رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

navid ronaldo

عضو
  • تعداد ارسال ها

    26
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 معمولی

درباره navid ronaldo

  • درجه
    �عالیت 0%

Converted

  • محل زندگی
    بوشهر

Converted

  • علایق
    ps3

Converted

  • تیم باشگاهی ایرانی مورد علاقه
    esteghlal

Converted

  • تیم باشگاهی اروپایی مورد علاقه
    real-madrid

Converted

  • جنسیت شما
    مرد

Converted

  • گوشی موبایل شما
    nokia-5800-xpressmusic
  1. navid ronaldo

    کمک در مشکل صدای pc

    میگم دارمش باز میگی دانلودش کن.
  2. navid ronaldo

    کمک در مشکل صدای pc

    نه دارمش ویندوزمم 64 بیته.حالا میرم یه غلطی می کنم.
  3. navid ronaldo

    کمک در مشکل صدای pc

    آره نصبه همین الان دیدمش نوشته : realtek high definition audio driver
  4. navid ronaldo

    کمک در مشکل صدای pc

    ??کر کنم نصبه اما صدا نداره.از کجا می تونم مطمئن بشم که نصب کردم یا نه؟
  5. navid ronaldo

    کمک در مشکل صدای pc

    ??کر کنم تمامش نصبه ولی بازم نشد.شاید تو تنظیمات کامپیوتر باید برم؟
  6. navid ronaldo

    کمک در مشکل صدای pc

    دوستان من همین امروز ویندوز کامپیوترم رو عوض کردم و ویندوز 7 بود و دوباره 7 نصب کردم.اما الان می خوام یه آهنگ گوش بدم صدا نداره یعنی میشه آهنگ رو انتخاب کردم اما کامپیوتر اصلاً صدا نداره.کابل رو هم از پشت کیس به اسپیکر وصل کردم و هر دوتاشم سالمه.لط??اً دوستان کمک کنن.
  7. دیوید کیج ،کارگردان بازی Beyond توصیه میکند این بازی را یکبار بیشتر بازی نکنید.او میگوید هر «آچه در Beyond رخ میدهد حاصل انتخاب های شماست و بازی کردن چندباره ی آن میتواند م??هوم تصمیم های اتخاذ شده توسط گیمر را از بین ببرد.او این حر??ها را در مصاحبه ای با Videogamer گ??ت. این بازی را ??قط یکبار بازی کنید و دوباره آنرا بازی نکنید! اشکال ندارد اگر دوباره بازی کردید اما به نظر من بهترین راه برای لذت بردن از بازی اینست که انتخابهای کنید و هرگز هم ن??همید که اگر آن انتخاب را نمبگردبد چه ات??اقی می ا??تاد، چون زندگی اینگونه است و Beyond: Two Souls زندگی جودی هلمز است. کیج در این مصاحبه همچنین در مورد تاریخچه ی بازی و ??لس??ه ی “مرگ??? نیز صحبت کرد: مرگ واقعا چیز غریبی است! وقتی کسی از نزدیکانتان میمیرد شما حتما نظری دارید در موردش،اما وقتی کسی که بهتان خیلی نزدیک است را از دست میدهید کاملا به هم میریزید! یک روز ??کر میکردم مردن بدون مذهب چطور میتواند باشد؟ بدون خدایی که در میان ابرهاست یا هرچیز دیگری…اینکه آیا هیچ توضیح دیگری هم در موردش (مرگ) وجود خواهد داشت؟ این بود که من ر??تم و beyound Two Souls را نوشتم مرگ چیز جالبی برای موشکا??ی کردن است و مرگ است که جودی هلمز را تعقیب خواهد کرد در قالب آیدن! و اگر مرگ به ن??ع دیوید کیج است پس مرگ آیدن نقاط مهمی از تاریخ را رقم خواهد زد. و البته جهان معنی اش را نخواهند ??همید تا سال ۲۰۱۳ که بتوانند Beyond: Two Souls را بازی کنند.
  8. یعنی راحت از رو گیم??ا کپی کردیا کامل.تازه من چند ساعت پیش این تریلر رو گذاشتم.
  9. آره ایران گیمر خوب خیلی زیاد داره ولی چهار تا مسئول درست و حسابی نداره.
  10. navid ronaldo

    بهترین بازی انحصاری ps3

    uncharted به خاطر گرا??یک خوب و داستان جالب و گیم پلی درگیر کننده. و heavy rain به خاطر گرا??یک خوب و داستان ??وق العاده پیچیده و جالب که نمی تونم تعری?? کنم و شخصیت پردازی که زندگی 4 ن??ر رو به هم مربوط می کنه. و the last of us به خاطر شخصیت پردازی و داستان زیبا و رابطه بین یک پدر و دختر رو نشون میده و بهت می گم اگه بازی نکنی بهتره که زندگی نکنی و باید بری بمیری. god of war هم که دیگه هر گیمری اون رو باید بازی کرده باشه و یکمی خشن هست بازیش و در مورد انتقام یه آدمیه به اسم کریتوس که قبلاً خدا بوده و بهش خیانت شده و الان می خواد همه ی خدا ها رو بکشه.و اصولاً به هیچکس هم رحم نمی کنه و هر کی سر راهش وایسه کریتوس اون رو می کشه.
  11. بازی تو ایران رو اصلاً نباید با خارج مقایسه کنیم.اون جا به بازی اهمیت میدن ولی تو ایران همه میگن بازی مریضی چشم درد و هزار تا دیگه میاره.تو ایران حتماً باید بری تو اینترنت و سرچ کنی تا ب??همی اینجا داره بازی ساخته میشه ولی تو خارج همه جا صحبت از بازی هست.
  12. یه راه هست ولی باید سرعت اینترنت بالایی داشته باشی.می تونی بازی های انواع کنسول رو دانلود کنی بعد بریزی رو dvd و اینترنتی ب??روشی.پولشم بد نیست.
  13. عد از آن که GTA V در پاییز ۲۰۱۱ برای اولین بار با یک تریلر معر??ی شد ، نزدیک به یک سال هیچ گونه اطلاعاتی را Rockstar از این عنوان ??اش نکرده بود. ولی در این روز ها شاهد انتشار انواع و اقسام اطلاعات و تصاویر در مورد بازی می باشیم که البته طبیعی است چرا که به تاریخ انتشار این بازی بزرگ در حال نزدیک شدن هستیم. به هر حال بعد از انتشار یک دو جین اطلاعات و تصاویر که دیروز منتشر شد ، امروز هم ۵ تصویر جدید از GTA V به نمایش در آمده است.در این تصاویر می توانیم ترور را در حالی که یک ت??نگ شاتگان در دستانش است ، مه ای که مناطق بیرون از شهر لس سانتوس را ??را گر??ته ، منطقه ی dockland و بیشتر ببینیم.این تصاویر در مصاحبه ای که به تازگی سایت Buzzfeed با Rockstar North داشته به دست آمده است. Rockstar با GTA V وعده داده است که ن??شه آن پنج برابر بزرگ تر از Red Dead Redemption و به اندازه ی ترکیب نقشه های بازی های Grand Theft Auto: San Andreas, GTA IV و RDR می باشد. بیشترین حق انتخاب برای وسایل نقلیه را در این بازی خواهید داشت و یک دوجین سلاح نیز در بازی گنجانده شده است. رودخانه ها، دریاچه ها، کوه ها، پایگاه های نظامی، زمین های کشاورزی، شهر، بیابان ها و اقیانوس ها از همان آغاز بازی وعده داده شده که برایتان باز خواهند بود. صد ها ماموریت جانبی و ??عالیت هم اعم از کسب و کار در بازی وجود دارد که باعث می شود هیچ وقت در GTA V بیکار نباشید.این بازی در ۲۶ شهریور برای xbox 360 و ps3 عرضه می شود و هنوز راک استار خبری از انتشار بر روی PC نداده است.
  14. بازی Watch Dogs بر مبنای هک پایه ریزی شده ، پس در نتیجه بیشترین مانور سازندگان هم روی این بخش می باشد . به تازگی یک تریلر پنج دقیقه ای از بازی منتشر شده است که بخش هایی از قسمت هک بازی را نشان می دهد . این بازی داستانی در مورد ابر شرکت های خصوصی و ??اسد دولتی در شهر بزرگ شیکاگو را روایت می کند که به وسیله ی سیستمی به نام central Operation System یا ctOS ، مردم را روزانه مورد بازرسی قرار می دهند و آیدن پیرس ( شخصیت اصلی بازی ) برای محا??ظت و نابودی این سیستم به پا میخیزد .محیط بازی کاملا باز می باشد و شخصیت اصلی می تواند با است??اده به گوشی همراه خود به تمامی قسمت های الکترونیکی شهر دسترسی پیدا کند . گیم پلی بازی هم علاوه بر بخش های اکشن و تعقیب و گریز ها ، دارای حالت های مختل?? مخ??ی کاری با است??اده از هک و دیگر وسایل آیدن هم می باشد . تریلر جدید این بازی که در مورد هک کردن وسایل مختل?? الکترونیکی می باشد و با نام ??? Hacking is your weapon ??? منتشر شده است را دانلود کنید . لینک های دانلود: کی??یت اچ دی http://download.gamespotcdn.com/d5/gsc/2013/08/169_WatchDogs_HackCity_081213_hd.mov کی??یت بالا http://download.gamespotcdn.com/d5/gsc/2013/08/169_WatchDogs_HackCity_081213_2800.mp4 کی??یت اس دی http://download.gamespotcdn.com/d5/gsc/2013/08/169_WatchDogs_HackCity_081213.ipod.mp4 Watch Dogs در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۱۳ ( ۲۸ آبان ۱۳۹۲ ) برای پلت??رم های pc, PlayStation 3, , Wii U, Xbox 360 منتشر خواهد شد. نسخه های PlayStation 4 و Xbox One هم در تاریخی بعد خواهند آمد.
×
×
  • جدید...