Jump to content
انجمن پی سی دی

سئو و شبکه‌های اجتماعی


Guest طراحی سایت

Recommended Posts

Guest طراحی سایت

در گذشته رسانه های اجتماعی و سئو، دو اصل جداگانه محسوب می شدند. اما امروزه سئو و شبکه های اجتماعی به یکدیگر وابسته شده و از اجزاء لاین??ک می باشند.

 

شبکه های اجتماعی امروزه تأثیر قابل توجهی در نتایج جستجو دارند. شبکه های اجتماعی ترا??یک وب سایت را ا??زایش می دهند و هرچه ترا??یک بیشتر باشد، تأثیر بیشتری بر روی رنکینگ جستجوی وب سایت خواهد داشت.

اما عنوان اصلی این مقاله به جنبه دیگری از رابطه داینامیک بین سئو و شبکه های اجتماعی توجه دارد. در حقیقت امروزه ا??راد بسیار زیادی در شبکه های اجتماعی کسب و کار های مختل?? را مورد جستجو قرار می دهند. در این مقاله درباره چگونگی بهینه سازی شبکه های اجتماعی و حضور کسب و کار ها در ??ضای آنلاین در بستر رسانه های اجتماعی صحبت خواهیم کرد.

روش‌های سئو با این شبکه‌ها

 

در یک شبکه اجتماعی، برند خود را بسازید
.

میلیون ها کاربر روزانه هنگامی که در شبکه های اجتماعی خود مشغول ??عالیت های گوناگون هستند، نام برند های مختل?? را هم مورد جستجو قرار می دهند. اگر نامی از برند شما در این نتایج نباشد، قاعدتاً نام برند رقیب شما در این نتایج ظاهر خواهد شد. پس ص??حه ای برای برند خود در شبکه های اجتماعی بسازید. در زیر تعدادی از شبکه های اجتماعی را نام می بریم
:

· FACEBOOK
, TWITTER , GOOGLE PLUS,
LINKEDIN

 

 

در ص??حه اصلی وب سایت خود، آیکون شبکه های اجتماعی خود را قرار دهید
.

علاوه بر این که شما با داشتن حساب کاربری در رسانه های اجتماعی نظر همگان را جلب کرده و به چشم می آیید، الگو ریتم های جستجو هم دوست دارند در وب سایت شما که معتبرترین نماینده برند شما محسوب می شود، لینک مستقیمی به ص??حه برند شما در شبکه های اجتماعی را ببینند
.

 

پس لینک رسانه های اجتماعی مورد است??اده خود را در ص??حه اصلی و همچنین در زیر منوی تمام ص??حات وب سایت خود قرار دهید
.

 

 

از پلاگین های به اشتراک گذاری اجتماعی در وب سایت خود است??اده کنید
.

به کاربران وب سایت خود این ??رصت را بدهید تا کامنت بگذارند،
like
کنند، به اشتراک بگذارند، پلاس (+) کنند و با است??اده از پلاگین های رسانه های اجتماعی شما را در تمام ص??حات وب سایت دنبال کنند
.

 

هرچه تعاملات کاربران و عموم مردم با برند شما در شبکه های اجتماعی بیشتر باشد، شانس ظاهر شدن برند شما در جستجوی شبکه های اجتماعی بیشتر خواهد بود
.

 

 

در هر پستی از برند خود نام ببرید
.

اجازه دهید تا جستجوی شبکه های اجتماعی ببینند که هر پستی با هر عنوانی که می گذارید(مربوط به زمینه کاری شما)، به نام برند شما متصل است
.

 

این کار باعث می شود دیگران هم به برند شما متصل شده و آن را بشناسند و تعاملات بیشتری با کاربران جدید داشته باشید
.

 

 

Like
ها،
share
ها، و
followed
های پست های خود را ا??زایش دهید
.

این مسئله بدون اشاره کردن در این مقاله حائز اهمیت است. اما هنوز بسیاری از کسب و کار ها احساس می کنند که ایجاد یک حساب کاربری در رسانه های اجتماعی به تنهایی کا??ی می باشد. اگر قصد دارید در زمینه کاری خود، در جستجوی شبکه های اجتماعی به خوبی ظاهر شوید و پاداش و جوایز مالی را از آن خود کنید، باید در رقابت بین
like
ها،
follows
ها و
share
ها از همه سبقت بگیرید و جلو دار باشید. این امر به بازاریابی رسانه های اجتماعی هوشمند نیاز دارد که این امر هر چند ممکن است پر هزینه باشد، اما سرمایه گذاری ارزشمند و سود آوری است و می تواند به بهینه سازی شبکه های اجتماعی شما تاثیر بسزایی داشته باشد
.

 

 

نتیجه

پوشش دهی پایه های اساسی و بهینه سازی و سئو شبکه های اجتماعی نه تنها به رنکینگ سایت شما در نتایج جستجو در داخل هر شبکه اجتماعی کمک می کند، بلکه بر سئوی کلی و رنکینگ گوگل هم تأثیر می گذارد. هر چه در جستجوی شبکه های اجتماعی عملکرد بهتری داشته باشید، در دراز مدت، در جستجوی گوگل هم عملکرد بهتری خواهید داشت
.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...