رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

عشق پیشگوی ضعیفی برای ازدواج

پست های پیشنهاد شده

[ATTACH=CONFIG]564[/ATTACH]

 

به گزارش خبرگزاری برنا، این سوال که "چرا من باید برای ازدواج آماده شوم" ممکن است برای شما تعجب آور باشد. پاسخ این سوال هم مشکل است و هم آسان. متأس??انه ازدواج های رویایی غیر واقعی هستند. هرچند شادی در ازدواج دست یا??تنی است، اما مانند هر چیز ارزشمند در زندگی مستلزم مقدار زیادی تلاش و مسوولیت پذیری از جانب هردوی زوج هاست.

 

زوج های عاشق ??کر می کنند که شادی بعد از ازدواج به*وجود می آید، اما ازدواج کردن بدون آمادگی همانند شناگری است که بدون مهارت شناگری می خواهد در مسابقه ی شنا شرکت کند. مهارت های ارتباطی اساسی وجود دارد که شما می توانید آنها را یاد بگیرید و آنها می توانند به مقدار زیادی شانس مو??قیت شما را در ازدواج و تداوم آن ا??زایش دهند.

 

ما می دانیم که عاشق شدن برای ازدواج کردن کا??ی نیست، زیرا تقریباً اغلب مردم با عشق ازدواج می کنند اما بیش از نص?? آنها طلاق می گیرند. ارتباطات نزدیک خیلی پیچیده و چالش برانگیز هستند. شروع زندگی با عشق به تنهایی برای عبور از بحران ها کا??ی نیست. شما نیاز دارید عشق را پشتیبانی کنید.

 

تقریباً در اغلب جنبه های زندگی، در آن جنبه هایی که برای ما خیلی مهم هستند، آمادگی بیشتری پیدا می کنیم و بیشتر نسبت به آنها متعهد می شویم، البته به غیر از ازدواج. این عقیده که عشق منجر به خوشبختی خواهد شد، خیالی بیش نیست، زیرا بیش از نیمی از کسانی که با عشق ازدواج کرده اند، سرانجام خودشان را در جاده تنهایی پیدا می کنند و بعد از اینکه سرمایه گذاری عاط??ی ??راوانی کردند و اغلب صاحب ??رزندانی شدند، در نهایت طلاق می گیرند.

 

شما می توانید انتخاب های بهتری داشته باشید؛ انتخاب هایی که به شما کمک می کند تا بهترین راه را برای زندگی انتخاب کنید. راهی که روشن و دقیق باشد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...