رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mohammads77

کورنینگ معتقد است سافایر هرگز توان رقابت با گوریلا گلس را ندارد

پست های پیشنهاد شده

d29f667bdefc1151eaf6bb70b5dc2082_XL.jpg

 

 

 

 

یکی از مدیران شرکت کورنیگ اخیرا اظهار نظر جالبی نسبت به شایعات پیرامون آی??ون 6 با ص??حه نمایش سا??ایر( یاقوت کبود) داشته است. به اعتقاد او سا??ایر نمی‌تواند گزینه مناسبی برای محا??ظت از ص??حه نمایش باشد و تولیدکنندگان نیز آن را به گوریلا گلس ترجیح نخواهند داد.

 

 

[h=4]یکی از مدیران کورنیگ ه??ته گذشته در باره یاقوت کبود اظهار نظر نمود و آن را مناسب محا??ظت از ص??حه نمایش ندانست. در حال حاضر شیشه‌های محا??ظ گوریلا گلس که توسط شرکت کورنیگ تولید می‌گردد در اغلب تل??ن‌های هوشمند از جمله آي??ون بکار برده می‌شوند تا نمایشگر این ابزارها در برابر خط و خش و ضربه‌های احتمالی مقاومت بیشتری داشته باشند. از چندی پیش شایعه شد که اپل قصد دارد در آی??ون 6 و ساعت هوشمند iWatch به جای گوریلا گلس از شیشه محا??ظ جدیدی از جنس سا??ایر بهره ببرد. این کمپانی در حال حاضر نیز برای محا??ظت از لنز دوربین آی??ون وسنسور اثر انگشت این شرکت از سا??ایر است??اده می‌کند.[/h]

 

مدیر کورنینگ در پاسخ به این پرسش که این شرکت در باره سا??ایر و احتمال است??اده از آن در آی??ون بعدی چطور ??کر می‌کند، گ??ت:

وقتی ما به سا??ایر نگاه می‌کنیم متوجه نقاط مختل?? ضع?? آن در مقابل گوریلا گلس می‌شویم. سا??ایر نزدیک به ۱۰ برابر گران‌تر از گوریلا گلس و حدود ۱.۶ برابر سنگین‌تر از آن است. این محصولات دوستار محیط زیست نیستند و برای ساخت آن‌ها باید ۱۰۰ برابر بیشتر انرژی مصر?? کرد. این نوع از شیشه‌ها نور کمتری را در مقایسه با گوریلا گلس از خود عبور می‌دهند و از این رو ص??حه نمایش‌های مجهز به سا??ایر باید نور بیشتری را از خود ساتع کند و این به معنی مصر?? بیشتر باتری است. هرچند سا??ایر ضد خش است، اما باز هم قابل شکستن است. گوریلا گلس قادر است ۲.۵ برابر بیشتر از سا??ایر تحت ??شار قرار گیرد. به همین دلایل بعید است که تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی نسبت به است??اده از سا??ایر اقدام کنند.

ترایپنی از کورنیگ

او در ادامه گ??ت:

کورنیگ از مدت‌ها قبل وارد تجارت تولید کریستال شده است و در این زمینه سرمایه گذاری بزرگی داشته است. اگر سا??ایر تجارت جذابی باشد، ما قطعا وارد آن خواهیم شد. اما شکل گیری سا??ایر ۴۰۰۰ برابر زمان‌برتر از گوریلا گلس است و محصول نهایی نیز به مراتب سنگین‌تر از محصول ما خواهد بود. همه این موارد باعث ا??زایش قیمت سا??ایر می‌شود و این موضوع حتی در تولید انبوه نیز حل نخواهد شد.

 

 

 

 

 

 

Zoomit

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...