رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

rkobyorton

عضو
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 معمولی

درباره rkobyorton

  • درجه
    �عالیت 0%

Converted

  • جنسیت شما
    مرد
  1. این بازی برا من واقعا سرعتش پایینه.بازی رو به پایین ترین رزلوشن اوردم اما بازم واقعا سرعت پایینه.یعنی مشکل از گرا??یکمه؟
  2. ببخشید می خواستم بدونم باگ و تیک هایی که توی این نسخه ی pc میزنه ??قط واسه منه یا واسه همه هست؟؟ ??کر نمی کنم که مشکل سخت ا??زاری باشه و تمام آپدیت های بازی رو نصب کردمو و از نسخه ی بلک باکس است??اده می کنم.خوشحال میشم جواب بدید
  3. من یه جایی از بازی گیر کردم و نمی تونم ردش کنم.وقتی معمای خونه رو حل میکنی , میگه که باید به غارت برگردی.اما هیچ راهی برای رسیدن به اونجا نیست و دور و برش تمام آبه ! راه زیرزمینی هم نتونستم پیدا کنم.لط??ا اگر میشه کمک کنید:ohnoes:
  4. تو رو خدا یکی بگه این ارور MSVCP110.Dll چیه؟ تو رو خدا کمک کنید !!!!!!!!!
  5. دقیقا باهات موا??قم.این 3 بازی اصلا هیچ ربطی به هم ندارن.??قط و ??قط به سلیقه ی خود گیمر بستگی داره.من خودم عاشق شخصیت بتمنم اما اعترا?? می کنم که last of us یک شاهکار بود و نمی شه انکارش کرد.در مورد gta هم نمره ی 9 هم که از گیم اسپات دریا??ت کرده زیادیشه !!! با اون همه تبلیغی که می کردن اون چیزی که باید در نیومد و خیلی باگ داره.امیدوارم دوستان از نظرم درباره ی این بازی ناراحت نشند اما این بازی به سلیقه ی من خوش نیومد !!
  6. واقعا واسه همه ی مدیران سایت متاس??م.تا دیروز هر جا می ر??تم تبلیغ شما رو می کردم !! واقعا نا امیدم کردید.ما تو شهرستان زندگی می کنیم و با این سرعت نت داغون به عشق پی سی دی نشستیم 12 گیگ دان کردیم.آخرشم که هیچ!!! از بازی میندازه بیرون.حتما این بازی یه مشکلی داره که این همه آدم اعتراض کردن !!! بازم میگم که واقعا برای سایتتون متاس??م.بای پی سی دی :sweat:
×
×
  • جدید...