رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
اجاره پارسی مهمان

اجاره خودروهای تشریفاتی

پست های پیشنهاد شده

اجاره پارسی مهمان

اجاره خودرو به منظورهای متعددی می‌تواند انجام بگیرد. در این مقاله به طور خاص به اجاره خودرو تشری??اتی می پردازیم و در این باره اطلاعات کاملی را در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می‌دهیم. بنابراین توصیه می‌کنیم که تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

معمولا تشری??ات به مراسمات با شکوهی گ??ته می‌شود که بسیار مجلل و با هزینه بسیار گزا??ی برگزار می‌شود و به منظور خاصی برای ??رد یا اشخاص مهمی برگزار می‌گردد. به طور مثال این تشری??ات می‌تواند برای استقبال از یک گروه از مقامات مهم کشوری باشد که برای انجام ماموریت مهمی به کشور ما س??ر کرده‌اند. در چنین مراسماتی بسیار مهم است که چگونه و به چه طریقی از مهمان خارجی استقبال شود. گوشه ای از مراسم با شکوه استقبال به خودرویی که جهت ر??ت و آمد برای اشخاص وی آی پی در نظر گر??ته شده اشاره دارد. مسلما هرچه خودرو مجهزتر باشد و بتواند راحتی بیشتری را برای مهمانان خارجی ??راهم کند بیشتر می‌تواند رضایت خاطر آنها را جلب کند. بنابراین بهتر است در چنین مواقعی کاربرد و دلیل اجاره ماشین را با شرکت مد نظرتان در میان بگذارید و قبل از انجام هر اقدامی از آنها مشاوره بگیرید. شما می‌توانید از لیست برخی از ماشین هایی که معر??ی می‌شود برای برگزاری مراسمات مجلل و با شکوه خود است??اده کنید.

– تویوتا ون هایس 14ن??ره

– میدل باس 30 ن??ره

– اتوبوس VIP 25 ن??ره

– مرسدس S 500

– مرسدس E

– سوناتا YF

– اوپتیما

– مگان

– سانتا??ه

– لندکروز

یکی دیگر از کاربردهای خودروهای تشری??اتی در تورهای توریستی است که برای جهانگردان خارجی می‌توان از آن است??اده کرد. برای راحتی حال مسا??ران و گردشگران خارجی رانندگانی مسلط به زبان انگلیسی مخصوص مهمانان س??ارتخانه ها و شرکت های داخلی و خارجی در نظر گر??ته شده. از خودروهای کلاسیک می‌توان برای برگزاری تشری??ات اداری و ملاقات‌های بسیار محرمانه دولتی است??اده کرد.

 

 

 

اجاره خودرو پارسی-http://carrentalsparsi.com

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...