رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iman0013

فیس‌بوک و امكان صوتی برای WhatsApp

پست های پیشنهاد شده

به گزارش جی‌اس‌ام آریا، ??يس‌بوك مدتی است كه نرم ا??زار ارتباطی واتس اپ را خريداری كرده است. اكنون ??يس بوك تصميم دارد برای اين نرم ا??زار پرمخاطب قابليت برقراری صوتی را اضا??ه كند تا كاربرانش بيشتر از قبل راضی باشند.

 

شبکه‌ اجتماعی ??یس‌بوک ۱۹ میلیارد دلار برای خريد واتس‌اپ٬ پرداخت كرده است و تصميم دارد تا قابليت های زيادی را برای این اپلیکیشن محبوب ارتباطی اضا??ه کند.

 

نرم ا??زار پيام رسانی واتس اپ نزديك ۴۶۵ میلیون کاربر ??عال ??عال دارد كه با اين قابليت لذت بيشتری از كار با اين نرم ا??زار خواهند برد.

 

این قابليت جدید در سه‌ماهه دوم سال به واتس‌اپ اضا??ه می شود. واتس‌اپ از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی در جهان است که عموما برای ارسال پیام‌های متنی و تصویری مورد است??اده قرار می‌گر??ت.

 

واتس‌اپ با اين قابليت به رقیبی جدی نه ??قط برای اپلیکیشن‌های دیگری نظیر وایبر٬ لاین و تانگو٬ که برای بسیاری از خدمات‌دهنده‌های ارتباطات تل??نی در سراسر جهان بدل خواهد شد و با حمایت همه‌جانبه ??یس‌بوک می‌تواند در این زمینه هم پیش‌تاز شود.

 

خبر اضا??ه شدن امکان برقراری تماس‌های صوتی٬ از سوی بنیان‌گذاران واتس‌اپ و مدیرعامل این کمپانی٬ در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا اعلام شد و گ??ت: «ما می‌خواهیم به همه اطمینان دهیم که می‌توانند با کم‌ترین هزینه ممکن و به سادگی با دوستان و عزیزان‌شان در هر جای دنیا در تماس باشند.»

 

او همچنین گ??ت: «ما مطمئنیم که بهترین سرویس ممکن برای برقراری تماس‌های صوتی را ارائه خواهیم کرد؛ سرویسی که با بهینه‌سازی بی‌نظیر٬ کمترین پهنای باند ممکن را مصر?? خواهد کرد.» به این ترتیب کاربرانی که به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند هم احتمالا می‌توانند کی??یت بهتری از تماس‌های صوتی را تجربه کنند.

 

امکان برقراری تماس‌های صوتی روی واتس‌اپ ابتدا برای کاربران آی??ون و اندروید ??عال خواهد شد و پس از مدتی کوتاه کاربران ویندوز موبایل و بلک‌بری هم از آن بهره‌مند خواهند شد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...