رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
tanaz22

هدف های بی نظیر سئو

پست های پیشنهاد شده

 

 

d4dd8-%D8%A7%D9%87%D8%AF%D8%A7%D9%81%20%D8%B3%D8%A6%D9%88.png

سئو به معنی بهینه سازی موتور جستجو است که از عبارت (Search Engine Optimization) گر??ته شده است و هد?? آن رساندن وب سایت به رتبه بندی بالا است و باعث نمایش و ارتباط بهتر سایت در جستجوی گوگل می شود و به هیچ عنوان معنی سئو ??ریب موتورهای جستجو و یا دستکاری موتورهای جستجو نیست بنابراین نمی توان از آن به عنوان روش غیر اخلاقی نام برد.

سئو مجموعه روش ها و ??رآیندهایی است که برای تغییر استراتژیک وب سایت ها به کار برده می شود که این روش ها مهم ترین موضوعات مربوط به ص??حه را بیان کرده و اهمیت آن را در ص??حه نمایش جستجو بالا می برد.

سئو نیاز به زمان و صبر و دانش زیاد دارد و به راحتی نمی توان آن را پیاده سازی کرد.با توجه به این که موتورهای جستجو قابل پیش بینی نیستند و الگوریتم های رتبه بندی خود را به طور دائم تغییر می دهند مهندس
باید اطلاعات خود را در این زمینه بروز نگهدارد.مهندس سئو باید مهم ترین معیارهای رتبه بندی گوگل را که بیش از 200 معیار است بداند و با توجه به آن به پیاده سازی سئو بپردازد.

اهدا?? سئو:

هد?? سئو بالا آمدن و در محل های بالا قرار گر??تن وب سایت در نتیجه جستجوی گوگل است و ارتباط بین ص??حات و کلمات کلیدی جستجو شده توسط کاربران را ا??زایش می دهد.بیشترین ص??حاتی که با کلمه وارد شده برای جستجو مرتبط است نمایش داده می شود که این موضوع برای کاربر و موتور جستجو مزایای زیادی دارد و کاربر به بیشترین نتایج مرتبط با پرس و جوی جستجو شده دست می یابد.

 

برای بهینه سازی وب سایت قبل از هر چیز به زمان نیاز است بنابراین زمان بزرگترین سرمایه گذاری اولیه به حساب می آید. و نتیجه گیری ه??ته ها یا ماه ها زمان می برد که البته به چگونگی است??اده از کلمات کلیدی رقابتی در بهینه سازی بستگی دارد.قرار گر??تن در ص??حه اول و به خصوص در سه نتیجه ی جستجوی اولیه در نتایج جستجوی موتورهای جستجوی گوگل برای وب سایت ها اهمیت زیادی دارد.

 

می توان گ??ت در نتیجه جستجوی گوگل سه جایگاه اول 58.4 درصد کلیک ها و بازدیدکنندگان و رتبه اول به تنهایی 38.4 درصد کلیک ها و بازدیدکنندگان را شامل می شود بنابراین رقابت وب سایت ها برای رسیدن به جایگاه های اول طبیعی است زیرا هرچه بازدیدکنندگان سایت ا??زایش یابند تعداد مشتریانشان نیز ا??زایش می یابد.کاربران گوگل روی پیوندهای طبیعی بیشتر کلیک کرده و دوست ندارند روی پیوندهای لیست های پرداخت شده کلیک کنند. این امر اهمیت سئو را چندین برابر می کند.

اهدا?? سئو به طور کلی:

-ا??زایش بازدید وب سایت

-ایجاد برند

-ا??زایش ترا??یک سایت

-قرار دادن وب سایت در رتبه های اولیه در نتیجه جستجوی گوگل

-ا??زایش مشتریان و ??روش محصولات

سئو رتبه بندی وب سایت و بازدیدکنندگان از سایت را ا??زایش داده و بهترین روش برای تبلیغات به شمار می آید.منبع:

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...