رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

موهايتان چرب است...

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]1493[/ATTACH]

 

 

بعضي از ا??راد موهايي چرب دارند. علت چربي* موها ??عاليت بيش از حد غدد چربي متصل به پياز مو در پوست است. هيچ درمان خارجي براي کاهش ??عاليت اين غدد چربي و در نتيجه چربي موها وجود ندارد و تمام محصولات کنترل*شده چربي موها تنها با پاک کردن چربي رسيده به پوست اثر مي*کنند.

ا??راد داراي موهاي چرب بهتر است از شامپوهاي مخصوص موهاي چرب است??اده کنند. گاهي کثرت محصولات مربوطه و است??اده نادرست از آنها، وضعيت را بدتر مي*کند. همان*طور که گ??ته شد، موهاي چرب معمولا به موهايي گ??ته مي*شود که حاوي ذره*هاي باقيمانده از مصر?? بيش از حد شامپوهاي حاوي نرم*کننده، نرم*کننده*ها، ژل، موس يا هر محصول ديگري که ما امروزه براي موها است??اده مي*کنيم، باشند. مصر??*کنندگان اغلب خواهان شامپوهاي حاوي نرم*کننده هستند با اين ت??کر که اين محصولات براي موها م??يدترند اما اين شامپوها بعد از هر بار مصر?? ذراتي روي موها باقي مي*گذارند. به علاوه، بعضي از ا??راد بعد از شامپو زدن از نرم*کننده*ها، ژل، موس يا اسپري است??اده مي*کنند. اين ذرات به تدريج روي موها تجمع يا??ته و باعث کدري و بي*حالت شدن موها مي*شوند. به همين دليل است که بعد از مدتي که از يک شامپو است??اده مي*کنيد، حس مي*کنيد موهايتان به جاي ش??ا?? و تميز بودن چرب، کدر و بي*حالت شده است.

بهترين راه براي جلوگيري از چربي موها است??اده از شامپوهاي ساده بدون ترکيبات نرم*کننده است. چراکه اين شامپوها باعث پاک شدن همه ذرات باقيمانده حاصله از مصر?? انواع محصولات بهداشتي مو و تميز کردن موها مي*شوند. سپس اگر احتياج به نرم*کننده داشتيد از نرم*کننده جداگانه*اي است??اده کنيد. اگر موهاي چرب و روغني داريد و اگر موهاي شما طبيعي و صدمه*نديده است از يک مدل موي کوتاه که احتياج کمتري به نرم*کننده دارد است??اده کنيد. از است??اده بيش از حد نرم*کننده*ها پرهيز کنيد چراکه مي*تواند باعث ساخته شدن تجمع ذرات چربي در موها شده و حتي موجب مي*شود موها پس از شستن حالت چرب داشته باشند.

 

منبع:سایت راسخون

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...