رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

دستگاه پخش آنلاین دی لینک

پست های پیشنهاد شده

شرکت دی – لینک (D-Link) از جدیدترین محصول خود که یک دستگاه پخش چند رسانه ای است رونمایی کرد. MovieNite محصول جدید این شرکت است که می تواند ??یلم هایی با وضوح تصویر P1080 را از سایت های اینترنتی پخش کند. این دستگاه از سامانه VUDU برای پخش ??یلم است??اده می کند.

 

75333_197.jpg

 

VUDU یک سامانه تماشای آنلاین ??یلم و سریال است که با است??اده از آن کاربران تنها به مقداری که ??یلم تماشا کرده اند پول پرداخت می کند و حق اشتراک ندارد. این دستگاه همچنین به سایت های اشتراک موسیقی مانند پاندورا هم دسترسی دارد و می توان با آن موسیقی آنلاین هم گوش داد. دسترسی به سایت های اشتراک عکس مانند پیکاسا هم از دیگر امکانات محصول جدیدی – لینک به شمار می رود. ارتباط اینترنتی این دستگاه از طریق وای – ??ای است و می توان آن را از طریق اتصال های مرکب ویدئویی یا درگاه HDMI به تلویزیون وصل کرد.

 

شرکت دی – لینک برای کنترل این دستگاه از راه دور دو روش طراحی کرده است. یکی از آنها کارکردن با دستگاه از طریق ریموت است و دیگری نصب برنامه ریموت روی هندست های آندروییدی است که می تواند مدیریت دستگاه را برعهده بگیرد. این دستگاه با قیمت 48 دلار در حراجی آنلاین دی – لینک به ??روش می رسد و هنگام خرید دارای 5/99 دلار اعتبار رایگان برای تماشای ??یلم از روی VUDU است و به کاربران اجازه می دهد که یک ??یلم با کی??یت P1080 داشته باشند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...