رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

ویدیو پروژکتورهای برتر بازار + قیمت ها

پست های پیشنهاد شده

مدت ها است که ویدیو پروژکتورها برای نمایش تصویر و ارائه کن??رانس در شرکت ها، ادارات و دانشگاه ها مورد است??اده قرار می گیرند. گاها برخی مدل های آن را در سیستم های سینمای خانگی گرانقیمت هم می توانستید بیابید. زیرا قیمت ها چنان بالا بودند و یا کی??یت ها آنقدر پایین بودند که کاربران عادی و خانگی چندان رغبتی به است??اده از آنها نداشتند. وقتی از ??یلم و ویدیو صحبت به میان می آید، هیچ چیز به اندازه یک تصویر غول پیکر وسوسه کننده نیست. مخصوصا اینکه با عرضه روز ا??زون ??یلم های HD و شبکه های ماهواره ای با کی??یت، همه به دنبال تصاویر با کی??یت تر و بزرگتر هستند. قصد داریم به سراغ پروژکتورهای با کی??یت بالای موجود در بازار برویم و شما را برای داشتن تصویر با کی??یت بسیار بالا، ولی بزرگتر از ص??حه تلویزیون تان قلقلک دهیم. به قول مایکل در ??یلم پدرخوانده: «می خواهم یک پیشنهادی بهش بدم که نتونه رد کنه!» این محصولات را در بازار با نام هایی همچون مولتی مدیا پروژکتور، ویدیو پروژکتور، تی وی پروژکتور، پروژکتورهای سینما خانگی، دی وی دی پروژکتور و اچ دی پروژکتور می شناسند.

 


34908_910.jpg

 

 

Epson

 

 

 

  • PowerLite Home Cinema 8350
  • قیمت: 2,280,000

 

یکی از بهترین انتخاب های بازار برای یک ویدیو پروژکتور با کی??یت 1080p و قیمتی کمتر از ۱۳۰۰ دلار که به نسبت قیمت، جزو پیشروهای بازار از نظر امکانات هم هست. کنتراست آن ۵۰۰۰۰ به یک و روشنایی لامپ آن ۲۰۰۰ لومن است. از تکنولوژی 3LCD بهره برده و مانند بقیه مدل های رقیب، امکان حرکت ا??قی و عمودی لنز را ??راهم می آورد. عمر لامپ آن هم در صورت است??اده دائم از گزینه eco (اقتصادی) نزدیک به ۴۰۰۰ ساعت است. با ورودی های S-video و Composite و Component و RGB و HDMI از پس هر ابزاری برای پخش اطلاعات آن بر می آید.

 

این پروژکتور ممکن است برای است??اده در نور معمولی اتاق چندان کی??یت رضایت بخشی نداشته باشد. اما در یک اتاق تاریک و با است??اده از تکنولوژی super white تصاویر قابل قبولی را با رنگ های طبیعی برای تان به ارمغان می آورد.

 

درست است که میزان نور آن ۲۰۰۰ لومن اعلام شده، اما در بهترین حالت تنها ۱۵۰۷ لومن روشنایی خواهید داشت که برای یک کن??رانس با اندازه ص??حه ۱۰۰ اینچ در یک اتاق با دو پنجره یا لامپ کوچک کاملا کا??ی است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

34909_665.jpg

 

Optoma

 

 

 

  • HD20
  • قیمت: 1,400,000

 

ارزانترین ویدیو پروژکتور با تصویر 1080p که اکنون در بازار می توانید بیابید. البته در کنار قیمت پایین، کی??یت قابل قبول برای است??اده در خانه را هم در اختیارتان می گذارد. وزن ۲.۹ کیلوگرم. ??وکوس و زوم لنز هم به صورت دستی انجام می گیرد. ویدیوهای تا کی??یت 1080p با سرعت ۶۰ ??ریم در ثانیه را برای تان پخش می کند. اما متاس??انه تنها ورودی VGA و HDMI دارد. تکنولوژی آن DLP بوده و با است??اده از پورت USB می تواند بسیاری از ??ایل ها را بدون نیاز به کامپیوتر پخش کند. این پروژکتور با میزان نور ۱۷۰۰ لومن و کنتراست ۴۰۰۰ به ۱ یکی از پروژکتورهای معمولی و کم امکانات رده اچ دی به نظر می رسد. اما وقتی به قیمت آن نگاه می کنید، می توانید لقب ارزان ترین اچ دی را در کنار کی??یت مناسب به آن اعطا کنید. این پروژکتور روی مود سینما نزدیک به ۶۳۳ لومن روشنایی را برای تان به ارمغان می آورد. اگر نور اتاق را کنترل کنید، با این میزان روشنایی یک تصویر ۱۳۵ اینچی خوب در اختیار خواهید داشت و در یک اتاق روشن، تصویر ۱۰۰ اینچی آن شما را راضی می کند. در هنگام کارهایی همچون ارائه مطلب و معر??ی محصول که به کی??یت رنگ آنچنانی نیاز ندارید، می توانید از حالت Bright دستگاه است??اده کرده و ۹۵۴ لومن روشنایی را برای یک اتاق کن??رانس به دست بیاورید. درست است که در این حالت کمی ا??ت کی??یت رنگ خواهید داشت، اما برای بازی های ??وتبال مهم که می خواهید دسته جمعی در مهمانخانه تماشا کنید و یا بازی های کامپیوتری کودکان، کی??یت مناسبی در اختیار خواهید داشت. تعداد ورودی های این پروژکتور هم برای اغلب دستگاه ها کا??ی به نظر می رسند، شما دو پورت HDMI به همراه پورت های USB و RGB و Composite را در اختیار خواهید داشت. عمر لامپ این پروژکتور هم بین ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ ساعت است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

34910_946.jpg

 

Sony

 

 

 

  • VPL-HW30ES
  • قیمت: 4,200,000

 

یک پروژکتور خوش قیا??ه و خوش تصویر با کنتراست ۷۰۰۰۰ به یک و میزان روشنایی ۱۳۰۰ لومن. ۱۰ کیلوگرم وزن دارد و لنز آن توانایی حرکت به دو جهت ا??قی و عمودی را دارا است. بدون اسپیکر داخلی طراحی شده و ۳۰۰ وات مصر?? برق دارد. با است??اده از عینک های سه بعدی هم می توانید تصاویر 3D را بر روی آن مشاهده کنید. قابلیت پخش تصاویر با کی??یت اچ دی تا رزولوشن 1080p با سرعت ۲۴ ??ریم بر ثانیه را دارد. این محصول یکی از تولیدات مهم و بازار پسند سونی است. در نور معمولی تا ۱۲۰ اینچ تصاویر مناسبی می توانید ببینید و در ??ضای تاریک با ۱۵۰ اینچ تصویر، همه چیز به خوبی قابل مشاهده است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

34911_368.jpg

 

Panasonic

 

 

  • PT-AE7000
  • قیمت: 4,050,000

 

اولین سری پروژکتورهای سه بعدی 1080p پاناسونیک. قلب نورانی این پروژکتور کاملا جدید و بر اساس تکنولوژی بسیار پرسرعت LCD است. کنتراست تصویر ۳۰۰۰۰۰ به یک و میزان نور تصویر ۲۰۰۰ لومین است. لنز هم به صورت ا??قی و هم به شکل عمودی حرکت می کند. عمر لامپ تصویر به ۴۰۰۰ ساعت می رسد. پورت های ورودی VGA، HDMI و Component امکان اتصال به هر نوع دستگاهی را ??راهم می آورند. ??رمت های تصویری 480i و 480p و 720p و 1080i و همچنین 1080p با سرعت ۶۰ ??ریم بر ثانیه بر روی این پروژکتور قابل پخش هستند. نظرتان درباره تماشای یک تصویر ۱۲۰ اینچی از ??اصله ۴ متری چیست؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

34912_664.jpg

 

Benq

 

 

  • W1200

 

 

 

  • قیمت 1.600.000

 

۱۸۰۰ لومن روشنایی و کنتراست ۵۰۰۰ به یک با تکنولوژی DLP و عمر لامپ ۲۵۰۰ ساعتی، ره آورد ۱۴۳۰ دلاری بن کیو است. گزینه ای مناسب برای تماشای ??یلم، سرگرمی های خانوادگی و همچنین علاقمندان به بازی های کامپیوتری. این پروژکتور نسبت به بقیه هم رده های خود روشنایی بیشتری دارد و تا ۱۱۰۰ لومن نور را برای تماشای ??یلم در اختیارتان می گذارد. جزئیات سایه ها کاملا راضی کننده هستند، اما سطح تاریکی آن کمتر از بقیه پروژکتورهای این لیست است که تصاویر را ممکن است کمی رنگ پریده به نمایش بگذارد. البته با توجه به قیمت مناسب اش، گزینه خوبی برای سینمای خانگی است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

34913_512.jpg

 

Mitsubishi

 

 

  • HC4000
  • قیمت: 1,400,000

 

بله شما با یک ماشین دیگر سروکار دارید، اما این بار خبری از اتومبیل های میتسوبیشی نیست و شما یک ویدیو پروژکتور با کی??یت تصویر مناسب و قیمت پایین در اختیار ادرید. میزان روشنایی آن ۱۳۰۰ لومن و نسبت تصویر ۴۰۰۰ در ۱ است. وزن ۳.۶ کیلوگرمی هم آن را تبدیل به یک همراه سبک وزن و کم جا کرده است. این پروژکتور با یک هزینه مطلوب، کی??یت یک سینمای خانگی را به منزل تان می آورد. تکنولوژی آن هم از نوع DLP است. این پروژکتور تصویری ۱۲۰ اینچی با کی??یت اچ دی مطلوب را در روشنایی کنترل شده اتاق در اختیارتان می گذارد.

منبع: برترین ها

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...