رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

موهاي سفيد و شامپوها

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]1499[/ATTACH]

 

 

وقتي به طور طبيعي با بالا ر??تن سن روند س??يد شدن موها شروع مي*شود، اين س??يدشدن دايمي و برگشت*ناپذير است.

شرکت*هاي تجارتي اين روزها براي آنکه محصولات خود را به ??روش برسانند دست به تبليغات وسيعي در مورد شامپوهايي که مي*توانند موهاي س??يد شما را دوباره به حالت اوليه و رنگ اوليه برگردانند مي*زنند اما اينها همه تبليغ است و واقعيت ندارد. تنها س??يدشدن موهايي که به علت بيماري باشد، درصورت بهبود آن بيماري خاص، قابل برگشت است. وقتي رنگدانه مو از دست ر??ت و غير??عال شد، موهاي ساخته شده که از پياز مو رشد مي*کنند به رنگ س??يد هستند. کاري که اين شامپوها انجام مي*دهند، آن است که موي شما را به طور نامحسوس با موادرنگي که دارند، رنگ مي*کنند. به مرور موهاي س??يد، رنگ خ***تري مي*گيرد و شما مي*گوييد عجب شامپوي معجزه*گري!

اين شامپوها حاوي مواد رنگي هستند، نه چيز ديگر. انگار خود شما رنگ مو بخريد و موهايتان را رنگ کنيد. نه اين محصول*ها و نه هيچ دارويي توان اين را ندارد که سلول*هاي غير??عال سازنده رنگ دانه موها را دوباره ??عال کند. همان*طور که گ??تم، در بعضي بيماري*ها شاهد س??يد شدن دسته*اي از موها هستيم؛ بيماري*هاي غدد درون*ريز، بيماري*هاي سيستم عصبي، شوک روحي و ??يزيکي، بي*حسي و برخي بيماري*هاي شديد مانند مالاريا و آن??لوآنزا و... امکان دارد به*طور برگشت*پذير باعث س??يدشدن موهاي شما شوند. اقدام*هاي تشخيصي و درماني به موقع در اين بيماري*ها مي*تواند کمک کند هم*زمان با تغيير شدت بيماري توانايي* ساخت رنگ دانه ريشه مو نيز تغيير کند و همزمان با رشد موي جديد از پياز مو رنگ طبيعي به موها برگردد.

خلاصه، گول اين تبليغات را نخوريد و اگر هم از اين گونه محصول*ها است??اده مي*کنيد بدانيد که معجزه*اي در کار نيست بلکه آنها موي شما را به صورت تدريجي رنگ مي*کنند. همين و بس.

 

منبع:سایت راسخون

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...