رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

فیل تر می‌شویم، اما این بار هوشمند! فاز نخست فیل ترینگ هوشمند کلید خورد

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

47025966760133851483.jpg

 

 

 

احتمالا برای شما نیز د??عات زیادی پیش آمده است که در هنگام گشت و گذار در اینترنت، با ص??حه رنگارنگ تارنماها مواجه شوید و دسترسی به ص??حه مورد نظر برایتان امکان پذیر نباشد. این ص??حه در صورت ??یل تر بودن سایت مورد نظر به نمایش گذاشته می‌شود و در چندین سال گذشته برخی سایت‌ها نیز بدون علت به جمع سایت‌های ??یل تر پیوسته بودند. تا کنون رسم بدین منوال بود که اگر ص??حه‌ای موارد مجرمانه اخلاقی و یا برخلا?? ضوابط جمهوری اسلامی ایران داشت، به کل ??یل تر می‌شد و کاربران حتی به سایر مطالب م??ید سایت که هیچ مشکلی هم نداشتند، نمی‌توانستند دسترسی پیدا کنند.

 

از مدت‌ها پیش زمزه‌هایی در خصوص ??یل تر ینگ هوشمند به گوش می‌رسید که امروز ??از نخست آن با انعقاد ت??اهم نامه‌ای بین شرکت ارتباطات زیرساخت به نمایندگی از وزارت ارتباطات و ??ناوری اطلاعات و پژوهشگاه ارتباطات و ??ناوری اطلاعات به عنوان مرجع پژوهشی و علمی حوزه ارتباطات و ??ناوری اطلاعات کلید خورد و در حال حاضر مرحله آزمایشی خود را سپری می‌کند و این طرح تا پایان خرداد ماه 1394 به‌صورت رسمی شروع به کار خواهد کرد.

 

 

شیوه کار ??یل تر ینگ هوشنمد بدین صورت است که محتوا (متن، تصاویر، ویدیو) مجرمانه موجود در یک سایت را ??یل تر می‌کند و دسترسی به سایت مطالب سایت مورد نظر را مختل نمی‌نماید که این امر باعث می‌شود تا نگرانی‌های صاحب نظران ??رهنگی، دینی و سازمان‌های ذبربط از بین برود. بر اساس گزارش تابناک این طرح در حال حاضر در چندین سازمان و نهاد اجرا شده است.

 

 

شایان ذکر است که اوایل مهر ماه امسال نیز اولین نرم ا??زار??یل تر ینگ هوشمند کشور با حمایت جامعه دانشگاهی توسط مرکز ملی ??ضای مجازی رونمایی شده بود.

 

 

با عملیاتی شدن این طرح، است??اده کاربران از شبکه‌های اجتماعی نیز تسهیل خواهد شد و تنها بخش‌های نامتعار?? توسط سیستم ذکر شده ??یل تر و سایر قسمت‌ها که مشکلی از لحاظ مذهبی و ??رهنگی نداشته باشند، قابل دسترس خواهند بود .

 

 

....

Itresan

ویرایش شده توسط aminomi

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...