site2017 2 ارسال شده در آذر 96 در این مقاله قصد داریم تا نکاتی را پیرامون بهبود نام دامنه و URLها به شما ارائه کنیم، اما قبل از هر چیز توجه به این نکته بسیار مهم است که است??اده از ساختارها و تر??ندهایی که در این مقاله به شما ارائه شده، برای تمامی ص??حاتی که در ساخت سایت تولید میکنید لازم و ضروری نیست. اگر بتوانید از این تر??ندها در ص??حات خود بهره بگیرید، ممکن است ص??حات شما بیشتر مورد توجه موتورهای جستجو قرار گیرند اما عدم است??اده از آنها به معنی نادیده گر??تن این ص??حات توسط موتورهای جستجو نخواهد بود. گوگل و بینگ پیوسته الگوریتمهای خود را برای برطر?? کردن چالشهای ??نی جستجو بهبود میدهند، اما اگر بتوانید با است??اده از تکنیکهای سئو روند ارائهی نتایج به مخاطب را برای موتورهای جستجو آسانتر کنید، بیشتر مورد توجه این موتورها قرار خواهید گر??ت. تا حد امکان از یک دامنه و زیردامنه است??اده نمایید شواهد بسیاری این ??رضیه را اثبات میکند که ممکن است با انتقال یک محتوا از دامنهی اصلی به یک زیر دامنهی ثانویه، ترا??یک آن ص??حه تا حد زیادی از دست برود. است??اده از هر روشی که روند امتیازدهی موتورهای جستجو به یک دامنه را پیچیدهتر کند ممکن است روند انتقال اندیسهای کسب شده به دامنه را با مشکل روبرو نماید و رتبهی آن دامنه را کاهش دهد. البته نمیتوان گ??ت که است??اده از چند دامنهی ناهمنام همواره به ضرر سایت خواهد بود و است??اده از یک دامنهی خاص تنها راه ممکن برای تولید محتوا و راه اندازی وبلاگ است. در صورتی که امکان است??اده از یک دامنه وجود نداشته باشد، است??اده از چند دامنه برای انتشار محتوا بهتر از عدم انتشار آنها است، اما اگر وبلاگ و محتوای شما با دامنهی اصلی تولید شوند، عملکرد بسیار بهتری در رتبهبندیها خواهند داشت. هر چه URL شما برای کاربران خواناتر باشد، بهتر است از آنجا که موتورهای جستجو نحوهی ارتباط مخاطب با وب سایت ها را رصد مینماید، هرچه ارتباط شما با مخاطب مطلوبتر باشد، ارتباط موتورهای جستجو نیز با شما مطلوبتر خواهد بود. خوانا بودن یک مقولهی ذهنی است اما هر چه ارتباط یک URL با محتوای درون ص??حهی آن بیشتر باشد، مخاطب با دید بازتری روی آن کلیک مینماید و این موضوع میتواند نرخ بازگشت مخاطب از سایت شما را نیز کاهش دهد. کاهش این نرخ از دید موتورهای جستجو دور نمیماند و این ??اکتور مثبت در ارتباط با مخاطب، باعث خواهد شد تا موتورهای جستجو لینک شما را لینکی محبوب از دیدگاه مخاطب قلمداد کرده و رتبهی آن را در نتایج جستجوها بهبود دهد. است??اده از کلیدواژهها در URL ایدهی خوبی به نظر میرسد است??اده از کلیدواژههای هد?? در URL به چند دلیل میتواند م??ید باشد: اول اینکه کلیدواژهی موجود در URL به کسانی که آدرس شما را در ایمیلها، شبکههای اجتماعی و لینکها مشاهده میکنند کمک میکند تا دریابند در ص??حات موجود در سایت شما با چه محتواهایی موتجه خواهند شد. ثانیا بسیار ات??اق میا??تد که URL از جایی کپی شده و در جای دیگر paste شود. در صورتی که در یک لینک از انکر تکست (anchor text) است??اده نشده باشد، URL نقش انکر تکست را ای??ا مینماید (انکر تکست همچنان یکی از ورودیهای قدرتمند در الگوریتمهای رتبهبندی به شمار میآید). از سوی دیگر کلیدواژههایی که در نتایج جستجو در URL ظاهر میشوند، یکی از مهمترین پارامترهای مورد نظر جستجوکنندگان برای انتخاب لینک مورد نظرشان به حساب میآیند. 1 به اشتراک گذاری این ارسال لینک به ارسال به اشتراک گذاری در سایت های دیگر