رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
iman0013

پرفروشترین گوشی هوشمند در دو هفته اخیر کدام است!

پست های پیشنهاد شده

به گزارش جی‌اس‌ام آریا، گزارشات رسیده حاکی از آن است که گوشی هوشمند iPhone 5S در مدت 10 روز عنوان پر??روشترین گوشی هوشمند را به خود اختصاص داده است.

 

همانطور که می دانید گوشی هوشمند iPhone 5S اپل، در ۱۰ روز پایانی سپتامبر وارد بازار شد و پس از ورودش سرو صدای بسیاری را نیز برپا نمود و از جمله گوشی های پرطر??دار به شمار می ر??ت، در همین راستا توانست رقبای سرسختی چون Galaxy S4 سامسونگ را پشت‌سر بگذارد و به پر??روش‌ترین گوشی این ماه در بازار آمریکا تبدیل شود.

 

گوشی هوشمند جدید اپل موسوم به iPhone 5S در تاریخ ۲۰ سپتامبر از طریق چهار اپراتور مخابراتی اصلی آمریکا وارد این کشور شد و کارشناسان هم‌اکنون پس از انجام بررسی‌های خود اعلام کردند که تنها ظر?? ۱۰ ??روش آی??ون جدید از Galaxy S4 سامسونگ ??راتر ر??ت و توانست عنوان پر??روش‌ترین گوشی هوشمند آمریکا در ماه سپتامبر را از آن خود کند.

 

مرکز تحقیقاتی Canaccord Genuity بر پایه مطالعات جدید خود اعلام کرد که گوشی هوشمند iPhone ۵S این روزها ??روش بسیار قابل ملاحظه‌ای دارد و در مقابل، iPhone 5C هم شروع خوبی در بازار داشته است. بر اساس ??روش این گوشی هوشمند در آستانه ورود به بازار، پیش‌بینی شده است که شرکت اپل تا پایان سال جاری میلادی بیش از ۵۲ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را در بازار جهانی به ??روش برساند.

 

گوشی هوشمند iPhone ۵S اپل و همچنین گوشی هوشمند Galaxy S4 سامسونگ این روزها پر??روش‌ترین محصول در بازار تل??ن همراه محسوب می‌شوند و در مقابل گوشی‌های Z۱۰ و Q۱۰ بلک‌بری ??روش بسیار کمی در بازار آمریکا داشته‌اند. لازم به ذکر است که طی ماه سپتامبر ??روش بهترین گوشی هوشمند HTC موسوم به HTC One کاهش پیدا کرده است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

معلومه که امریکائی ها جنس کشور خودشون رو به کره ترجیح میدن

نکتۀ جالب اپل اینجاس کی?? آی پد از خود آی پد گرونتره و دو سال هم گارانتی داره هم کی?? رو گارانتی میکنه هم آی پد رو:icon_346[1]:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...