رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

مصدوميت هاشميان

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]609[/ATTACH]

 

به گزارش خبرگزاري ??ارس و به نقل از سايت باشگاه پرسپوليس، چشمه سري پزشك پرسپوليس در خصوص مصدومان اين تيم گ??ت: مصدوميت بازيكنان جزيي است و همه آنها ه??ته آينده در تمرينات گروهي شركت خواهند كرد.

 

وي ا??زود: عليرضا نورمحمدي كه از ناحيه رباط داخلي زانو مصدوم بود با همكاري خودش و توانمندي*هاي دكتر عليپور، مشكلش حل شده و از شنبه در تمرينات گروهي شركت خواهد كرد.

 

پزشك پرسپوليس در مورد حميدرضا علي عسگر تصريح كرد: حميدرضا به دليل ??شار بيش از حد تمرينات، مخصوصا در تيم ملي، از ناحيه كشاله درد داشت كه با هماهنگي سرمربي تيم، به او استراحت داديم تا در طول ??صل با مشكلي مواجه نشود.

 

دكتر چشمه سري در خصوص شيث رضايي و سامان آقازماني گ??ت: شيث، گلو درد داشت و پس تجويز داروهاي مختصر در تمرينات حضور يا??ت اما سامان آقازماني به دليل مشكلات گوارشي يك جلسه استراحت كرد و امروز مي*تواند سرخپوشان را در اولين ديدار تداركاتي همراهي كند.

 

پزشك سرخپوشان درباره مصدوميت مجتبي شيري گ??ت: شرايط مجتبي خوب است و او دوران نقاهت را مي*گذراند اما با تمرينات ويژه زودتر به تمرينات گروهي خواهد رسيد ولي در حال حاضر هم مشكلي براي حضور در تمرينات ندارد.

 

چشمه سري در مورد مصدوميت وحيد هاشميان گ??ت: شكر خدا مصدوميت وحيد جدي نيست و او مشكلي براي ادامه تمرينات ندارد. مصدوميت هاشميان از ناحيه ك?? دست است و مانع حركتش در تمرينات نمي*شود. ما سعي داريم تمريناتش را طوري برنامه ريزي كنيم كه به آمادگي بدني لازم برسد و با بازيكنان هماهنگ شود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...