رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

جت کپسول، یک مینی قایق تفریحی

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]9065[/ATTACH]

 

استودیو طراحی ایتالیایی [/url]Lazzarini اولین «مینی قایق ت??ریحی» خود را اخیراً در جریان نمایشگاه قایق های ت??ریحی موناکو معر??ی کرد. "جت کپسول" یک قایق تندرو آبی با ابعاد 7.5 متر طول و 3.5 متر عرض است که با ظاهر خاص خود برای اهدا?? زیادی مثل تاکسی آبی، ماشین اضطراری، قایق گشتی، قایق غواصی یا ت??ریحی، می تواند به صورت س??ارشی طراحی شود.

بدنه قایق از جنس ??ایبرگلاس و مجهز به سیستم هیدرو-جت است که می تواند با یک یا دو موتور (دو مدل بنزینی و دیزل) به قدرتی از 315 تا 740 اسب بخار دست پیدا کند. در روی این قایق، یک عرشه با محا??ظ و محل نشستن 8 مسا??ر وجود دارد.

درب های اتوماتیک، تخت آ??تابگیر روی سق??، سکوی شیرجه در عقب، اتاق خواب تبدیل شونده، توالت و حتی قابلیت اضا??ه کردن آشپزخانه به آن، از دیگر تجهیزات جت کپسول است.

 

xThe-Jet-Capsule-Lazzarini-LED-Interior-Lights-Narenji-narenji-20131126.jpg.pagespeed.ic.ak9NhtHU_G.jpg

در کنار تمام موارد گ??ته شده، طراحی چراغ های داخلی و خارجی تعبیه شده بر روی این جت کپسول، جلوه یک س??ینه ??ضایی معلّق بر روی آب را در شب هنگام تداعی می کند.

استودیو Lazzarini همچنین چندین طرح م??هومی دیگر برای این وسیله آبی معر??ی کرده: تبدیل به یک قایق جنگی زره پوش و استتار شده، یک آمبولانس آبی، یک قایق ت??ریحی با تجهیزات صوتی و یا یک قایق برای ورزش های آبی مثل اسکی روی آب.

??استو راسینی مدیر ??روش این استودیو می گوید: «مشتریان می توانند از میان نسخه های مختل?? جت کپسول که حتی شامل یک قایق مجلل یا یک آشپزخانه شناور (برای سرویس دهی به سایر شناورها!) است، مدل مورد علاقه خودشان را انتخاب کنند... در واقع هیچ محدودیتی وجود ندارد.»

 

xThe-Jet-Capsule-Lazzarini-Armored-Narenji-narenji-20131126.jpg.pagespeed.ic.UWKHn9Gv1X.jpg

هم اکنون کمپانی Lazzarini مشغول توسعه و طراحی نمونه اولیه از یک UFO (در اینجا به معنا و مخ??ّ?? شی شناور ناشناس - Unidentified Floating Object) است که در واقع یک خانه آبی دوستدار محیط زیست از نسل آینده به شمار می رود و در چند تراز مختل?? شامل یک سالن پذیرایی بزرگ و یک اتاق خواب در ??ضای پایینی که با شیشه محصور شده است. راسینی می گوید: «این سازه شناور با بهره گیری از انرژی خورشیدی و یک موتور 12 اسب بخاری، قابلیت جا به جایی در ??واصل کم را نیز دارد.»

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...