رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

mahsa-nita

عضو
  • تعداد ارسال ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 معمولی

درباره mahsa-nita

  • درجه
    �عالیت 0%

Converted

  • تیم باشگاهی ایرانی مورد علاقه
    esteghlalahvaz

Converted

  • تیم باشگاهی اروپایی مورد علاقه
    arsenal

Converted

  • سیمکارت
    935

Converted

  • حودرو شما
    PRIDE

Converted

  • جنسیت شما
    زن

Converted

  • گوشی موبایل شما
    apple-ipad2

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمیشود.

  1. کلینیک پوست و مو، زیبایى و لیزر دکتر قانعى، یکى از بهترین و مجهزترین مراکز لیزر پوست و زیبایى و تناسب اندام در غرب تهران، بلوار مرزداران مى‌باشد،در این مرکز، عرضه خدمات تشخیصى-درمانى تخصصى پوست و مو، زیبایى و لیزر و همینطور خدمات لاغرى و تناسب اندام با بالاترین سطح کیفیت به هموطنان عزیز عرضه مى‌شود؛ ما با وجود محدودیت‌هاى فراوان، تلاش کرده‌ایم تا همگام با کشورهاى پیشرفته اروپایى و ایالات متحده، جدیدترین دستاوردهاى دانش و فناورى روز دنیا در زمینه دستگاه‌‌ها و تجهیزات پزشکى را در این مرکز گردآورى نماییم و اعتقاد قلبى خود را که “ایرانى شایسته بهترین‌هاست” در عمل نیز به اثبات برسانیم. افتخار کلینیک زیبایی ما اینست که بهترین‌هاى دنیا را زیر یک سقف گرد آورده‌ایم، تعدادى ازدستگاه‌هاى مورد استفاده در این مرکز: دستگاه لیزر موى زائد الکساندرایت Gentlelase مدل ٢٠١۵ ساخت کمپانى Candela آمریکا، که با دارا بودن سیستم منحصربه فرد کولینگ DCD، بدون درد و با کمترین تعداد جلسات یعنى، بطور میانگین ۵-٣ جلسه بیشتر موهاى زائد را از بین مى‌برد. دستگاه لیزر موهای زائد دایود Lightsheer مدل XC ساخت کمپانى Lumenis آمریکا، که از بهترین و مؤثرترین دستگاه لیزر موى زائد بوده و بیشتر موهاى زائد را بطور میانگین در ۴ جلسه از بین مى‌برد. دستگاه لیزر Co2 فرکشنال مدل eCo2 ساخت کمپانى Lutronic داراى FDA امریکا، جهت جوانسازى پوست و رفع چین‌ و چروک‌ها و ضایعات رنگدانه‌اى و پیر پوستى، درمان جاى زخم و اسکارآکنه و آبله مرغان و سایر عوارض پوستى. دستگاه Exilis مدل elite ساخت کمپانى BTL انگلستان، که در حال حاضر سریعترین، قویترین و پیشرفته‌ترین سیستم غیرتهاجمى Body shaping براى لاغری، درمان زگیل تناسلی و کاهش سایز و تناسب‌ اندام و بهترین و مؤثرترین سیستم جهت رفع شلى و افتادگى پوست بدن و صورت مى‌باشد و جایزه بهترین دستگاه لاغرى و تناسب اندام و skin tightening سال ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ امریکا و انگلستان را دریافت کرده است. در این دستگاه همزمان از دو مکانیسم رادیوفرکانسى(RF) مونوپلار و امواج اولتراسوند استفاده مى‌شود. تعداد جلسات درمانی ۴ جلسه و فاصله جلسات ١۴-١٠ روز می‌باشد.
  2. امروزه ماشین لباسشویی یکی از مهمترین لوازم در هر خانه ای به حساب می آید به نحوی که زندگی بدون این وسیله کاربردی بسیار سخت و مشکل میباشد و البته به سبب قیمت نسبتا بالای آن، پس از خراب شدن باید به فکر تعمیر ماشین لباسشویی بود نه تعویض آن. اما یکی از موارد مهم پس از خرابی لباسشویی این است که به چه تعمیرگاهی میشود اعتماد کرد که پس از فرستادن تعمیرکار لباسشویی و درست کردن آن، چند ماه دیگر دوباره از همان قسمت دچار مشکل نشویم. تعمیر ظرفشویی بوش تاپ تعمیر با 25 سال سابقه و متخصصین مجرب و حرفه با ضمانت بهترین خدمات این نگرانی را بر طرف کرده است. تعمیرگاه مجاز ظرفشویی چه چیزی باعث شده است که نیاز به یک تعمیر لوازم خانگی اسنوا انقدر حس شود؟ چرا تعمیرکار متخصص برای تعمیر ظرفشویی به سختی پیدا میشود. خرابی ماشین ظرفشویی به کابوسی برای خانمها تبدیل شده است، جایی که فکره شستن ظرف ها آن هم با دست باعث میشود پس از خراب شدن ظرفشویی بلافاصله دنبال یک تعمیرگاه مجاز برای تعمیرگاه ماشین ظرفشویی خود باشند. اینجاست که باید تلفن را برداشته و با تعمیرگاه تاپ تعمیر تماس بگیرید. تعمیرگاه مجاز مایکروفر مایکروفر یکی از لوازم خانگیست که امروزه جای خود را در بین خانواده های ایرانی باز کرده است و به یکی از وسایل بسیار کاربردی و لازم در هر آشپزخانه ای تبدیل شده است. تعمیر مایکروفر نیز به دلیل استقبال از این وسیله، کم کم به یکی از دغدغه های دارندگان این وسیله تبدیل گشت به حدی که مارا بر این داشت که تعمیر تخصصی مایکروویو را در دستور کار قرار دهیم تا شما عزیزان برای یافتن یک تعمیرگاه مجاز ماکروفر دچار مشکل نشوید. دغدغه ی پیدا کردن یک تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید وستینگهاوس خود را دارید؟ برای تعمیرات لوازم منزل خود دیگر نگران نباشید، تاپ تعمیر در خدمت شماست.
  3. چشم یکی از اعضای مهم صورت است که در بیان احساسات و حالت‌های افراد تاثیرگذار است. لوازم آرایش چشم و ابرو حالت چهره را تاثیرگذارتر و زیباتر می‌کند و چشم‌های شما را نافذ و گیرا نشان خواهد داد. امروزه انواع شرکت‌های بزرگ و مطرح آرایشی در جهان با تولید انواع لوازم آرایشی ابرو و چشم نیازهای آرایشی بسیاری از خانم‌ها را بر طرف کرده‌اند. وسایل آرایشی دخترانه شامل محصولاتی است که برای آرایش‌های مختلف ابرو، مداد لب سطح پلک و مژه‌ها قابل استفاده هستند. بسیاری از خانم‌ها علاقه دارند تا در موقعیت‌های مختلف مژه‌هایی بلند، پر و فر داشته باشند. یکی از معیارهایی که می‌تواند چشم را زیباتر نشان دهد داشتن مژه‌هایی زیبا و بلند است. چرا که مژه‌های بلند جذابیت شما را دوچندان نشان می‌دهد. فرمژه و ریمل چشم از ابزارهای آرایشی موثر در زیبانشان دادن مژه‌هاست. امروزه انواع ریمل حجم دهنده و بلندکننده و مداد چشم با توجه به نیاز مصرف کننده در بازار تولید و عرضه شده که با ماندگاری و تاثیرگذاری بالا میتوانند در مراسم رسمی و نیمه رسمی و مجالس استفاده شوند. اگر علاقه ندارید در محیط کاری و اداری لوازم آرایش صورت شما جلب توجه کند می‌توانید از فرمژه برای حالت دادن مژه‌های خود استفاده کنید.
  4. mahsa-nita

    گیج فشار چیست؟

    گیج فشار چیست و چگونه عمل می‌کند؟ گیج فشار یا پرشر گیج یک دستگاه خاص برای اندازه‌گیری فشار است که امکان استفاده از آن در سیستم‌های لوله‌کشی یا در یک مخزن وجود دارد و تغییرات فشار در شرایط مختلف را دنبال می‌کند. در حقیقت این ابزار به‌مانند یک فشارسنج عمل می‌کند که تغییرات فشار در محیط را به‌صورت حرکت عقربه در صفحه‌ نمایش یا داده‌های دیجیتال در یک نمایشگر به اپراتور نشان می‌دهد و در انواع مختلفی مانند گیج فشار روغنی و گیج فشار معمولی و یا گیج فشار تمام استیل وجود دارد. ساده‌ترین و قدیمی‌ترین شیوه‌های اندازه‌گیری فشار، استفاده از لوله بوردون بوده که در حال حاضر به‌عنوان اصلی‌ترین مبنای طراحی فشارسنج‌ها به کار گرفته می‌شود. در این دستگاه از یک لوله منعطف استفاده‌ شده که عبور یک سیال از آن باعث تغییر وضعیت لوله و درنتیجه حرکت عقربه دستگاه می‌شود. عقربه در انتهای لوله قرار دارد و زمانی که سیال با فشار بالا وارد لوله منعطف می‌شود، لوله خمیده تمایل دارد که به‌صورت راست تغییر وضعیت دهد که این تغییر وضعیت منجر به حرکت عقربه و نشان دادن فشار می‌شود. البته امروزه سیستم‌های متفاوتی برای اندازه‌گیری فشار تعریف‌ شده که در گیج فشار هم از آن‌ها استفاده می‌شود؛ مانند ترانسمیتر فشار بنابراین طبیعی است که با مدل‌های مختلفی از این دستگاه‌ها مواجه باشیم که هرکدام از آن‌ها شیوه خاص خود را دارد؛ اما درنهایت این حقیقت وجود دارد که نتیجه همه آن‌ها یکسان بوده و نتایج گزارش‌ شده برای فشار و تغییرات بسیار جزئی و اندکی دارد. در فروشگاه تجهیزات کنترل فرکو انواع مانومتر ها را از برند های مختلف و در مدل های متنوع، برای هر نوع سیستم با هر نوع سیالی را، برای خرید موجود داریم، که میتوانید در زیر محصولات ما را مشاهده کنید و در صورت نیاز به مشاوره و یا استعلام قیمت با ما در تماس باشید.
  5. مجموعه راهکارهایی که آژانس دیجیتال مارکتینگ در قالب اینچنین مقالاتی برای توسعه ??روش یا ا??زایش ??روش ارائه می‌دهد، معمولا تعدادی راهکار تکرار شونده دارند. شاید مهمترین دلیل این تکرار، ??رآیندی باشد که آنها تولید میشوند، که همانا کپی از مقالات موجود در ??ضای وب یا کتاب های مربوطه است. این مقاله اما سراسر تجاربی است که بارها یکی یا چند گزینه از آنها کسب و کار نوپایی را به مو??قیت رهنمون ساخته و یا یک واحد تولیدی را گاهی از شکستی سخت رهانیده است. مجموع این موارد نکاتیست که میتوانیم مدعی شویم بدون توجه دقیق به آنها یا شاهد شکست بوده و یا حداقل به سهمی از بازار، آنچنان که شایسته ی آن هستیم نخواهیم رسید. [h=2]گام اول: بدانیم که برخی چیزها را نمیدانیم.[/h] این معضل معمولا گریبانگیر تازه کارها یا کهنه بازاریابان میشود. قشر اول به خاطر خواندن دو مقاله زبان اصلی و دوم به علت نوعی خودشی??تگی ناشی از مدت زمان زیادی درگیر یک کار بودن. بهترین ایده های توسعه ??روش معمولا در بیربط ترین ??ضاها و در گ??ت و گو با غیر متخصص ترین ها شکل میگرد. داستانهای زیادی از این واقعه را میتوانید با یک سرچ ساده در وب بخوانید. برای درست دیدن و شنیدن اما لازم است نیاز به آن ابتدا در ما وجود داشته باشد. هرچقدر ??روتنی بیشتری داشته باشیم، احتمال صید های ناب تری را برای خودمان ??راهم ساخته ایم. [h=2]گام دوم: بدانیم که با خواندن توانا نمیشویم.[/h] کا??یست یک آگهی برای جذب یک مدیر بازرگانی منتشر کنید تا شاهد باشید که چه حجم عظیمی از ??ارغ التحصیلان بازرگانی و بازاریابی به سراغتان می آیند که حتی نمیتوانند خودشان را درست عرضه کنند! اما معمولا میدانند که چطور میتوانند به ا??زایش ??روش شما کمک کنند. شاید آنها بدانند اما باید در توانستنشان شک کنید. اینکه کسی کتابی از ??یلیپ کاتلر خوانده باشد به خودی خود او را مناسب این شغل نمیسازد. یکی از دلایلی که اصولا مدیران باتجربه به تحصیل کرده های دانشگاهی ما به راحتی اعتماد نمیکنند همین سیکل معیوب آموزش آکادمیک ماست. به همین دلیل اگر ??ردا یک بنر تبلیغاتی دیدید که در ازای یک دوره ی آخر ه??ته قرار است به شما راهکارهای ا??زایش ??روش را آموزش دهد احتمالا با یک کلاس ت??ریحی روبرو شوید. [h=2]گام سوم: برای هر کاری از تحقیقات بازار است??اده کنیم.[/h] اگر به دنبال یک روند پایدار از توسعه ??روش هستید، باید بدانید سلیقه ی شما یا آن بخشی از مشتریان که تا اینجا جذب خدمات یا محصولات شما شده اند، نماینده ی صحیحی برای کل گستره ی بازار نیست. تحقیقات بازار در هر بخش از کار به شما یک نقطه ی دید ??راخ تر و دقیق تر میدهد. در حقیقت یک مجموعه ی متوالی از تحقیقات بازار شما را از شر سلیقه ی خودتان که الزاما بهترین گزینه ممکن نیست، نجات میدهد. [h=2]گام چهارم: قدرت pr را دسته کم نگیریم.[/h] ارتباط مناسب با مشتریانی که تاکنون داشته اید حداقل کاریست که میتوان برای ح??ظ ??روش حداقلی خود انجام دهیم. همچنین برای مواجهه با طی?? بیشتری از مشتریان که طبعا میتواند به ا??زایش ??روش ما منتهی شود لازم است روابط عمومی تجاری پویا و تعاملی مناسبی را برپا کرده باشیم. بدون این مهم طی این مسیر قطعا در تاریکی خواهد بود و دیر یا زود خوراک چاله های ناخوشایندی خواهیم شد. برای این منظور از متخصصان حر??ه ای کمک بگیریم. در حقیقت پرداخت ماهانه به یک متخصص pr تاثیر به سزایی در ا??زایش ??روش ما خواهد گذاشت. آنرا جزو هزینه های قابل چشم پوشی قلمداد نکنیم.
  6. همانطور که میدانید نرم ا??زار کتیا یک نرم ا??زار بسیار حر??ه ای و قوی برای طراحی ( CAD ) ، آنالیز و تحلیل ( CAE ) و ساخت ( CAM ) به کمک کامپیوتر است ،که امروزه در صنایع مختل??ی مانند هوا??ضا ، صنایع دریایی ، خودرو سازی ، ساختمانی ، عمرانی و … بکار میرود. نرم ا??زار کتیا را میتوان یکی از نرم ا??زار های مهم برای دانشجویان و مهندسان رشته مکانیک دانست ، و همین امر اهمیت یادگیری این نرم ا??زار را بیش از پیش کرده است . سایت آموزشی ایزی تو لرن به صورت اختصاصی ??یلم آموزش کتیا را از محیط های مقدماتی تا پیشر??ته آماده کرده و برای دانلود برروی سایت قرار داده است . این محیط ها شامل : آموزش محیط Sketcher آموزش محیط Part Design آموزش محیط Assembly Design و همچنین تمرینات کتیا است . طراحی سایت پزشکی در این ??یلم آموزشی ما به معر??ی محیط Sketcher( طراحی دو بعدی ) و بررسی دستورات مهم و کاربردی این محیط میپردازیم ، بررسی این محیط در چند قسمت آماده شده است که ما قسمت اول این آموزش را در این پست قرار دادیم . در قسمت اول?? این ??یلم آموزشی دستورات بخش Sketch tools و Profile از محیط Sketcher رو بررسی میکنیم . مدت زمان این ??یلم آموزشی ۱۵ دقیقه و حجم آن ۴۰ MB است . دانلود Ø·Ø±Ø§Ø­Û Ø³Ø§Ûت پزشکÛ
  7. از زمانی که گوگل دیگه پیج رنک و آپدیت نکرد معیار های مختل??ی برای شناخت سایت های قوی از دیگر سایت ها مشخص شد . یکی از این معیارها که میتوان گ??ت الان جزء مهمترین معیار ها نیز هست اتوریتی میباشد . ( Page Authority & Domain Authority ) که بالا بودن این معیار نشان از کی??یت ، برتری و اطمینان موتور های جستجو به سایت شما میباشد . هزاران سایت آموزش سئو و راهکار های آن وجود دارد و ما الان میدانیم که کدام یک به بهترین نحوه کار میکند و کدام یک جواب نمیدهد .پس با ما همراه باشید . ۱.ا??زایش بک لینک های پیج بک لینک ها بهترین راه برای ا??زایش پیج اتوریتی هستند . اگر یک پیج تعداد زیادی بک لینک از سایت های دیگر داشته باشد ، پیامی مثبت است برای موتور های جستجو مانند گوگل . گوگل بیشتر از قبل شروع میکند به اعتماد کردن به پیج شما چون خیلی از سایت ها به محتوای پیج شما اطمینان کردند . ( به پیج بک لینک دادند ) ۲.لینک های دورن سایتی خود را بهینه کنید لینک های دورن سایتی یا داخلی در ا??زایش پیج اتوریتی تاثیر دارند . اگرچه ترا??یکی که از یک لینک داخلی با پیج رنک پایین دریا??ت میکنید خیلی مهم نیست ولی اینکار بهتر از کاری نکردن است . سعی کنید در ص??حه هایی با اهمیت بالا مانند ص??حه اصلی و … لینک داخلی درست کنید . ۳.لینک های خارجی را کم کنید به یاد داشته باشید هر لینک خارجی ( از سایت های دیگر ) که درون سایتتان قرار میدهید از آتوریتی سایتتون کاسته خواهد شد . این موضوع برای لینک هایی که درون محتوا و یا در کامنت هستند نیز صدق میکند . ۴.لینک های از دست ر??ته را احیا کنید ( خطاهای ۴۰۴ ) برای پیدا کردن لینک های ۴۰۴ از گوگل وبمستر است??اده کنید و وقتی که این لینک ها را پیدا کردید آنها را به ص??حه ی مرتبط و یا ص??حه اصلی سایت ریدایرکت ۳۰۱ کنید. ۵.زنجیره های ریدایرکت ( Redirect Chains ) را پیدا کنید و از بین ببرید بعضی وقتا مشکلات ساده ای درست جلوی روی ما هستند .Redirect Chains یکی از اون مشکلات سادست که حل آن میتواند آتوریتی سایت را ا??زایش دهد . این زنجیره نباید طولانی باشد ، بجای چند حلقه ریدایرکت کردن پیج ها به هم ??قط پیج اول و آخر را ریدایرکت کنید .
×
×
  • جدید...