رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

ترور نافرجام امير قطر به مرگ 8 همراه وي انجاميد

پست های پیشنهاد شده

به گزارش خبرگزاری ??ارس، پايگاه خبري ال??جر مصر امروز از ترور امير قطر خبر داد ولي يك منبع نزديك به خانواده امير قطر اين خبر را در گ??ت*وگو با خبرگزاري رسمي يمن «سبق» تكذيب كرد.

 

بنا بر اين گزارش، ال??جر اعلام كرد: كاروان امير شيخ حمد بن خلي??ه آل ثاني امروز در مسير كاخ سلطنتي دچار حادثه شد و وي از ناحيه پا مصدوم شد و هشت ن??ر از همراهان او كشته شدند.

 

به گزارش ال??جر، اين حادثه پس از ديدار امير قطر با س??ير روسيه در اردوگاه «اميرة» در حومه دوحه روي داده است؛ زمانيكه كاروان وي دچار تصاد??ي شديد با خودرويي شد كه يك ??رد انتحاري آن را هدايت مي*كرد و پس از آن صداي شديد شليك گلوله از محل حادثه شنيده شد.

 

بنا بر اين گزارش، امير قطر در اين حادثه از ناحيه ران پا دچار آسيب شد اما هشت ن??ر از همراهان وي در محل جان خود را از دست دادند در حالي كه يك ن??ر از اين هشت ن??ر از نزديكان وي بوده است.

 

اين خبر در رسانه*هاي قطري بشدت سانسور شده است. حتي روزنامه المدينه عربستان سعودي كه براي لحظاتي اين خبر را منتشر كرد، خبر خود را از روي پايگاه خبري خود حذ?? كرد.

 

گ??ته مي*شود يكي از همراهان امير قطر هاوارد واچر آمريكايي بوده است كه در اين حادثه جان خود را از دست داده است اما هنوز گزارش*هاي دقيقي از اين حادثه و هويت عاملان آن منتشر نشده است.

 

در عين حال يك منبع نزديك به خانواده شيخ حمد اين خبر را كاملا تكذيب كرد و گ??ت كه آنچه روزنامه*هاي مصري در اين خصوص منتشر كرده*اند درست نيست.

 

اين منبع كه به هويت وي اشاره*اي نشد به خبرگزاري رسمي يمن «سبق»، اعلام كرد: آنچه در اين خصوص شايع شده است كاملا بي*اساس است و همه اين اخبار كاملا كذب است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...