رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ghost mahdi

Steelseries دسته بازی بی‌سیم Stratus را برای محصولات اپل رونمایی کرد

پست های پیشنهاد شده

پیش از این استیل‌سریز دو کنترلر بازی هم برای آی??ون عرضه کرده بود که نامشان Made for iPhone می‌باشد. دو کنترلر قبلی با استقبال خوبی مواجه نشدند و حالا باز هم استیل‌سریز به عنوان یکی از کمپانی‌هایی که قصد رونمایی از تجهیزات مخصوص بازی برای آی??ون را دارند، وارد عمل شده و مدلی جدیدتر رونمایی کرده است. توجه کنید که استیل‌سریز در بازار پی‌سی به خاطر عرضه‌ی محصولات سرگرمی معرو?? شده است و در این زمینه تجربیات م??یدی دارد.

محصول جدید استیل سریز در نمایشگاه CES 2014، یک کنترلر بازی Stratus نام دارد که یک کنترلر بی‌سیم برای سیستم‌عامل iOS 7 است. در واقع این کنترلر با بخش کنترلر واسط نرم‌ا??زارنویسی سیستم‌عامل محبوب اپل سازگاری کامل دارد. نکته‌ی دیگر این است که این کنترلر، اولین مدل از محصولات Made for iPhone است که تبلت اپل یعنی آیپد را نیز پشتیبانی می‌کند.

steelseries-ios-7-game-controller-3.png

استراتس دسته‌ی بازی ساده‌ای است که بر خلا?? Ace Power محصولی از Moga و Powershell محصولی از لاجیتک، هنگام است??اده از آی??ون، به شارژ کردن آن نمی‌پردازد و تکیه‌گاه آن نیست؛ بلکه درست شبیه دسته بازی استانداردی است که اپل کمی پیشتر به سازندگان معر??ی کرده بود.

steelseries-ios-7-game-controller-2.jpg

روی استراتس دو دکمه‌ی آنالوگ استیک یا گوش‌کوبی دیده می‌شود. یک D-pad هم 4 جهت اصلی را نمایش می‌دهد و 4 دکمه‌ی اصلی هم روی آن به چشم می‌خورد. دو ج??ت کلید ماشه‌ای هم در بخش جلویی کنترلر قرار دارد.

باتری این کنترلر برای 10 ساعت بازی، شارژ نگه می‌دارد و راه ارتباط آن با آیپد، آی??ون و آیپاد تاچ، است??اده از بلوتوث است. استیل‌سریز می‌گوید می‌توان 4 کنترلر را همزمان به یک دستگاه متصل کرد. در این صورت یکی از 4 چراغ ال‌ای‌دی که جلوی گیم‌پد نصب شده، روشن می‌شود تا کاربر بداند که مشغول کنترل کردن کدام بازیکن است.

همانطور که اشاره شد این کنترلر مجهز به درگاه لایتنینگ پورت نیست و نمی‌توان از آن برای شارژ کردن محصولات اپل است??اده کرد.

با توجه به مشخصات سخت‌ا??زاری این کنترلر بازی، انتظار داریم که قیمت آن نسبت به رقبایی مثل پاورشل لاجیتک و ایس پاور موگا، بسیار پایین‌تر باشد؛ ولیکن اینگونه نیست! قیمت آن درست مثل محصولات رقیب، 99 دلار است. اگر تا عرضه شدن محصول صبر کنیم، بالاخره مشخص می‌شود که آیا قیمت بالای آن به خاطر کی??یت خوبش است یا نه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...