رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
portalir

پنج نکته درباره طراحی سایت های ضعیف

پست های پیشنهاد شده

پنج نکته درباره طراحی سایت های ضعی??

 

پنج-نکته-درباره-طراحی-سایت-های-ضعی??.jpg

بازدیدکنندگان برای برآوردن اهدا??، انجام یک کار و یا برای دریا??ت پاسخ سوالات خود به یک وب سایت مراجعه می کنند، اگر آنچه که به دنبال آن هستند نیابند به جای دیگری خواهند ر??ت. با این حال، شما می توانید نکات بسیاری از وب سایت های با طراحی سایت ضعی?? که مجبور به است??اده از آنها شده اید بیاموزید و از این راه ها برای بهبود سایت خود و یا یک مشتری است??اده کنید.

1. برای کاهش کلیک ها هرکاری که می توانید بکنید.

در برخی از وب سایت های برای رسیدن به ص??حه ی مورد نظر بیش از 3 کلیک کرد. در حالی که کاربران سایت نمی خواهند متوق?? شوند و مطالب در بین راه را مطالعه کنند. برای رسیدن به یک ص??حه باید به طور مستقیم با آن در ارتباط بود

2. لینک های معنی دار ایجاد کنید

لینک ها باید توصی?? کننده باشند. به خوانندگان نگویید ادامه مطلب، کلیک کنید ، و یا بیشتر . به آنها بگویید که آنها چه خواهند خواند اگر کلیک کنند. طراحی سایت CSS مثالی از لینک توصی??ی است.

3. سر??صل ها باید مختصر و توصی??ی باشد

سر??صل باید از بقیه متن جدا و مشخص باشد. سر??صلی خوب نوشته شده که کاربران با خواندن آن بتوانند چیزی که می خواهند را بیابند. همچنین می توان این اطلاعات را کمی متراکم تر کرد به طوری که به کاربران اجازه دهد دید کلی از مطلب را بدست بیاورند.

4. به یاد داشته باشید که خیلی کم هم اغلب در وب زیاد است

انیمیشن های ??لش و متن های متحرک ویژگی های اصلی سایت را منحر?? و ازبین می برد. از انیمیشن ها در جاهایی که کمک کننده هستند است??اده کنید نه ??قط برای نمایش.

5. با است??اده از لیست دستیابی به اطلاعات را ساده تر کنید

لیست ها از طریق اطلاعات کای دستیابی به منابع را راحت تر می کنند. در صورت امکان، لیست را کوتاه نگه دارید. اما اگر است??اده از لیست طولانی لزومی است، از ??ضاهای س??ید برای شکستن آن است??اده کنید.

منبع

طراحی سایت سایتکد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...