رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
datis

حافظه آیفون خود را افزایش دهید!

پست های پیشنهاد شده

دارندگان محصولات اپل همیشه دوست دارند که این کمپانی مسئله ا??زایش حا??ظه را به نوعی حل کند، مثلا بر روی محصولات خود شیار کارت حا??ظه قرار دهد یا امکان بهره‌بری از OTG را برای محصولات خود ??راهم سازد تا کاربران بسته به نیازی که دارند بتوانند علاوه بر حا??ظه داخلی دستگاه یک حا??ظه جانبی هم به آن اضا??ه کنند یا با وجود قابلیت OTG بتوانند ??ایل‌های خود را به راحتی انتقال دهند. البته همین حالا هم روش‌هایی برای انتقال ??ایل بین دستگاه‌های اپل وجود دارد، اما همگی وقت‌گیر، کمی مشکل و درکل دردسرزا هستند. اما اکنونکمپانی pqi یک ??لش مموری OTG طراحی، تولید و به بازار عرضه کرده است که یک سر آن پورت لایتنینگ و سر دیگر آن پورت USB قرار گر??ته است. اما این ??لش مموری بالاخره مسئله ا??زایش حا??ظه محصولات اپل را ر??ع کرده است و کار شما را بسیار راحت‌تر ساخته است.

Pic-News.jpg

البته ناگ??ته نماند که این ??لش مموری ??قط با محصولاتی که دارای رابط لایتنینگ هستند سازگار است و طبق گ??ته کمپانی لیست محصولاتی که با این ??لش مموری سازگار هستند عبارت است از iPhone 6/6 Plus, iPhone 5/5s/5c, iPad Air, iPad 4, iPad mini I/II, iPod touch 5. است??اده از این ??لش مموری برای محصولات اپل بسیار ساده است و

اصلا لازم به جیل‌برک نیست

بلکه ??قط کا??یست پس از خرید این محصول، شما یک اپلیکیشن رایگان را با نام iStick دانلود و بر روی دستگاه خود نصب نمایید. برای راحتی بیشتر شما کمپانی pqi بر روی جعبه این محصول QR Code دانلود نرم‌ا??زار iStick را هم قرار داده است. بنابراین

شما می‌توانید هر نوع ??یلم، عکس یا ??ایلی را بر روی این ??لش مموری بریزید و سپس به‌راحتی به دیگر دستگاه‌هایی که دارای رابط USB یا Lightning هستند منتقل نمایید.

Pic-News3.jpg

این ??لش مموری در چهار حجم 8, 16, 32 و 64 گیگابایت تولید شده است که ??قط حجم 16 گیگابایت آن در بازار موجود است. امیدواریم که در آینده نزدیک شاهد ورود حجم‌های دیگر این ??لش مموری جذاب باشیم.

Pic-News2.jpg

 

 

دیجی کالا

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...