رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
FARZAN CRASH 007

ابود کردن لامبورگینی با پتک

پست های پیشنهاد شده

141520727554361.jpg

 

141520727850722.jpg

 

14152072810083.jpg

 

 

 

 

 

 

تا به حال شده است نوشته ای را بخوانید و کلی حرص بخورید؟ اگر نشده حالا می شود. ثروتمند چینی لامبورگینی خود را خرد?? خاکشیر کرد آن هم ??قط به خاطر یک مشکل ??نی کوچک!

این ??رد که یک تاجر در شهر چینگدائو، استان شاندونگ هست در پی اشکال ??نی ای که در سوپر ماشینش به وجود می امد در تاریخ 29 نوامبر 2010 به خدمات ??نی لامبورگینی در شهر چینگدائو زنگ می زند تا مشکل خودرو اش را که تازه 6 ماه است خریده، مطرح کند. آن ها هم یک گروه مهندس همراه با یک دستگاه تریلر می ??رستند تا در صورت وجود مشکل اساسی ماشین را به تعمیرگاه مرکزی هدایت کنند.بعد از اینکه گروه متخصصان نمی توانند مشکل را بر طر?? کند، ماشین را به تعمیرگاه هدایت می کنند و بعد از چند روز لامبورگینی به صاحب ماشین اعلام می کند به علت ??شار زیادی که شما به خودرو وارد کرده اید دچار چنین مشکلی شده اید و ما نمی توانیم به طور رایگان به شما سرویس دهیم. مالک خودرو با مدیر عامل لامبورگینی در بخش آسیای و چین تماس می گیرد ولی او هم کاری برای صاحب گالاردو انجام نمی دهد.مالک گالاردو که خدمات ضعی?? پس از ??روش را می بیند برای اعتراض، دست به کار عجیبی می زند. او یک گروه از کارگران ساختمانی را استخدام می کند تا در روز جهانی حقوق مصر?? کنندگان، گالاردو را نابود کنند. این تاجر معتقد است حقوق مصر?? کننده در چین در حد بسیار ضعی??ی قرار دارد و او این ماشین را برای به چالش کشیدن و سرعت انتخاب کرده پس باید لیاقت قیمت گزا??ش را داشته باشد (بدبخت ایران نبومده ببینه حقوق مصر?? کننده چی هست، ادم تو ایران با حقوق مصر?? کننده رابطه عاط??ی برقرار می کنه کلا!).

قیمت گالاردو در چین بین 529.000 و 757.000 دلار است.

(حالا چرا حرص خوردم؟ آدم عاقل می دادی من تعمیر میکردم واسه خودم اخه بی عاط??ه، چی می شد مگه؟ اعتراضتم دو ن??ری می کردیم دیگه!)

لازم به ذکر هست بر عکس ایران بعد این اقدام، ??روش لامبورگینی در چین با 78% کاهش رو به رو شده است.

 

[h=4][/h]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...