رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
aminomi

دانلود کنید: نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز 10

پست های پیشنهاد شده

5bcc827a2131818760728537fe83f7aa_XL.jpg

 

مایکروسا??ت روز گذشته از ویندوز ۱۰ رونمایی کرد و وعده‌ی ارا‌‌ئه نسخه‌ی پیش‌نمایش آن را در امروز داد. حال اولین نسخه‌ی رسمی اما آزمایشی از ویندوز ۱۰ برای دانلود ارائه شده است که در صورت تمایل می‌توانید آن را دانلود کرده و بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.

 

پیش از دانلود این نسخه از ویندوز به این نکته توجه داشته باشید که ویندوز ۱۰ در حال توسعه است و این نسخه از ویندوز که ساعتی قبل برای دانلود ارائه شده، ممکن است پر از مشکلات ریز و درشت باشد. از این رو پیشنهاد می‌شود از این نسخه از ویندوز به عنوان سیستم‌عامل اصلی خود است??اده نکنید یا آن را در کنار سیستم‌عامل ??علی خود مورد است??اده قرار دهید یا از طریق ماشین‌های مجازی نسبت به نصب و آزمایش آن اقدام کنید.

 

 

نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ برای ا??رادی که مایل هستند به مایکروسا??ت کمک کنند تا زودتر مشکلات ویندوز را ر??ع کند یا بازخوردهای خود را از امکانات جدید آن به گوش ردموندی‌ها برسانند مناسب است. توسعه‌دهندگان نرم‌ا??زارهای تحت ویندوز نیز می‌توانند از آن است??اده کنند تا هر چه سریع‌تر اپلیکیشن‌های خود را با آن سازگار نمایند.

 

 

جالب است بدانید که مایکروسا??ت برنامه‌ی ویژه‌ای را ترتیب داده تا مرتبا نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ را براساس بازخوردهایی که از کاربران دریا??ت می‌کند بروز کند تا در زمان عرضه‌ی نسخه‌ی نهایی این سیستم‌عامل شاهد مجموعه‌ای غنی و بی‌نقص باشیم.

 

 

مایکروسا??ت نسخه‌ی پیش‌نمایش از ویندوز ۱۰ را با عنوان Windows 10 Technical Preview در قالب یک ??ایل ISO برای دانلود آماده کرده است تا به راحتی بتوانید آن را روی دیسک DVD رایت کرده یا Mount نموده و به عنوان یک ماشین مجازی نصب کنید.

 

 

....

Zoomit

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من که گذاشتمش واسه دانلود . ممنون محمد امین جان .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...