه اسمش 13 هست باطنش یه چیزه دیگست

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عزیزان دوربینای z,s4,one هرکودوم تو یه شرایطی خوبن، این جارو ببینید، نمیشه گ??ت کدوم بهتره : http://android.pandaapp.com/news/04062013/who_has_the_best_camera_htc_one_vs_galaxy_s_vs_xperia_z.shtml

ولی خداییش حر?? از اپل نزنید که م??ت نمی ارزه :halfwitted:

دیگه این بحث رو جمع کنید برید سراغ sp , one

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
دوست عزیز شما تا به حال ای??ون گر??تی دستت که میگی سامسونگ بهتره بعد هم ص??حه نمایش رتینا با ص??حه سامسونگ قابل مقایسه نیست کل گوشی های سامسونگ ازبلاستیک است حالا ابل بعد از الومینیوم بلاستیکی زده قدرت هم بالاتره ??کرکنم حر??ی واسه گ??تن نداری:flapper::flapper::flapper::flapper::flapper::flapper::flapper::flapper::flapper::flapper::flapper::flapper::flapper::flapper::flapper:

1:سامسونگ بیشتر از اپل خدمت داره.

2:برادرم آی??ون 5س داره و من توش بازی و نرم ا??زار می ریزم یه جوری میشه گ??ت برای ج??تمونه ولی بیش تر برای اون

3:موبایل قبلی من galaxys3بود و قبلیش galaxy5هیچ کدومشون هم قاب پللاستیکی نداشتند همشون ??لزی بود.

4:تو اگه بازم بنویسی جوابتو می دم.

5:مهندس ali5بلاستیکی غلطه درستش پلاستیکی یاد بگیر مهندس.

6:راستی ابل غلطه اصلش اپل یادبگیر مهندس ali5:flapper::flapper::flapper::flapper::flapper::icon_346[1]::icon_346[1]::thumbdn::78::;;D::;;D::;;D:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

چه ربطی داره یعنی سامسونگ با اون عظمتش دوربینش از htc کمتره -??قط که دوربین نیست پردازنده 8 هسته کجا 4 کجا :78:!-قبول کنید که s4 از one یه سر گردن خیلی بلند ! بهتره

خیلی خنده دار بگین 4 از 13 بهتره :76::76::76::76::76::76::76::76::76::76::76::76::76::76::76::76::76::76::76::76::76::76::76::76::76:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Galaxy از همه ی گوشی ها سر تره و همهی گوشی هارو خورده -هر چقدر هم بگین بهتره -همیشه هم گوشی هاش رتبه اول بوده -htc و apple قابل مقایسه با galaxy نیست - من iphone 5 هم داشتم اصلا ازش راضی نبودم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
Galaxy از همه ی گوشی ها سر تره و همهی گوشی هارو خورده -هر چقدر هم بگین بهتره -همیشه هم گوشی هاش رتبه اول بوده -htc و apple قابل مقایسه با galaxy نیست - من iphone 5 هم داشتم اصلا ازش راضی نبودم

با هات صد درصد موا??قم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

میخوایید مقایسه کنید برید به ??روش گوشی ها یه نگاه بندازید

همین s3 بیشتر از سی ملیون ??روش داشت.خب مردم یه چیزی میدونن که گر??تن دیگه:flapper:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

همین چند وقت پیش بود که s4 برند سامسونگ تو یکی از کشورا ترکید خونه مردم ر??ت رو هوا خخخخخ

.

ولی من اچ تی سی رو به عنوان یک گوشی لوکس قبول دارم

تو کشور ما هر کی رسیده ر??ته سامسونگ خریده به دلایلی که خودتونم میدونین

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

چه ربطی داره -اصل کلا حر??ت اشتباهه همون اخباری رو که شنیدی ادامشم بگو گ??نه بود به دلیل باتری تقلبی ترکیده بود اون باتری رو بذاری روی htc ‌ نابود که هیچی ناپدید میشه:78::78::78::78::78::78::78::78::78::78::78::78::78::78::78::78::78: jusssssssssst ​s4

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
همین چند وقت پیش بود که s4 برند سامسونگ تو یکی از کشورا ترکید خونه مردم ر??ت رو هوا خخخخخ

.

ولی من اچ تی سی رو به عنوان یک گوشی لوکس قبول دارم

تو کشور ما هر کی رسیده ر??ته سامسونگ خریده به دلایلی که خودتونم میدونین

کی گ??ته هرکی سامسونگ خریده؟با این قیمت ها اصلا کی میره گوشی بخره؟

یه روز یه گوشی میخری ??ردا میبینی بهترش درمیاد

همین دیروز optimus g2 منتشر شد.

به نظر من بهتره به جای گوشی یه ps4 بخرن!!!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
کی گ??ته هرکی سامسونگ خریده؟با این قیمت ها اصلا کی میره گوشی بخره؟

یه روز یه گوشی میخری ??ردا میبینی بهترش درمیاد

همین دیروز optimus g2 منتشر شد.

به نظر من بهتره به جای گوشی یه ps4 بخرن!!!

هر چی باشه از اچ تی سی گرونتر نمیشه!!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سونی هونامی با دوربین 20 مگاپیکسلی و ??یلمبرداری 4k

 

اینطور که به نظر می رسد به معر??ی گوشی سونی هونامی که شایعات آن را بسیار زیاد شنیدیم نزدیک می‌شویم. به گزارش جی اس ام به تازگی عکس‌هایی از این گوشی منتشر شده است که آن را در یک اسلاید برای معر??ی نشان می‌دهد. نکته جالب در اینجا است که در این عکس‌ها اشاره شده این گوشی می‌تواند با کی??یت 4K ??یلمبرداری کند.

honami1.jpg

بر طبق اطلاعات اسلاید کی??یت 4K این گوشی برابر 4000×2000 است در حالی که کی??یت استاندارد 4K برابر 4096×2160 است. این کی??یت ??یلمبرداری به سخت ا??زارهای قوی مانند پردازنده قوی و سنسور دوربین قوی نیاز دارد که به نظر می‌آید هونامی با داشتن پردازنده اسنپدراگون 800 که از این کی??یت پشتیبانی می‌کند و لنز 20.7 مگاپیکسلی با سنسور Exmo R و لنز G از عهده این کار برمی‌آید.

honami2.jpg

ما ??کر می‌کنیم که سونی در نمایشگاه IFA در برلین (15 شهریور تا 20 شهریور) این گوشی را معر??ی خواهد کرد. با ما همراه باشید تا ببینیم سونی اولین کمپانی خواهد بود که ??یلمبرداری 4K را وارد دنیای موبایل خواهد کرد یا خیر؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من من من:flapper: تازه ps4 که کپی نشده الان همین ps3 هست حالشم میبریم درسته؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
همین چند وقت پیش بود که s4 برند سامسونگ تو یکی از کشورا ترکید خونه مردم ر??ت رو هوا خخخخخ

.

ولی من اچ تی سی رو به عنوان یک گوشی لوکس قبول دارم

تو کشور ما هر کی رسیده ر??ته سامسونگ خریده به دلایلی که خودتونم میدونین

تو مثل اینکه کامل مقالرو نخوندی!!!

مهندس حق با ایمانه برای این ترکید که باتریش تقلبی بود.

راستی به قول علی. اون باتری رو بذار توhtcازش هیچی نمی مونه!!

حالا چی می گی مهندس???

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
من من من:flapper: تازه ps4 که کپی نشده الان همین ps3 هست حالشم میبریم درسته؟

مگه ps3 رو به خاطر کپی شدن گر??تیم؟نه

پلی تری هم باشه در کنار ps4.من احتمالا یکی دو سال دیگه میخرم.تا ه??ت هشت سال برای ادم سرگرمی داره اما گوشی دوروز بعدش یه مدل جدیدتر میاد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...