رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

آیتونز ۱۱ منتشر شد

پست های پیشنهاد شده

آیتونز یکی از محبوب ترین نرم‌ا??زارهای پخش موسیقی، در حال حاضر است و سرانجام پس از تعویق‌های بسیار، ساعتی پیش اپل نسخه ۱۱ این برنامه پرطر??دار را جهت دانلود بر روی سایت خود قرار داد.

در نسخه جدید، رابط کاربری برنامه از لحاظ گرا??یکی شامل تغییرات بسیاری شده و محیطی جذاب‌تر در اختیار کاربران قرار گر??ته است. لوگوی آیتونز نیز همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، تغییراتی را به خود دیده است. از قسمت‌هایی که می‌توان تغییر گرا??یکی آن‌ را هیجان انگیز دانست، پخش کننده کوچک یا Mini Player است که اکنون دوست داشتنی تر از هر زمان دیگر شده است، iTunes Store نیز همچنین تغییراتی اساسی را به خود دیده است.

n00004860-t.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اما آیتونز ۱۱ تنها محدود به تغییرات گرا??یکی نمی‌شود و از لحاظ عملکرد نیز بهبود یا??ته است. در آیتونز جدید شما می‌توانید به کمک قابلیت Up Next، آهنگ‌های بعدی که قرار است پخش شوند را مشاهده و در صورت تمایل ترتیب آن‌ها را عوض کرده و یا تعدادی را از نوبت پخش خارج نمایید.

 

nf00004860-1.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

iCloud نیز به اعماق آیتونز ن??وذ کرده و اکنون ارتباط بسیار بهتری بین این دو سرویس اپل برقرار شده است؛ برای مثال شما می‌توانید دیدن سریالی را در آی??ون خود آغاز کنید و سپس تصمیم بگیرید که ادامه آن را روزی دیگر در آیپد به تماشا نشینید، iCloud در این شرایط دقیقه‌ای که شما دیدن سریال را رها کرده‌اید را به خاطر می‌سپارد و هنگامی که می‌خواهید تماشای سریال را مجددا آغاز کنید، ??یلم از همان دقیقه برای شما پخش می‌شود. قسمت جستجوی محتوا نیز از دیگر قسمت‌هایی است که عملکرد آن در آیتونز جدید بهینه شده است و شما اکنون می‌توانید در یک چشم بهم زدن آنچه را می‌خواهید از Library عظیم آیتونز خود پیدا کنید.

 

nf00004860-2.jpg

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اما یکی از قابلیت‌های جالبی که آیتونز ۱۱ به آن مجهز شده است، امکان اسکن کردن گی??ت کارت ها است. شما اکنون این امکان را دارید تا با است??اده از دوربین دستگاه خود، Redeem Code کارت هدیه را اسکن کرده و به راحتی وارد آیتونز کنید، توجه داشته باشید که این ویژگی تنها برای دستگاه‌های مک، قابل است??اده است.

 

 

nf00004860-3.jpg

 

جدیدترین نسخه آیتونز برای سیستم‌ عامل‌های مک ( با حجم ۱۹۸ مگابایت ) و ویندوز ( با حجم ۸۳ مگابایت ) آماده شده است که برای دانلود آن به سایت اپل مراجعه کنید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...