رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
d.ertebat

اپل از نسل جدید iMac Pro با پردازنده 18 هسته‌ای رونمایی کرد!

پست های پیشنهاد شده

 

شب گذشته اپل در طی برگزاری مراسم سالانه توسعه دهندگان خود در سان خوزه کالی??رنیا، از یک برند جدید در دنیای کامپیوترهای دسکتاپ AIO پرده‌برداری کرد. این کامپیوتر بسیار قدرتمند با نام iMac Pro شناخته می‌شود و بدون شک یکی از قدتمندترین کامپیوترهای دسکتاپ در حال حاضر است. iMac Pro از ماه دسامبر و با قیمت 4999 دلار روانه بازار خواهد شد.

 

از جمله مشخصات اعلامی توسط اپل برای iMac Pro می‌توان به پردازنده 8 هسته‌ای Xeon اشاره کرد که البته قابلیت ارتقا تا 18 هسته را خواهد داشت. نمایشگر به‌کار ر??ته در این کامپیوتر از وضوح خارق‌العاده 5K است??اده می‌کند و بار پردازش‌های گرا??یکی را چیپست AMD Radeon Vega برعهده دارد. شما هم‌چنین می‌توانید 16 گیگابایت VRAM و تا 128 گیگابایت حا??ظه اجرایی از نوع ECC RAM را در اختیار داشته باشید. میزان حا??ظه در نظر گر??ته شده برای این کامپیوتر 4 ترابایت از نوع SSD خواهد بود.

 

همان‌طور که مشخص است، اپل ویژگی‌های سخت‌ا??زاری ??وق العاده قدرتمندی را برای iMac Pro در نظر گر??ته است. از این رو، این کامپیوتر برای ??عالیت‌هایی هم‌چون پردازش‌های سنگین گرا??یکی و حتی تحقیقات هوش مصنوعی بسیار کارآمد خواهد بود.

سانترال

02188941000-سانترال| سایت مرجع خدمات و ??روش دستگاه و تل??ن پاناسونیک -نصب، تعمیر، خرید ??کس

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...