رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

شایعات پیرامون اخراجی ها 4

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]611[/ATTACH]

 

 

 

 

به گزارش شبکه ایران ??روش رویایی سه قسمت از سری «اخراجیها» بدجوری به مزاج مسعود ده نمکی خوش آمده و بار دیگر او را به ??کر انداخته که برای است??اده بیشتر از این خوان پرنعمت، قسمت چهارم این ??یلم را هم ساخته و روانه پرده کند.

البته ده نمکی به مانند دو قسمت پیشین برای اینکه علاقه مردم را دلیل اصلی ادامه یا??تن این پروژه بداند یک نظرسنجی را در وبلاگش راه انداخته و از آن طریق نظرات مخاطبان را درباره ساخت یا عدم ساخت قسمت چهارم این مجموعه را مورد بررسی قرار می دهد.

این در حالی است که شنیده های قبلی حکایت از آن داشتند که ده نمکی حتی مسیر اصلی ادامه داستان «اخراجیها4» را مشخص کرده و تصمیم قطعی خود را نیز برای ساخت قسمت چهارم گر??ته است اما مشورتهایی که با سینماگرانی نظیر محمدرضا شری??ی نیا داشته او را به تردید انداخته که نکند قسمت چهارم این ??یلم با استقبال مخاطبان روبرو نشود و به همین دلیل یک نظرخواهی راه انداخته تا میزان اقبال مخاطبان را بسنجد.

یکی از نزدیکان ده نمکی این مساله را از سوی وی نقل کرده که او قصد دارد در «اخراجیها4» زندگی ??رزندان گروه اخراجیها و ت??اوت دیدگاه های آنها را به تصویر درآورد!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...