رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Ahmad2013

نظر سنجی حتما شرکت کنید.آیا شما در آینده نزدیک این ابر کنسول بازی را میخری؟

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

برای کسی که می‌خواهد کارآ??رین باشد، شکست یک چیز طبیعی است. اگر یک ایده خوب با Business Plan‌ مناسب داشته باشید و در مورد تمام جوانب کار هم ??کر کرده باشید باز هم ممکن است شکست بخورید. شکست بد نیست، ترس از شکست بد است. امروز با هم نگاهی می‌اندازیم به چند محصول شکست خورده اپل.

 

 

۱-Pippin

 

سال ۱۹۹۶ اپل یک کنسول بازی به نام Pippin‌ معر??ی کرد، Pippin‌ قرار بود یک کامپیوتر شبکه‌ای با قابلیت انجام بازی‌ها باشد. اما اپل تنها ۴۲۰۰۰ تا از این کنسول ??روخت! این محصول شکست خورده تنها یک سال در بازارها ارائه شد.

 

۲-Macintosh TV

 

تلویزیون مکینتاش در سال ۱۹۹۳ اولین تلاش اپل برای یکپارچه کردن تلویزیون و کامپیوتر بود، این تلویزیون ۱۴ اینچی ۲۰۰۰ دلاری تنها به مدت ۵ ماه تولید شد و بعد به جمع محصولات شکست خورده اپل پیوست.

 

۳-Macintosh Portable

 

محصول دیگری از خانواده مکینتاش، با وزن و قیمت بالا. مکینتاش قابل حمل ایده ??وق‌العاده‌ای از اپل در سال ۱۹۸۹ بود برای تولید مکینتاش‌های قابل حمل که از باتری است??اده می‌کنند ولی Macintosh Portable با وزن بیش از ۷ کیلوگرم و قیمتی معادل ۵۶۰۰ دلار نتوانست جایی در بازار پیدا کند.

 

۴-Apple Lisa

 

اپل لیزا به نوعی آغاز شکست محصولات اپل با قیمت بالا بود. لیزا واقعاً یک کامپیوتر شخصی خوب بود اما قیمت ۹۹۹۵ دلاری آن در سال ۱۹۸۳ در مقایسه با رقبا باعث شد اپل بزرگترین شکست تجاری از زمان اپل ۳ را تجربه کند.

 

۵-iPod Hi-Fi

 

دامنه محصولات شکست خورده اپل تنها به دهه ۸۰ و ۹۰ محدود نیست، iPod Hi-Fi یک اسپیکر استریو برای iPod بود که اپل در ??وریه ۲۰۰۶ با قیمت ۳۴۹ دلار معر??ی کرد و در سپتامبر ۲۰۰۷ به دلیل نامعلومی (احتمالاً ??روش ضعی??) ناگهان از ??روشگاه‌ آنلاین اپل ناپدید شد!

 

 

این‌ها بخشی از محصولاتی هستند که شکست تجاری برای اپل داشته‌اند. به این ??هرست می‌توانید G4 Cube ، TAM و … را هم اضا??ه کنید.

اپل امروز یکی از مو??ق‌ترین شرکت‌های دنیاست. آن‌ها به جز تحولی که در دنیای ??ناوری ایجاد کرده‌اند سبک زندگی مردم را نیز تغییر داده‌اند

 

اما حتی ماشین بازاریابی و ??روش ??وق‌العاده اپل هم محصولاتی دارد که شکست تجاری می‌خورند. امروز کمتر کسی است که نام تلویزیون مکینتاش را شنیده باشد، اما نام iPhone و دیگر محصولات مو??ق اپل ??راموش نخواهد شد.

 

این درسی است برای همه کسانی که می‌خواهند مت??اوت باشند، اگر اجازه بدهیم ترس از شکست در تصمیم‌گیری ما تاثیرگذار شود به مو??قیت نزدیک هم نمی‌شویم.

 

 

 

 

 

 

برگر??ته از ??را وب

ویرایش شده توسط Ahmad2013

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...