رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ali5

Rockstar : جزییات لس سانتوس در GTA V دیوانه کننده است

پست های پیشنهاد شده

news_new_screens_of_gta_v-14033-250x137.jpgخیلی جالب است که بدانید که در ساخت دنیای GTA V با وجود ساختمان ها ، درخت ها ، خیابان ها و بسیاری از موارد دیگر و با دارا بودن چنین وسعت حیرت انگیزی هیچ تکنولوژی کامپیوتری دخالت نداشته وهمگی با دست طراحی شده اند. این اظهار نظر را Aaron Garbut کارگردان هنری Rockstar North اعلام کرده است و همچنین بنابر اعلام وی در بازی شما با یک draw distance نامحدود و جزییات دیوانه واری روبرو خواهید شد به طوری که می توانید ساختمان هایی که مایل ها دورتر هستند را به راحتی هر چه تمام تر ببینید.

trans.gif

وی در مصاحبه ی اخیر خود با سایت Buzzfeed در این مورد اعلام کرده است :

من می دانم که بازی های بزرگ تری نیز از لحاظ جغرا??یایی وجود دارد ، اما ??کر نمی کنم که از لحاظ محتوا ، مثل این بازی وجود داشته باشد. باید تاکید کنم که نه تنها جهان بازی بزرگ می باشد بلکه کاملا هم با دست طراحی شده است. هر گوشه ی کمی از این جهان را تعداد زیادی از هنرمندان با استعداد طراحی کرده اند. در بازی همیشه چیزی برای کش?? کردن وجود خواهد داشت ، چیز های عجیب و غریب یا جالب برای دیدن وجود دارد که می توان با این چیز ها ارتباط برقرار کرد.

مطلقا یک جهان بزرگ نباید خالی باشد و به همین علت ما در هر گوشه از خیابان درخت قرار داده ایم و نمی خواهیم که یه جور ساختمان را در همه جای نقشه ی بازی کپی کنیم. این همه طراحی های دستی که برای بازی انجام شده ، کاملا منحصر به ??رد می باشند و ما بارها تلاش کردیم تا مطمین بشویم که جزییات بازی به اندازه ی کا??ی لایه بندی شده باشند. البته من ??کر نمی کنم که مردم بتوانند همه ی چیزهایی که ما در بازی قرار داده ایم را ببینند.

ما از لیبتری سیتی برای یک زندگی واقع گرایانه است??اده کردیم، اما این راهی که در حال حاضر داریم می رویم ??راتر از هر چیزی است که قبلا انجام داده ایم.

Grand Theft Auto V همچنین دارای یک draw distance نامحدود نیز می باشد و شما حتی مایل ها دورتر را هم می توانید به راحتی در بازی ببینید در این مورد نیز Aaron Garbut می گوید :

در تمامی جهان بازی شما تمام وقت draw distance مساوی خواهید دید. شما می توانید در یک گوشه ی نقشه پرواز کنید و شهر و آسمان خراش ها را در مایل ها دورتر ببینید و تپه ها ، بیابان ها و کوه ها که در دورترین نقطه هستند به راحتی قابل مشاهده است.

شما حتی می توانید از ??اصله ای زیاد هم نوری را در یک خیابان در یک شهرک دور ببینید و با پرواز کردن خودتان را به آن خیابان خواهید رساند و نور لامپ به همان صورتی که از مایل ها دورتر دیدید نشان داده خواهد شد. این واقعا شگ??ت انگیز است. چنین سطح واقع گرایانه را من تا به حال هیچ وقت ندیده ام. جزییات شهر لس سانتوس دیوانه کننده است. این جهان زنده در یک راه ??وق العاده واقع گرایانه برایتان به ارمغان آورده خواهد شد.

GTA V در تاریخ ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۳ ( ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ ) برای دو کنسول ps3 و xbox 360 منتشر خواهد شد و برخلا?? بازی های قبلی این سری دنیای جی تی آی وی بزرگتر از دنیای وایس سیتی و سن آندریاس می باشد.جنگل ها ، کوه ها ، دریاها ، بیابان ها و بیشتر گوشه ی دیگر از ویژگی های جدید این عنوان است. GTA V همچنین داستان سه شخصیت با نام مایکل ، ??رانکلین و ترور را روایت خواهد کرد که داستان این سه شخصیت به طرز جالبی با یکدیگر گره خواهد خوردبا تشکر از سایت گیم??ا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ??راغش باهم صبر کنیم تا منتشر شه.

در ضمن آقا مسعود (کسیکه بازی پلی 3 می زاره رو سایت) گ??ت بازی های کپی یه ه??ته زود تر از بازی های اصل میاد یعنی 19 شهریور دسته جمع بریم واسه دانلود بازی سال...:=d:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

امیدوارم که بازی خوبی از آب در بیاد .

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...